اخبار بازی

بروزرسانی جدید Animal Crossing مورد خواسته شده را به بازی اضافه کرد

بر اساس اطلاعات نشر پیدا کرده، از جدید ترین بروز رسانی بازی Animal Crossing، به نظر می رسد. که یک مورد در خواستی را به این بازی اضافه می کند. که باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران شده است.

اما قابلیت جدید Animal Crossing چیست؟

امروز سایت Animal Crossing World گرازش کرده است. که در هر دو بروز رسانی جدید 1.11 و 1.10 کد هایی پیدا شده است. که خبر از آن می دهند. که قرار است کافی شاپ، موزه مانند به بازی اضافه شود. که بیشتر با نام IdrMuseumCafe، در بین بازیکنان شناخته می شود.

در واقع داخل کافی شاپ ها، که در چندین نسخه قبلی Animal Crossing نیز شاهد آن بودیم. این مغازه به طور معلوم توسط یک شخصیت بروستر اداره می شود. که به بازیکنان قهوه می فروشد. و در نهایت به آن ها اجازه می دهد. که در کافی شاپ کار کرده. و مزد دریافت کنند.

همچنین در بروز رسانی 1.11 تنظیمات دوربین جدیدی برای IdrMuseumCafe پیدا شده است. علاوه بر این نیز، نوع سوم ورودی که با نام IdrMuseumEnt03 شانخته می شود. اضافه خواهد شد.

سال پیش اولین بار بود. که کافی شاپ در Animal Crossing، اضافه شد. و تا کنون هیچگونه تصمیمی مبنی بر گسترش کافی شاپ ها نبود. تا اینکه اطلاعات جدیدی از این دو بروز رسانی جدید به دست ما رسید.

همچنین اوایل همین هفته بود. که نینتیدو به طرفداران بازی Animal Crossing، وعده محتوای رایگان بیشتری داد.

همچنین نینتیدو در این هفته، اولین بروز رسانی Animal Crossing، سه ماهه اخیر را منتشر کرده است. و برنامه های زیادی برای آتش بازی های هفتگی و اقلام فصل جدید ارائه داد.

همچنین این انتظار سه ماهه برای خیلی از طرفداران، نگران کننده بود. که شاید پشتیبانی از بازی، کاهش پیدا کرده است. اما بر خلاف چیزی که انتظار می رفت. نینتیدو وعده برای بر طرف کردن این نگرانی ها داد.

نظر شما کاربران ویولت گیمرز در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments