اخبار بازی

آزمایش نسخه بتا Riders Republic این ماه می باشد

در طی انتشار خبری از شرکت بازیسازی یوبی سافت، برنامه اجرای بتای Riders Republic در اواخر ماه جاری می باشد. این آزمایش نسخه بتا، از 29 مرداد تا 2 شهریور شروع خواهد شد و بازیکنان علاقه مند می توانند از طریق این لینک، داخل این آزمایش ثبت نام بکنند.

بازی Riders Republic یک بازی ورزشی جدید است که توسط استودیو Ubisoft Annecy در حال توسعه می باشد. همچنین این استودیو یک تریلر از نسخه بتای این بازی، منتشر کرده است که می توانید از لینک زیر به مشاهده آن بپردازید.

تریلر جدید از نسخه بتای Riders Republic 

دیگر چه اطلاعاتی درباره Riders Republic در دست داریم؟

این بازی به بازیکنان اجازه می دهد که در جهان بزرگ بازی پرسه بزنند. و با پیوستن به فعالیت های مختلف مثل دوچرخه سواری، اسنوبورد و پرواز با لباس بال دار، از بازی لذت کافی ببرند. همچنین Riders Republic، برای Epic Games در رایانه های شخصی، کنسول های نسل نهم و هشتم بازی های ویدیویی و در آخر گوگل استادیا عرضه شود. کسانی که نسخه نسل هشتم را خرید کرده اند. می توانند با یک ارتقای رایگان، بازی را به نسخه نسل نهم، بروز رسانی بکنند.

انتشار Riders Republic ابتدا برای فوریه سال 2022 برنامه ریزی شده بود اما با توجه به مشکلات پیش آمده برای یوبی سافت، تاریخ انتشار آن تا ژانویه 2022 به تعویق افتاد. البته مدیر عامل این شرکت با انتشار بیانیه ای گفت.

هدف از تصمیم گیری برای به تاخیر انداختن بازی، این بود که بازیکنان بیش از پیش، به تجربه نسخه های بتا بروند. در این صورت ما با استفاده از بازخورد هایی که بازیکنان به ما می دهند. مطمئن می شویم. چه زمانی بهترین موقع برای عرضه بازی می باشد.

ما فکر می کنیم. برنامه های جدید برای انتشار بازی ها، بهترین راه برای جلب رضایت مخاطب است. پس با ما همراه باشید. ما بهترین تجربه را به شما می دهیم.

نظر شما کابران ویولت گیمرز در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments