اخبار بازیمنتخب سردبیر
داغ

جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا

این هفته جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا با دو روز تاخیر منتشر شد.جدولی که نکات مهیج زیادی نداشت.اما مهم ترین نکته آن بازگشت بازی Cyberpunk 2077 به فهرست 10 تایی این جدول بود.

این هفته بازی Fifa 2021 در صدر جدول پرفروش ترین عناوین هفته گذشته بریتانیا قرار گرفت.البته این بازی در این هفته با  2 درصد افت فروش نیز نسبت به هفته گذشته مواجه بود.بازی Animal Crossing:New Horizens که هفته گذشته در صدر بود این هفته با فروش 17 درصدی خود نسبت به هفته گذشته در رتبه دوم قرار گرفت.

نیمی از جدول این هفته مطعلق به بازی های نینتندو سوییچ بود.بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury این هفته برخلاف هفته گذشته با یک پله صعود در رتبه سوم قرار گرفت.و بازی Mario Kart 8: Deluxe نیز با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه چهارم این جدول قرار گرفت.بازی Monster Hunter Rise نیز از رتبه ششم به رتبه هفتم جدول در این هفته سقوط کرد.نسخه سوییچ بازی Minecraft نیز در رتبه پنجم(بدون تغییر نسبت به هفته گذشته) قرار گرفت.

این هفته بازی جدید وارد فهرست Top 10 نشد.اما برخی از بازی های AAA با تبلیغات خود در خرده فروشی های توانستند به این جدول بازگردند.عنوان Cyberpunk 2077 یکی از این عناوین بود.این بازی این هفته 264 درصد افزایش فروش نسبت به هفته گذشته خود داشت.نسخه Ps4 این بازی در این هفته فروش بیشتری داشت.57 درصد از نسخه های فروخته شده این بازی در هفته گذشته مطلق به این کنسول سونی و 43 درصد مابقی برای کنسول Xbox One بود.ورود به لیست چهل‌تایی؛قرار گیری مستقیم در رتبه نهم!

بازی Ghost Of Tsushima نیز با افزایش فروش فوق‌العاده و چشمگیر 534 درصدی در رتبه یازدهم  این هفته قرار گرفت.در ادامه شما میتوانید جدول ده‌تایی فروش بازی ها در هفته گذشته بریتانیا را مشاهده کنید.

فهرست Top 10 فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا:

نام بازیرتبه فعلیرتبه هفته گذشته
Fifa 202112
Animal Crossing: New Horizens21
Super Mario 3D World + Bowser’s Fury34
Mario Kart 8: Deluxe43
Minecraft (Switch)55
Grand Theft Auto 567
Monster Hunter Rise76
Assassin’s Creed Valhalla810
Cyberpunk 20779تازه وارد به top 40
Call Of Duty: Black Ops Cold War108

نظر شما کاربران ویولت گیمرز راجب جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا چیست؟فراموش نکنید نظرات خود را برای ما کامنت کنید.همچنین شما میتوانید جدیدترین اخبار بازی را از اینجا مشاهده  و دنبال کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments