اخبار بازی

احتمال پورت بازی‌های انحصاری سونی برای پلتفرم Pc

احتمال پورت بازی‌های انحصاری سونی برای پلتفرم Pc. یک حساب توییتری به نام CrazyLeaksOnATrain پس از یک سال و نیم اطلاعاتی را فاش کره است.طبق این اطلاعات برخی از بازی های بزرگ شرکت سونی برای Pc منتشر میشود.
این حساب پیامی را منتشر کرده که طبق ان بازی های God Of War،Ghost Of Tsushima و بازی های Uncharted collection و Bloodborne برای رایانه های شخصی منتشر میشوند.
پیش تر نیز این حساب کاربری اطلاعت درستی را فاش کرده بود.انتشار بازی‌های Kingdom Hearts Nioh 2 و Ninja Gaiden Master Collection برای PC از این اطلاعات بودند.که تمامی این اطلاعات فاش شده در نهایت درست بودند.
چندی پیش جیم رایان طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازی Days Gone در بهار سال‌جاری برای پلتفرم PC منتشر میشود. و همچنین او اشاره کرده بود که بازی های بیشتری برای این پلتفرم پورت خواهد شد.
با توجه به تمام این اطلاعات فاش شده باید منتظر ماند تا دید واکنش رسمی سونی چه خواهد بود.نظر شما در مورد پورت این بازی برای پلتفرم Pc چیست؟بنظر شما احتمال پورت بازی‌های انحصاری برای پلتفرم Pc چقدر است؟همچنین شما میتوانید دیگر اخبار بازی را از اینجا دنبال کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شایان قدس
شایان قدس
3 سال‌ قبل

احتمال این ک گاداوار رو پورت کنه از بقیه کمتره چون گاداوار هم فروش خوبی داشت هم ب نوعی محبوب ترین ای پی سونی محصوب میشه و احتمالش خیلی کمه ک ب روی پی سی بیاد