اخبار بازیتیترمقالاتمقالات بازیویدئو

تریلر بازی های گیم آواردز 2021

در این مقاله، به معرفی و تریلر بازی های گیم آواردز 2021 می پردازیم. در این رویداد جذاب، تعداد زیادی تریلر فوق العاده دیدنی نمایش داده شد. پس در ادامه همراه ویولت گیمرز باشید.

تریلر گیم پلی بازی Evil West منتشر شد. این بازی در سال 2022 برای کامپیوتر های شخصی و نسل هشتم و نهم کنسول های پلی استیشن و اکس باکس عرضه خواهد شد. مشاهده تریلر گیم پلی:

بازی Alan wake 2 با انتشار تریلری، معرفی شد. این بازی که توسط استودیو رمدی ساخته می شود، در سال 2023 متتشر خواهد شد. مشاهده تریلر بازی Alan wake 2:

بازی Star Wars Eclipse با با نمایش یک تریلر جذاب، معرفی شد. این بازی را استودیو کوانتوم دریم توسعه می دهد. تاریخ انتشار بازی Star Wars Eclipse هنوز مشخص نیست. مشاهده تریلر این بازی:

اولین تریلر گیم پلی Hellblade 2 در گیم آواردز منتشر شد. این بازی در سال 2023 به صورت انحصاری برای پلتفرم های مایکروسافت عرضه خواهد شد.همچنین این عنوان روز عرضه در سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. مشاهده تریلر گیم پلی Hellblade 2:

تریلر جدید بازی the lord of golem منتشر شد. در ادامه تریلر این بازی را مشاهده کنید:

تریلر جدید بازی Horizon Forbidden West منتشر شد. این بازی زمستان سال جاری به صورت انحصاری برای پلتفرم های نسل هشتم و نهم پلی استیشن منتشر می شود. در این تریلر، قابلیت پرواز نیز نمایش داده شد. مشاهده این تریلر جدید:

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments