تیترمقالاتمقالات بازی

بهترین شخصیت‌های صداگذاری شده توسط تروی بیکر

این روزها، داستان سرایی بخش بزرگی از صنعت بازی‌های ویدیویی است، زیرا بسیاری از عناوین شامل روایتی عمیق و جذاب هستند. در نتیجه، نیاز زیادی به صداپیشگان عالی برای اجرای کامل داستان ها وجود دارد. یکی از معروف‌ترین نمونه آن‌ها نیز تروی بیکر است.
در حال حاضر انجام یک بازی انگلیسی زبان بدون شنیدن صدای او دشوار است. بسیاری از شخصیت‌ها در سال‌های اخیر به دلیل صدای فوق العاده او تقویت شده اند. در این مقاله به انتخاب بهترین شخصیت‌های صداگذاری شده توسط تروی بیکر پرداخته‌ایم، پس همراه ویولت‌ گیمرز باشید.

بروس بنر، Marvel’s Avengers

بهترین شخصیت‌های صداگذاری شده توسط تروی بیکر
بهترین شخصیت‌های صداگذاری شده توسط تروی بیکر

منصفانه است که بگوییم Marvel’s Avengers بازی کاملی نیست، اما داستان قوی دارد. تروی بیکر شایستگی اعتبار داستان جذاب را دارد زیرا نسخه او از بروس بنر یکی از ستارگان نمایش است.

ابن بازیگر در نقش یک بنر که دمغ است، کار شگفت انگیزی انجام می‌دهد. بنر در یک رویداد فاجعه بار که سانفرانسیسکو را ویران کرده است، تسخیر شده. بنر همچنین در طول داستان رابطه پیچیده‌ای با هالک دارد که به عنوان یک داستان فرعی قانع‌کننده عمل می‌کند.

کنجی تاتسومی، Persona 4

بهترین شخصیت‌های صداگذاری شده توسط تروی بیکر
بهترین شخصیت‌های صداگذاری شده توسط تروی بیکر

کنجی تاتسومی یکی از شخصیت‌های اصلی Persona 4 و پسر بد دبیرستان یائوگامی است. او یک خلافکار معمولی است که دائماً ثابت می کند که چقدر سخت و خشن است. با این حال، رفتار بیش از حد مردانه او یک ظاهرسازی است.

در واقعیت، تاتسومی از نظر کلیشه‌ای زنانه‌تر از آن چیزی است که دوست دارد مردم باور کنند. به عنوان مثال، آن مرد عاشق فعالیت هایی مانند بافندگی و خیاطی است. از این رو، او برای جلوگیری از تمسخر، علایق و شخصیت واقعی خود را پنهان می کند. بیکر با اجرای خود به طرز ماهرانه‌ای نشان می دهد که کانجی تاتسومی پسری است که دچار تزلزل شده است.

اسلات، Metal Gear Solid 5: Phantom Pain

بهترین شخصیت‌های صداگذاری شده توسط تروی بیکر
بهترین شخصیت‌های صداگذاری شده توسط تروی بیکر

در سرتاسر سری متال گیر سالید، چندین بازیگر صداپیشگی اسلات معروف را بر عهده داشته اند. در آخرین نسخه نیز بیکر لحن خود را به این شخصیت حیله‌گر و رازدار قرض داد.

معمولاً، این شخصیت یکی از شرورترین شخصیت‌های سری است. با این حال، در Phantom Pain، او در کنار خوبی‌های نسبی می‌جنگد و در طول جنگ قهرمان از Venom Snake حمایت می‌کند.

وینسنت بروکس، Catherine

عنوان Catherine یک بازی معمولی نیست، جای تعجب نیست که یک قهرمان منحصر به فرد را در خود جای دهد. وینسنت بروکس شخصیت قدرتمند و قهرمانی نیست که اکثر بازی‌ها از روی آن ساخته می‌شوند. وینسنت مردی راحت و بی خیال است که به زندگی مجردی خود وابسته است.

در طول بازی، او در وسط یک مثلث عشقی است که او را درگیر می‌کند. اگرچه رابطه او با شخصیت اصلی پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسد. در کل، وینس یک شخصیت سرگرم کننده و گاهی قابل ارتباط است.

آرکام نایت، Batman Arkham Knight

بهترین شخصیت‌های صداگذاری شده توسط تروی بیکر

یک چرخش در اواخر بازی به جذابیت کلی آنتاگونیست اصلی در Batman Arkham Knight لطمه زد. با این حال، قبل از اینکه هویت واقعی او فاش شود، یکی از قانع کننده ترین شرورهای تاریخ بتمن است.

چیزی که او را بسیار جذاب می کند این است که چگونه او مرتباً دست برتری را به شوالیه تاریکی نشان می‌دهد. این اولین بار نیست که بتمن در نبردها شکست می‌خورد، اما این روشی است که او آنها را می‌بازد. شوالیه آرکام تمام ترفندها و نقاط ضعف قهرمان را می داند. بعلاوه، استعدادهای آوازی تروی بیکر به آنتاگونیست کمک می کند تا حتی قبل از اینکه مشتی بزند، حضوری ترسناک داشته باشد.

