تیترمقالات بازیویژه

هر آنچه که از سریال The Last of Us می دانیم

نمایش تلویزیونی The Last of Us تاریخ اکران مشخصی ندارد اما کماکان درحال نزدیک شدن به انتشار سریال هستیم. ما می دانیم که سریال HBO احتمالاً تا ژوئن 2022 در مرحله تولید خواهد بود که به نظر می رسد یک انتظار طولانی باشد، اما اطلاعات زیادی حول این موضوع قرار دارد که به آن میپردازیم. ابتدا، می‌دانیم نقس آفرین جوئل و الی چه کسانی خواهند بود – پدرو پاسکال ماندالوریایی و بلا رمزی در بازی تاج و تخت نقش های اصلی را به عهده خواهند داشت. علاقه مندان همچنین می‌دانند که با سریال خوب و خوش ساختی روبه‌رو هستند و خیالشان راحت است که کریگ مازین، خالق چرنوبیل و نیل دراکمن از Naughty Dog، در حال تلاش برای توسعه و افزایش هرچه بیشتر جذابیت سریال هستند فیلمبرداری این اثر قرار است ژوئیه امسال آغاز شود، و این خبر خوب و واقعاً امیدوار کننده برای طرفداران tlou است. ما هرآنچه گه می توانیم در مورد سریال بدانیمجمع آوری کرده از جمله جزئیات انتخاب بازیگران و اطلاعات طرح و اخبار شخصیت های تأیید شده و برای شما به نمایش گذاشته ایم. برای دیدن نتایج کامل این برنامه تلویزیونی، ما را در ویولت گیمرز همراهی کنید.

HBO هنوز تاریخ اکران سریال Last of Us را اعلام نکرده است، اما فیلمبرداری آن در ماه جولای آغاز می شود.

The Last Of Us

ما هنوز تاریخ اکران این سریال که توسط Hbo دردست ساخت قرار دارد نداریم. اما چند جزئیات داریم که به ما ایده ای از مدت زمان انتظار را می دهد. Collider اخیراً گزارش داده است که فیلمبرداری این سریال قرار است در ژوئیه سال 2021 آغاز شود و تولید آن تا ژوئن سال بعد ادامه دارد این بدان معناست که ما نباید انتظار داشته باشیم که سریال در اوایل سال 2022 روی شبکه HBO پخش شود. با وجود بیماری همه گیر COVID هنوز عدم اطمینان زیادی درباره آینده برنامه های فیلمبرداری ایجاد می شود، همیشه احتمال تاخیر در برنامه ریزی وجود دارد، بنابراین بهتر است فعلا انتظارات را پایین نگه داریم.

داستان سریال Last of Us: “پیشرفته” اما آیا با هر دو بازی تطابق دارد ؟

The Last Of Us

تاکنون فقط یک خلاصه از داستان سریال توسط HBO به طور رسمی فاش شده است:

این داستان 20 سال پس از تخریب تمدن مدرن رخ می دهد. جوئل یک بازمانده است که در کار قاچاق است او باید یک دختر 14 ساله ای را به نام الی از یک منطقه قرنطینه به مقر فایرفالای ببرد. آنچه به عنوان یک کار کوچک آغاز می شود و به زودی به یک سفر دلخراش تبدیل میشود زیرا هر دو باید از ایالات متحده عبور کنند و برای بقا به یکدیگر بستگی دارند

این مجموعه رویدادهای بازی اصلی را پوشش می دهد با امکان محتوای اضافی بر اساس دنباله بازی آینده The Last of Us 2

فصول آینده یک احتمال وجود دارد، بعید به نظر می رسد این یک مینی سریال چرنوبیل باشد اما در عوض یک سریال است که طی چندین سال ادامه خواهد یافت.

کریگ مازین، خالق هم چنین اشاره کرده است که سری Last of Us HBO ممکن است نسخه قطعی تری از داستان بازی باشد و به بی بی سی گفت: “در این حالت، من این کار را با نیل دراکمن انجام می دهم، و به همین ترتیب تغییرات ساخت ما برای پر کردن و گسترش کارها، نه برای خنثی سازی، بلکه برای ارتقا طراحی شده است. ” در همان مصاحبه، وی افزود که این مجموعه تلویزیونی لحظه ای را شامل نمی شود كه در بازی ها باعث فك برانداز شدن ما خواهد شد.

The Last Of Us

نیل دراکمن، خالق بازی بازی مذکور، در مصاحبه ای با EW به طور خلاصه به چالش های انتقال داستان بازی به HBO پرداخته است

مصاحبه کننده: بنابراین، چگونه می توانید یکی از محبوب ترین بازی های تمام دوران را اقتباس کنید؟

نیل دراکمن: با دقت، احتمالاً

مصاحبه کننده: شما باید [در بازی] نحوه برقراری ارتباط بین ایده ها یا داستان پردازی را بفهمید.

-در حذف تعاملی داستان، چگونه آن را برای این رسانه [در سریال] منحصر به فرد می کنید؟

نیل دراکمن: این یک چالش جالب است و فکر می کنم موارد زیادی وجود دارد برای آموختن از آن، کریگ [مازین] ایده هایی در مورد چگونگی اقتباس از نمایش داشت، کار با یک خلاق دیگر که من او را تحسین می کنم جذاب بود.

تروی بیکر که هم در مستند این بازی و هم در دنباله آن نقش جوئل را بازی می کند، نسبت به برنامه های اصلی تبدیل آن به یک فیلم کاملاً به اقتباس داستان ایمان دارد. چیزی که بیشتر من را تشویق می کند [در مورد نمایش HBO] این است که در حالی که افراد زیادی در هالیوود بودند که توجه [به آخرین ما و موفقیت آن] را نشان می دادند و فکر می کردن

تروی بیکر، در مصاحبه اخیر خود با فاندوم گفت:

تروی بیکر: مردم باید این را دوست داشته باشند – ما باید آن را به یک فیلم تبدیل کنیم، ” کریگ [مازین] از دید یک طرفدار به آن پرداخت. “او فقط می خواهد همه این را تجربه کنند

بازیگران The Last of Us: هر شخصیت تایید شده تا کنون

The Last Of Us

این نمایش تلویزیونی جوئل خود را دارد – پدرو پاسکال ماندالوریان، پدر مورد علاقه تلویزیون AKA، نقش اصلی مرد سریال را بر عهده خواهد گرفت و تروی بیکر بازیگر Joel در بازی ویدیویی، تصمیم گیری برای انتخاب بازیگران را داده است. مهر تأیید وی است:

تروی بیکر: این راه و روش ماست. پشتیبانی کامل. نمی توانم صبر کنم تا شما یک طرف از جوئل را که هرگز نمی شناختم به من نشان دهید، پدرو

پاسکال، بلا رمزی، هم فارغ از بازی در Game of Thrones به عنوان نقش الی به این سریال پیوست، که یک گزینه ایده آل به نظر می رسد. رمزی با بازی در نقش بانوی مورد علاقه بانو لیانا مورمونت در بازی تاج و تخت، پیش از این توانایی خود را در بازی در یک شخصیت خشن، با اعتماد به نفس و سرقت نمایشی ثابت کرده است. 

گابریل لونا نقش تامی، برادر کوچک جوئل را بازی خواهد کرد. نقش های قبلی او شامل قسمت هایی در، Terminator: Dark Fate True Detective و Marvel’s Agents of SHIELD است.

در همین حال، مرل دندریج نقش مارلین رهبر فایرفلای را بازی می کند – دندریج نیز در این بازی ویدیویی نقش داشت. این به لطف مارلین است که جوئل و الی با یکدیگر ملاقات می کنند. همانطور که برای نقش های دیگر، تاکنون نقش هایی منتشر و رسمی نشده، ما می دانیم که دو نفر نقش اصلی در Last Of Us Left Behind، رایلی، همچنین Tess، ماریا، هنوز مشخص نشدن و 4 کاراکتر دیگر که بسیار خوب میتواند باشد 

در کنار بازیگران شخصیت ها و کارگردان یک آهنگساز سریال نیز مشخص شده اند. گوستاوو سانتاولالا همانند دو بازی در سریال HBO هم نقش آهنگساز را خواهد داشت. همچنین چندین مدیر برنده جوایز از جمله جاسمیلا اوبانیچ نامزد اسکار در آن حضور دارند. این همان چیزی است که ما تاکنون در مورد سریال برگرفته از پرافتخارترین بازی تاریخ می دانیم.

نظر شما کاربران ویولت گیمرز راجب این سریال که توسط HBO در دست ساخت است، چیست؟ فراموش نکنید نظرات خود را برای ما کامنت کنید. همچنین شما میتوانید اخبار بازی و سینما را از اینجا مشاهده کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Solid Snake
Solid Snake
2 سال‌ قبل

😁👌

Sky
Sky
2 سال‌ قبل

بسیار هایپم برای این سریال ولی واقعا در بعضی انتخاب بازیگر ها خوب نبوده مخصوصا سارا ، ولی باید دید در خود سریال چطور خواهند بود =)