انیمهبهترین مقالات بازی و سینماتیترمقالات انیمه

مدل مو انیمه ای – معرفی 20 شخصیت انیمه ای که بهترین مدل مو را دارند

شخصیت های انیمه ای ویژگی های جذاب بسیار زیادی را در خود دارند که باعث می‌شود بینندگان در سراسر جهان شیفته ی آنان شوند. قدرت های ماورالطبیعی، هوش بالا، ایستادگی در برابر مشکلات، پرداخت های پیچیده و خوب. اما فارق از این ویژگی های جذاب بخش مهم دیگری که از اهمیت ویژه ای برخوردار است ظاهر و یا طراحی شخصیت است. ظاهر و یا طراحی یک شخصیت می‌تواند اطلاعات زیادی را از یک شخصیت به ما بدهد. یکی از مهم ترین اجزا در طراحی شخصیت مدل موی یک شخصیت است و طراحان همواره اهمیت ویژه ای را به آن می‌دهند و بسیاری از طرفداران نیز سعی می‌کنند مدل موی خود را از روی شخصیت های انیمه ای الگو برداری کنند. در این مقاله با ویولت گیمرز همراه باشید تا به معرفی شخصیت هایی بپردازیم که بهترین و جالب ترین مدل مو را دارند.

شخصیت های مذکر

10، فرانکی از انیمه وان پیس

مدل مو انیمه فرانکی

فرانکی از جمله شخصیت هایی است که مدل موهای متفاوتی را در روند داستان از او شاهد هستیم. او به واسطه بدن سایبورگی خود تنها با لمس کردن بینی اش می‌تواند مدل موی خودش را تغییر دهد. نکته قابل به توجه در رابطه با او این است که طراحی او از  کمدین کانادایی جیم کری الهام گرفته شده است. و حتی بسیاری از مدل موهایی که از او شاهد هستیم همان مدل موهایی است که جیم کری در فیلم های مختلف خود داشته است. فرانکی نقش تعمیر کار کشتی را در خدمه لوفی کلاه حصیری ایفا می‌کند و شخصیتی پر جنب و جوش و قالبا احساسی دارد.

9، ال از انیمه دفترچه مرگ

مو انیمه ال

وقتی صحبت از بهترین کارآگاه جهان می‌شود احتمالا همگی تصویری از یک مرد شیک پوش و منظم را که اهمیت زیادی را به ظاهر خودش می‌دهد در ذهن مجسم می‌کنند. اما ظاهر بهترین کارآگاه جهان در انیمه دفترچه مرگ برخلاف تمام این تصورات است. ال بدنی لاغر، موهای به هم ریخته و چشمانی گود افتاده دارد. این ویژگی های ظاهری او سبب می‌شود تا بسیاری بعد از اولین دیدار با او نسبت به توانایی هایش دچار شک و تردید شوند. اما ال همواره با هوش بالا و تصمیماتی که می‌گیرد ثابت می‌کند که چرا او را بهترین کارآگاه جهان خطاب می‌کنند.

دلیل اینکه ال انقدر نسبت به ظاهرش بی اهمیت است می‌تواند این باشد که او هیچگاه چهره خودش را به جهان نشان نمی‌دهد و به دور از اجتماع زندگی می‌کند. با این حال ظاهر و بخصوص مدل موی این شخصیت بین افرادی که کاسپلی می‌کنند از محبوبیت بالایی برخوردار است.

همچنینن بخوانید: معرفی انیمه های ممنوعه

8، هاتسوهارو از انیمه سبد میوه

مو انیمه هاتسوهارو

انیمه سبد میوه یک انیمه در ژانر فانتزی و عاشقانه است که تا به امروز دو اقتباس تلویزیونی از روی آن انجام شده است. در این انیمه اعضای یک خانواده به علت یک نفرین عجیب توسط روح های حیوانی تسخیر شده اند. و هرگاه که توسط جنس مخالف لمس شوند به حیوانی خاص تبدیل می‌شوند. زودیاکی که هاتسوهارو را تسخیر کرده گاو است. و از آنجا که ظاهر انسانی هر یک از اعضا به حیوان خودشان شبیه است موهای هاتسوهارو نیز به رنگ سیاه و سفید در آمده است. شخصیت خود هاتسوهارو نیز سیاه و سفید است چون که او در بسیاری از لحظات بسيار شوخ طبع و مهربان است. و در بسیاری از لحظات نیز سیاهی اش بر او چیره می‌شود و دچار خشم و کینه می‌شود.

