اخبار بازی

شایعه : حجم نهایی بازی Halo Infinite مشخص شده است

پس از انتشار بتای بازی مورد انتظار Halo Infinite، بنظر میرسد که حجم این بازی طبق عکسی که در فضای مجازی در حال گردش است لیک شده باشد.

سر انجام پس از گذشته تقریبا یک سال از آخرین نمایش بازی Halo Infinite، بالاخره استودیو 343 Industries اولین بتای این عنوان را منتشر کرده است. این بتا با اینکه با استقبال بسیار زیاد طرفداران و تحسین افراد در صنعت بازی ها مواجه شد اما به اشتباه برخی از فایل های آن قسمت هایی از بخش داستانی بازی Halo Infinite را فاش کرده اند.

و این اطلاعات در اینترنت در حال گردش هستند. پس اگر نمیخواهید تا زمان عرضه چیزی از داستان بازی Halo Infinite بدانید، پیشنهاد میشود که چند ماه پیش رو را با دقت بیشتری در اینترنت گشت و گذار کنید.

اما به تازگی فردی در Twitter عکسی از لیست فروشگاه اکس باکس به اشتراک گذاشته است. که در آن حجم نهایی بازی Halo Infinite لو رفته است. طبق این عکس حجم نهایی بازی Halo Infinite چیزی حدود 97.24 گیگابایت میباشد. البته این عکس مشخص نمیکند که این حجم بر روی کدام کنسول های نسل نهمی اکس باکس باشد. برخی حدس میزنند که برای کنسول Xbox Series X باشد.

Halo Infinite Leak

در این صورت احتمال میرود که کاربران کنسول های اکس باکس وان و اکس باکس سری اس برای تجربه ی Halo Infinite به فضای کمتری نیاز داشته باشند. البته ذکر این مورد لازم است که این حجم هنوز توسط مایکروسافت و یا استودیو 343 Industries تایید نشده است. پس توصیه میشود آن را تا تایید نهایی از سوی استودیو شایعه در نظر بگیرید. اگر چه چنین حجمی دور از انتظار نیست. بازی های دیگر مایکروسافت مانند Gears 5 نیز حجم بالایی داشتند.

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال 2021 برای کنسول های نسل هشتم و نهم اکس باکس و پلتفرم رایانه های شخصی عرضه میشود. دو بخش داستانی و بخش چند نفره ی این عنوان در روز عرضه با هم منتشر میشوند. و هر دو از روز اول عرضه بر روی سرویس گیمپس قرار خواهند گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟ میتوانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. همچنین برای مطلع شدن از دیگر اخبار دنیای گیم میتوانید به اینجا سر بزنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments