اخبار بازی

بازی It Takes Two بیش از دومیلیون نسخه فروخته است

طبق اعلام استودیو Hazelight بازی It Takes Two در کمتر از سه ماه پس از عرضه بیش از دومیلیون نسخه فروخته است. این بازی جدیدترین ساخته جوزف فارس است که بسیاری از منتقدان دست به تحسین آن زده‌اند. به تازگی آمار جدیدی از فروش این بازی خوش ساخت منتشر شده است.داستان این بازی در مورد زوجی است که تبدیل به عروسک هایی شده ‌اند و برای برگشت به حالت عادی تلاش میکنند.

طبق اعلام اکانت توییتری Hazelight سازنده بازی مذکور این عنوان بیش از دو میلیون نسخه فروخته است. همچنین طبق اعلام جوزف فارس بیش از 4 میلیون نفر این بازی را تجربه کرده‌اند. عنوانی خوش‌ساخت در سبک اکشن ماجراجویی و Co_Op است. همانطور که میدانیم این بازی داستانی جذاب دارد و میتوان با یک نفر دیگر به تجربه آن پرداخت.این بازی در سایت متاکریتیک موفق به کسب نمره 89 شد. بنابراین بار دیگر بعد از بازی A Way Out شاهد یک بازی خوش ساخت دیگر از سوی جوزف فارس هستیم.

بازی It Takes Two در 6 فروردین 1400(26 مارس 2021) عرضه شد. هم اکنون برای کنسول های نسل نهمی و هشتمی دردسترس است. حال نظر شما کاربران ویولت گیمرز راجب نیزان فروش این بازی خوش ساخت استودیو Hazelight چیست؟فراموش نکنید نظرات خود را برای ما کامنت کنید.همچنین شما میتوانید دیگر اخبار بازی را از اینجا مشاهده کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments