بررسی بازیتیترمقالاتویدئو

بررسی بازی Dying Light 2 | ویدیویی

عنوان نخست Dying Light یک بازی فوق العاده جذاب بود. این بازی با موفقیتی که کسب کرد، راه را برای نسخه دوم نیز هموار کرد. بازی Dying Light 2 که چند سال از معرفی آن می گذشت، یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال جاری بود که به تازگی به صورت میان نسلی برای پلتفرم های نسل هشتم و نهم منتشر شد. امروز قصد داریم راجع به بازی Ding Light 2 با شما صحبت کنیم. من سعید آقابابایی هستم، با بررسی بازی Dying Light 2 همراه ویولت گیمرز باشید. همچنین میتوانید با کلیک داستان بازی Dying Light 2 را مشاهده و مطالعه کنید.

بازی Dying Light 2 از لحاظ گرافیکی و به عنوان یک بازی بین نسلی عنوانی جذاب به شمار می آید. شاید این بازی از نظر گرافیکی یک شاهکار بصری نباشد، اما هرگز از تماشای محیط ها و دنیای بازی دل زده نمی شوید. هرچند که در ابتدای عرضه، بازی از مشکلات زیادی مثل باگ و افت فریم رنج می برد. اما این باگ ها و مشکلات نیز با بروزرسانی های مختلف در حال بر طرف شدن هستند.

در نهایت از تمام شما همراهان عزیز که تا پایان بررسی بازی Dying Light 2 همراه بودید، سپاسگزاریم. اگر تمایل داشتید، می توانید با کلیک بر روی نقد و بررسی بازی، دیگر بررسی های ویولت گیمرز را نیز ببینید. همچنین خوشحال می شویم اگر نظرات خود را راجع به بررسی Dying Light 2 با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
EldenSouls
2 سال‌ قبل

خود بازی و بررسی بازی Dying Light 2 واقعا عالی بود

Zedbok
Zedbok
2 سال‌ قبل

عالی

رامین
رامین
2 سال‌ قبل

سعید جان مثل همیشه نقدهات یدونه هست