هاتسوهارو همواره اهمیت ویژه‌ای را به ظاهر خود می‌دهد و بجز این که به موهای خودش همیشه رسیدگی می‌کند از انواع جواهرات نیز استفاده می‌کند.

7، گیریفیث از انیمه برزرک

مو انیمه گریفیث

گیریفیث آنتاگونیست اصلی مانگا و انیمه برزرک است و عموما از او بعنوان یکی از بهترین آنتاگونیست های خلق شده در دنیای انیمه و مانگا یاد می‌شود. گیریفیث ظاهر بسیار زیبایی را دارد و به جرعت می‌توان گفت که اگر صحبت از زیبا ترین مدل مو انیمه ای باشد نمی‌توان از او نامی نبرد. عموما اطرافیان و حتی و دشمنان او زیبایی او را تحسین می‌کنند. و البته این زیبایی باعث حسادت عده زیادی نیز می‌شود. قطعا یکی از مواردی که چهره او را بسیار زیبا و ماندگار می‌کند موهای سفید اوست. گیریفیث رهبر گروه شاهین است و آوازه مهارت های نظامی و رزمی اش در تمام دنیای این انیمه و مانگا پیچیده است. گیریفیث شخصیتی مرموز دارد و برای رسیدن خواسته هایش از هیچ عملی غافل نمی‌شود. و البته این که او از ظاهر زیبایش نیز در جهت رسیدن به خواسته هایش استفاده های زیادی می‌کند.

6، کانکی از انیمه توکیو غول

مدل مو انیمه کانکی

کانکی شخصیت اصلی انیمه توکیو غول و یکی از پرطرفدارترین شخصیت های انیمه ای است. موهای او در ابتدا مانند هر هر دانشجوی معمولی ديگر ساده و به رنگ سیاه بود. اما بعد از سپری کردن یک شکنجه بسیار سخت رنگ موهای او به سفید تغییر کرد. علت اینکه او از یک دانشجوی معمولی به این وضعیت دچار شد یک اتفاق عجیب و غیر منتظره بود. اتفاقی که یک پزشک را مجبور کرد اندام یک غول را به او پیوند بزند. تغییر رنگ موی کانکی در طول این سری همواره تغییرات این شخصیت را نیز نشان می‌دهد. طراحی عالی او و این تغییرات باعث می‌شود مدل موی او را جز خاص ترین و ماندگار ترین مدل موهای انیمه ای قرار بدهیم.

5،مدل مو انیمه ای: گوکو از دراگون بال

مدل مو انیمه گوکو

گوکو یکی از مهم ترین شخصیت های انیمه ای بخصوص در میان انیمه های شونن است. شخصیتی که منشا اصلی الهام بسیاری از شخصیت های ديگر در انیمه ها و مانگاهای  مختلف بوده است. گوکو شخصیت بسیار قدرتمندی است و توانایی بلند کردن چهل تن وزن را دارد!!. بدون شک یکی از مهم ترین ارکان این شخصیت که ارتباط تنگاتنگی با قدرت هایش دارد موی های اوست. زمانی که بدن او مقدار زیادی از انرژی را در خود تحمل می‌کند او باید شرایط رو طوری وقف دهد که بدنش با انرژی تامل پیدا کند و اینجا است که موهای او وارد عمل می‌شوند. موهای او با رشدشان اجازه می‌دهند تا او مدت زمان بیشتری بتواند از انرژی استفاده کند. با ویولت گیمرز در مدل مو انیمه ای همراه باشید.

4، سنکو از دکتر سنگی

مدل مو انیمه سنکو

نوبتی هم که باشد نوبت باهوش ترین شخصیت این لیست است!!. سنکو شاید از نظر فیزیکی شخصیت ضعیفی باشد اما نکته ای که باعث می‌شود او به یک شخصیت خاص تبدیل شود و جهان را رو به جلو حرکت دهد هوش بسیار بالا و توانایی های علمی و تجربی فوق‌العاده بالای او است. همچنین سنکو می‌تواند درس های علمی زیادی را نیز به شما بیاموزد. او ظاهری لاغر و ضعیف دارد و موهای او نیز به طرف بالا برخلاف نیروی جاذبه ایستاده است. مدلی که می‌تواند بیان گر شخصیت پر جنب و جوش او باشد.

3، یوگی از یو_گی_اوه!

مو انیمه ای یوگی

یوگی شخصیت اصلی سری یو_گی_اوه! است که تا به امروز انیمه ها و بازی های زیادی از روی آن اقتباس شده اند. موفقیت این سری به اندازه ای است که امروزه از آن بعنوان یکی از پرسود ترین آثار در دنیای انیمه و مانگا یاد می‌شود. یوگی شخصیت کودکانه و مهربانی را دارد و در انجام بازی ها و حل پازل ها استعداد بالایی دارد. یوگی همچنین شخصیت خجالتی دارد و در جمع های عمومی خودش را گم می‌کند. اما فارق از همه این ها چیزی که بیشتر از همه چیز این شخصیت را خاص و به یاد ماندی کرده طراحی خاص و جالب موهای او است. موهای یوگی جز معروف ترین مدل مو های انیمه هستند. موهای او از لایه های مختلف و از سه رنگ متفاوت تشکیل شده است.

این او را به تنها شخصیتی تبدیل می‌کند که موهایش سه رنگ دارند. متاسفانه چندی پیش با خبر شدیم که طراح این شخصیت و مانگاکای سری یو_گی_اوه یعنی آقای کازوکی تاکاهاشی به علت یک حادثه در هنگام غواصی جان خود را از دست داد.

2، سایتاما از انیمه مرد تک مشتی

مدل مو انیمه ای سایتاما

‌ شاید حضور یک شخصیت که اصلا مو ندارد در لیست بهترین مدل مو انیمه ای عجیب بنظر برسد. اما قطعا این چهره متفاوت سایتاما وجه متمایز کننده او با بسیاری از ابرقهرمانان دیگر و یا شخصیت های انیمه ای است. امروزه توجه ویژه‌ای به ظاهر و یا اندام عضلانی یک شخصیت بخصوص ابرقهرمانان می‌شود و طراحان سعی می‌کنند ظاهری بشدت زیبا و با موهای رنگارنگ و عجیب به شخصیت هایشان بدهند. بسیاری از قضاوت های اجتماعی نيز دقیقا از روی ظاهر افراد انجام می‌شود و وضعیت در جهان انیمه مرد تک مشتی نیز به همین صورت است. مانند بسیاری از ابرقهرمانان این انیمه که وضعیت ظاهری خودشان را به مشابه یک سوپراستار در می آورند و بسیاری از طرفدارانشان هم شیفته همین وجه آنان هستند.

سایتاما قوی ترین فرد جهان در انیمه مرد تک مشتی است و با اینکه چهره او در خیلی از موارد مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد اما او با توانایی های فوق‌العاده بالای خود هر کاری که ابرقهرمانان رده بالا از انجامش عاجز باشند را به راحتی انجام می‌دهد. سایتاما قبل از اینکه به یک ابرقهرمان تبدیل شود موهای مشکی داشت  اما به واسطه تمرینات سخت و طاقت فرسا تمام موهای او ریخت از این رو بسیاری تصور می‌کنند بین قدرت بالای او و سر بی مویش ارتباطی وجود دارد!.

1، جوسکه از انیمه ماجراجویی های عجیب و غریب جوجو

مدل مو انیمه ای جوسکه

بدون شک می‌توان گفت که هیچ کدام از شخصیت های این لیست به اندازه جوسکه به موهایشان اهمیت نمی‌دهند یا تا به این اندازه روی آن حساس نیستند. حساسیتی که او در رابطه با این موضوع دارد به قدری است که هر کس موهای او را زشت یا مسخره خطاب کند باید آماده سرنوشت شومی شود!. پس ما هم برای اینکه به سرنوشت شومی دچار نشویم چاره ای نداریم جز اینکه جوسکه را لیست بهترین مدل مو انیمه ای شخصیت های مذکر در رتبه اول قرار دهیم. دلیل اینکه چرا او این مدل مو را برای خودش انتخاب کرده است نیز داستانی دارد.