بوکر دویت، Bioshock Infinite

بهترین شخصیت‌های صداگذاری شده توسط تروی بیکر

با آن‌ که بیشتر ستایش‌های Bioshock Infinite متوجه الیزابت است، شخصیت قابل بازی، بوکر دی ویت، نیز عالی است. در اصل، او مسئول برخی از بهترین دیالوگ‌های تاریخ Bioshock است که همه توسط تروی بیکر ارائه شده است.

در طول بازی، بوکر برای نجات الیزابت به کلمبیا در آسمان سفر می کند. با این حال، ماجراجویی نسبت به یک ماموریت نجات معمولی ساده‌تر نیست، زیرا Comstock شرور موانع زیادی را بر سر راه آنها قرار می‌دهد. بعلاوه، ارتباط بوکر و الیزابت با شخصیت شرور همه چیز را پیچیده تر می کند.

ساموئل دریک، سری Uncharted

نیتن دریک مدت‌هاست که یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت‌های سری است. در Uncharted 4 تروی بیکر با صداپیشگی در نقش سام به ماجراجویی او می‌پیوندد. برادری که به تازگی معرفی شده است و نیتن را از دوران بازنشستگی بیرون می کشد و به یک گنج یابی خطرناک می‌کشاند.

در حقیقت سام به اندازه برادر کوچکترش دوست داشتنی نیست، اما در نوع خود شخصیتی جذاب است. او بزرگ شده و مراقب برادرش است و واقعاً او را دوست دارد. با این حال، سم نمی تواند کمی به نیتان حسادت نکند.

ریس، Tales From The Borderlands

عنوان Tales From The Borderlands یک ماجراجویی طنز آمیز از تل‌تیل گیمز است. بسیاری از خنده دارترین لحظات بازی از صدای تروی بیکر در نقش ریس می‌آیند. از تک‌آهنگ‌های شوخ‌آمیزش گرفته تا حماقت او. ریس یک منبع دائمی سرگرمی است.

این بدان معنا نیست که شخصیت نمی‌تواند جدی باشد، زیرا او در هنگام تلاش برای به دست آوردن یک Vault Key بر سختی های زیادی غلبه می کند. در طول همه آن، شخصیت بسیار رشد می کند و او را به شدت دوست داشتنی می‌کند.

جوکر، Batman Arkham Origins

جوکر در بیشتر بازی‌های آرکام، توسط مارک همیل ماهرانه صداپیشگی می‌شود. با این حال، این بازیگر در بازی پیش درآمد غایب است و تروی بیکر جای او را می گیرد. این یک اعتبار برای اجرای بیکر است که جوکر در سرتاسر Origins مثل همیشه تهدیدآمیز و سرگرم کننده است.

در بازی، شاهزاده دلقک تازه شروع به ساختن نامی برای خود در دنیای جنایت کرده است. در واقع، عنوان اولین ملاقات قانع کننده او با شوالیه تاریکی را به تصویر می کشد.

پیگن مین، Far Cry 4

سری Far Cry در خلق شخصیت های شرور هیجان انگیز به ویژه در سال های اخیر برتری دارد. یکی از شروران به یاد ماندنی پیگن مین از چهارمین بازی سری اصلی است. او پادشاه Kyrat و در مخالفت مستقیم با مقاومت، معروف به مسیر طلایی است.

این مرد بسیار ناراحت کننده است زیرا معمولاً آرام صحبت می کند. با این حال واضح است که ماهیت روان‌پریشی او درست در زیر سطح در حال جوشش است. ظرافت‌های اجرای تروی بیکر چیزی است که شخصیت را بسیار جذاب می کند.

بتمن و بروس وین، Telltale Batman Series

تعداد کمی از بازی‌ها بتمن را مانند عناوین Telltale نشان می‌دهند. او به جای اینکه یک قهرمان غیرقابل توقف باشد، مردی است که اغلب با فشارهای جسمی و روحی ناشی از شوالیه تاریکی دست و پنجه نرم می کند.

این روایت با دادن زمان کافی برای نمایش به بروس وین، کاستی‌های او را را نشان می‌دهد. تروی بیکر هر دو جنبه بد و دلسوز قهرمان را به خوبی بازی می کند. چه او در برابر کودکان آرکام یا The Pact باشد، او یکی از جذاب ترین نسخه های شوالیه تاریکی است.

جوئل، سری The Last of Us

وقتی یک صداپیشه به اندازه تروی بیکر اعتبار دارد، سخت است که آن‌ها را با یک شخصیت واحد مرتبط کنیم. با این حال، وقتی نام این بازیگر به میان می‌آید، احتمالاً بسیاری از مردم یاد جوئل از سری The Last of Us می‌افتند.

در عنوان اصلی، شخصیت ما به شدت تلاش می کند تا خود و مهم‌تر از آن، دوست جدیدش الی را در دنیایی پسا آخرالزمانی زنده نگه دارد. در حالی که گاهی اوقات ممکن است اخلاق این مرد مشکوک باشد، شما نسبت به مبارزات زیاد او احساس همدردی می‌کنید. بیشتر آنها عاشق او می شوند، درست مثل او که با الی گرم می شود. عاقبت از قدردانی، طرفداران از جوئل استفاده می‌کنند تا برخی از احساسی ترین لحظات تاریخ بازی را خلق کند‌.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments