پلی استیشنمنتخب سردبیر

از مراسم جمعه پلی استیشن چه انتظاراتی داریم؟

سونی به طور رسمی تایید کرده است که جمعه ساعت 1:30 دقیقه بامداد به وقت ایران رویداد بعدی پلی استیشن خود را که حدود 30 دقیقه است، برگزار خواهد کرد. زمان برگزاری این رویداد به وقت ایران را می توان به طور عامیانه گفت آخر شب پنجشنبه است. اما در این مطلب می خواهیم بررسی ممکن است چه اتفاقات و نمایش هایی در این رویداد نسبتا کوتاه ببینیم؟ با ویولت گیمرز همراه باشید.

بخش آنلاین بازی The Last of Us Part II

تقریبا واضح است که استودیو ناتی داگ هم اکنون بخش مولتی پلیر و یا همان آنلاین بازی موفق The Last of Us Part II را توسعه می دهد. بسیاری از طرفداران این بازی نیز منتظر بخش آنلاین آن هستند. این احتمال وجود دارد که این به طور رسمی در این مراسم معرفی شده و حداقل تریلری از آن ببینیم.

تریلر یا گیم پلی نسخه جدید God of War

هرچند احتمال به وقوع پیوستن این پیش بینی در مورد بازی God of War: Ragnarok بسیار کم است اما حتی فکر کردن به آن نیز به عنوان یک بازی بزرگ و حماسی نسل نهمی و نماد پلی استیشن ما را هیجان زده می کند. اما احتمال بیشتری وجود دارد که ما تریلر یا گیم پلی این بازی را در مراسم های آینده یا E3 امسال، شاهد باشیم.

گیم پلی بازی یا تریلر جدید بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West

نسخه جدید بازی Horizon که چند ماهی از معرفی آن می گذرد، دیروز تایید شد که در نیمه دوم امسال یا 2021 منتشر خواهد شد. این بازی به لطف کیفیت نسخه اول خود و استقبال گیمر ها از نسخه اول، بسیار مورد انتظار است. به همین منظور احتمال دارد در این مراسم تریلر یا گیم پلی جدیدی از این بازی ببینیم.

معرفی بازی های جدید

ممکن است هیچکدام از سه احتمال بالا به حقیقت تبدیل نشوند اما پلی استیشن بازی های دیگری را معرفی کند. مثلا شاهد معرفی چند بازی جدید مستقل و بعضی بازی های بزرگ در این مراسم باشیم. بیشتر ما گیمره ها آرزوی معرفی نسخه جدید Silent Hill را نیز داریم که البته اگر بخواهیم صادق باشیم شاید بیشتر در حد یک آرزو است. اگر نسخه جدیدی از این بازی نیز در دست ساخت باشد با توجه به شایعات احتمالا تابستان معرفی شود نه در این مراسم!

پلی استیشن VR، خرید استودیو بلوپوینت گیمز یا شاید سرویس جدید

به تازگی به طور رسمی تایید شده است که هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر نسل نهمی سونی در حال توسعه بوده و البته 2021 شاهد انتشار آن نخواهیم بود. بدلیل تاریخ انتشار کمی دور تر آن احتمال معرفی این دستگاه بسیار کم است. شایعات خریداری شدن استودیو بلوپوینت نیز وجود دارد که ممکن است همزمان با معرفی بازی جدیدش، ملحق شدن خود را به استودیو های پلی استیشن اعلام کند.

همچنین پلی استیشن مدتی پیش سرویس پلی استیشن پلاس کالکشن را معرفی کرده بوده و هم اکنون افراد زیاد از آن استفاده می کنند. این سرویس همان پلاس معمولی پلی استیشن است با این تفاوت که شما در نسل نهم یا در هما پلی استیشن پنج، وقتی از پلاس استفاده می کنید، به بیشتر از 20 بازی بزرگ نسل هشتمی به طور رایگان دسترسی دارید. همچنین جیم رایان وعده رقیبی قدرتمند تر از PSNow را برای سرویس گیم پس داده بود که احتمال معرفی آن هرچند ضعیف در این مراسم وجود دارد.

البته همه این ها فعلا در حد حدس و گمان است که ممکن است حتی یکی از این موارد را در این مراسم نبینیم. شما نظرتان راجب این مراسم چیست؟ چه چیز هایی را پیشبینی می کنید؟ کامنت بگذارید.

کانال تلگرام ویولت گیمرز

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
trackback
mohammad
3 سال‌ قبل

قابل قبول بود انتظار بیشتری نداشتم