یک روز زمانی که جوسکه بشدت بیمار بود مادرش مجبور شد او را با خودروی شخصی خودش به بیمارستان ببرد. اما خودروی آنان در میانه راه متوقف شد و آن ها نتوانستند به حرکت خود ادامه بدهند. اما در این زمان یک نوجوان با قرار دادن ژاکتش در زیر چرخ خودرو ماشین را به حرکت در آورد و زندگی جوسکه را نجات داد. از آن روز به بعد جوسکه همان مدل مویی را برای خودش انتخاب کرد که ناجی او در آن روز داشت. در ادامه با ویولت گیمرز همراه باشید تا به معرفی بهترین مدل مو انیمه ای شخصیت های مونث بپردازیم.

مدل مو انیمه ای: شخصیت های مونث

10، تن تن از انیمه ناروتو

مدل مو انیمه تن تن

تن تن یکی از شخصیت های فرعی مجموعه بسیار محبوب ناروتو است. او شخصیتی کنجکاو و هوشیار دارد و آرزویش تبدیل شدن به یک کونوایچی است. کونوایچی به نینجاهای زنی می‌گویند که در انواع ماموریت های مختلف مانند قتل یا جاسوسی فعاليت می‌کنند. تن تن همچنین میخواهد ثابت کند که دختر ها نیز به مانند پسرها می‌توانند در مهارت های رزمی مهارت داشته باشند. یکی از ویژگی های جالب در طراحی شخصیت او مدل موهایش است که آنان را با دو قسمت برآمدگی و قسمت چتر مانند به سبک چینی طراحی کرده اند.

9، ارزا اسکارلت از انیمه فیری تیل

مدل مو انیمه ارزا اسکارلت

ارزا اسکارلت سرگذشت غم انگیزی را در دوران کودکی اش داشت و در سن یازده سالگی در دروازه بهشت به بردگی درآمد. ارزا چشم راستش را در کودکی از دست داد و اینک بجای آن از یک چشم مصنوعی استفاده می‌کند. این شخصیت رفتاری بسیار جدی و قانون مدار دارد و زمانی که رفتار یا عادات بدی را از دیگر اعضای انجمن می‌بیند آنان را مجبور به عذر خواهی و یا ترک کردن عادات شان می‌کند. او همچنین از کسانی که به سوال هایش پاسخ نمی‌دهند بیزار است. موهای سرخ و آتشین او جدا از اینکه به زیبایی چهره اش می افزاید نماینگر چهره جدی و شجاع او نیز است و جلوه باشکوهی را به چهره او می‌بخشد.

8، رم از انیمه ری زیرو

مدل مو انیمه رم

رم محبوب ترین شخصیت انیمه ری زیرو و یکی از پرطرفدارترین شخصیت های انیمه ای است. او شخصیتی بسیار وفادار و شجاع دارد و در کنار شخصیت اصلی انیمه ری زیرو یعنی سوبارو ایستاده است تا به او در رسیدن به خواسته هایش کمک کند. شاید رم اغلب اوقات ظاهری آرام و خنده رو داشته باشد اما هنگامی که پای مبارزات در میان باشد چهره او بسیار خشمگین و جدی می‌شود. رم ظاهری بسیار مرتب و آراسته دارد و همیشه او را با لباس خدمتکاری می‌بینیم. بدون شک یکی از وجه هایی که می‌تواند به ما کمک کند تا او را از خواهر دو قلویش یعنی رام تشخیص دهیم رنگ آبی موهای اوست. رنگی که در تضاد با رنگ قرمز موهای خواهرش است. رنگ آبی و گیره گلداری که به سر می‌زند همراه با لبخند زیبایش چهره بسیار زیبا و آرامش بخشی را از او منعکس می‌کند.

7، نیویی هاریمه از انیمه کیل لا کیل

مدل مو انیمه نیویی

وقتی صحبت از طراحی شخصیت در میان باشد انیمه اورجینال استدیو تریگر یعنی کیل لا کیل یکی از بهترین نمونه هایی است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم. انیمه ای که حتی قدرت شخصیت هایش وابسته به لباسی است که آنان میپوشند. نیویی شاید در ظاهر یک شخصیت بسیار جذاب و بامزه بنظر برسد ولی در واقع یکی از ویلن های اصلی این انیمه و یکی از خطرناکترین آنان است. و شخصیت اصلی انیمه نیز از او کینه زیادی در دل دارد. موهای طلایی رنگ و پیچ مانندش در کنار چهره کودکانه او از مواردی است که به چهره فریب دهنده او می افزاید.

6، می می از انیمه جوجوتسو کایزن

مدل مو انیمه می می

می می در فصل اول انیمه جوجوتسو کایزن حضور کوتاهی را داشت اما در همین حضور کوتاه نیز مدل موی خاص و جالب او مورد توجه عده بسیاری قرار گرفت. به حدی که از همین حالا موهای او را جز بهترین مدل موهای انیمه ای می‌دانند. او جادوگر درجه یک جوجوتسو است و تنها برای پول کار می‌کند. او همچنین استاد گوجو ساتورو هنگامی که او در دبیرستان جوجو بود نیز هست. می می شخصیت آرامی دارد و می‌تواند در هر شرایطی خونسردی خودش را حفظ کند. با اینکه او شخصیت مهربانی دارد اما زمانی که پای پول وسط باشد او سخاوت خاصی را از خود بروز نمی‌دهد. او حتی از تخت نیز بدون پول بلند نمی‌شود. مدل موی در هم تنیده او بی شک جلوه منحصر به فردی را به طراحی شخصیت او داده است.

مدل مو انیمه ای

5، یوساگی از انیمه سیلور مون

انیمه مو یوساگی

حالا نوبت به شخصیتی می‌رسد که مدل موی زیبایش الهام بخش بسیاری از طراحان مختلف در طراحی شخصیت های خودشان بوده است و این مدل مو یا شبیهه به آن را در شخصیت های زیادی تا به امروز مشاهده کرده ایم. انیمه سیلور مون یکی از محبوب ترین انیمه های دخترانه است که از دهه نود میلادی شروع به پخش شد و یوساگی که آن را با نام سرنا یا سیلور مون نیز می‌شناسند شخصیت اصلی این سری است. یوساگی معمولا لباس مدرسه ای می‌پوشد و موی های طلایی و بلندی را دارد. یوساگی شخصیتی مهربان، خوش قلب و احساساتی داد و سخت می‌شود که او را دوست نداشت.

4، وایولت اورگاردن از انیمه وایولت اورگاردن

مدل مو انیمه وایولت

وایولت اورگاردن از شخصیت هایی است که چهره اش برخلاف نامی که به او لقب داده اند یعنی ماشین جنگی بنظر میرسد. او یک سرباز سابق است که در جنگ تنها ابزار جنگی بود و هیچ آشنایی با احساسات انسان نداشت. اما بعد از پایان جنگ او به عروسک های خود حافظه در اداره پست ملحق می‌شود تا افکار مردم را به جمله در بیاورد و سفری را در پی پیدا کردن معنای کلمه عشق آغاز کند. وایولت به واسطه شغلش سفرهای مختلفی را در سراسر نقاط جهان انیمه دارد و همیشه با ظاهری آراسته و موهایی بافته شه در مقابل افرادی که قصد نوشتن افکارشان را دارد حاظر می‌شود. ایمی یکی دیگر از شخصیت های انیمه موهای او را بافت و آن را مخملی خطاب کرد. همچنین لازم به ذکر است این شخصیت توسط سایت ویولت گیمرز بعنوان زیباترین دختر انیمه ای معرفی شد.

همچنین بخوانید: زیباترین دخترهای انیمه ای 

3، لینا از انیمه هشتاد و شیش

مدل مو انیمه لینا

لینا یک فرمانده نظامی است که وظیفه کنترل یک گروه از سربازان را در جنگی علیه ربات ها بوسیله بیسیم و ارتباطات از راه دور برعهده دارد. با اینکه بسیاری از فرماندهان نسبت به جان و سلامت سربازان زیر دست خود بی اعتنا هستند اما لینا در هنگام ماموریت ها به جان و زندگی سربازانش نسبت پایان رساندن ماموریت ارجعیت می‌دهد و رفته رفته در طول این ارتباطات با آن ها نزدیکی بیشتری را پیدا می‌کند. لینا معمولا لباس های نظامی برتن می‌کند و موهای او به رنگ سفید نقره ای است. دیزاینی که با شخصیت مصمم و پراحساس او تطابق دارد.

2، رین توهساکا از سری فیت

مدل مو انیمه رین

رین یکی از سه قهرمان اصلی در سری فیت است و  بعنوان رئیس خانواده توهساکا در پنجمین جنگ جام مقدس شرکت می‌کند. رین فردی جدی، مدبر و اهل رقابت است و برای برنده شدن در جام مقدس حاظر است دست به هر کاری بزند. او ظاهری شیک پوش دارد و طراحی بسیار زیبای او مانند دیگر شخصیت های این سری همواره مورد تحسین قرار گرفته است. موهای او به رنگ مشکی است و از دو گوشه سرش به طرف پایین جدا شده است. از آنجا که او رئیس خانواده است معمولا لباس های رسمی می‌پوشد و این طراحی از او یک شخصیت زن قوی بازتاب می‌کند. 

1، جولین کوجو از انیمه ماجراجویی های عجیب و غریب جوجو

مدل مو انیمه جولین

انیمه ماجراجویی های عجیب و غریب جوجو نکات مثبت بسیاری را دارد که می‌توانیم آن را تحسین کنیم. اما بدون شک یکی از بزرگترین نکات مثبت آن را می‌توان طراحی های فوق العاده و منحصر به فرد شخصیت هایش بیان کرد. هیروهیکو آراکی طراح و خالق این مجموعه استایل و ظاهر شخصیت هایش را قالبا از مجلات مد و خوانندگان برتر انگلیسی زبان الهام گرفته است. جولین کوجو اولین شخصیت زن در این سری است که نقش اصلی را برعهده دارد. جولین به مانند پدرش جوتارو شخصیتی جدی و سخت دارد و البته در خیلی از موارد نیز ویژگی های رفتاری او برخلاف پدرش است. در حقیقت یکی از نکات جالب در رابطه با جولین همین تفاوت ها شباهت هایی است که او با پدرش دارد. جولین لباس های رنگارنگ می‌پوشد اما رنگ اصلی لباس ها و حتی موهای او عموما سبز است.

با اینکه این موضوع هیچ وقت تایید نشده است اما بسیاری معتقدند که بیلی آیلیش خواننده مطرح آمریکایی موهای خود را از روی جولین الگو برداری کرده است.

بیلی آیلیش

از اینکه با ویولت گیمرز در لیست بهترین مدل مو انیمه ای همراه بودید از شما سپاس گذاریم. همان گونه که مشاهده نمودید طراحی شخصیت انیمه و یا طراحی مو انیمه می‌تواند اطلاعات زیادی را از یک شخصیت به ما بدهد یا اینکه برعکس اطلاعات غلطی را به ما بدهد تا ما را به اشتباه بی اندازد. مدل مو انیمه ای مورد علاقه شما چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پویا سعیدی
عضو
1 سال قبل

هیچ مدل مویی زیبا تر از موهای وایولت اورگاردن نیست.
کلا هیچ کاراکتری زیبا تر از وایولت اورگاردن نیست😂

باتشکر.

؛-؛
؛-؛
پاسخ به  پویا سعیدی
1 سال قبل

کومی سان خیلی کاواییه

محمدرضا
محمدرضا
1 سال قبل

جای هایاساکا خالیه

قققق
قققق
1 سال قبل

ساسکه و ایتاچی

Maia
Maia
11 ماه قبل

مدل موی کاگویا سامان هم جاش خالی بود

گوربههههه🐾🤌🏻
گوربههههه🐾🤌🏻
10 ماه قبل

مایکی چی پس ….🗿💢🔪

دارلینگ
دارلینگ
9 ماه قبل

فقط و فقط ریاس گریموری از همه نظر کراشه…..‌‌. اسم انیمه دبیرستان دی اکس دی

Enderman
Enderman
7 ماه قبل

فقط مدل موی سایتاما 🤣 سایتاما که مو نداره باباش خبر نداره