پلی استیشنتیترمقالات آموزشیمقالات بازی

آموزش ساخت اکانت PSN در PS4

ساخت حساب کاربری پلی استیشن PlayStation Network یا همان اکانت PSN یکی از نیاز های اولیه خریداران کنسول های PlayStation است. ساخت اکانت PSN در PS4 کار دشوار و زمان بری نیست. با توجه به محدودیت ها و عرضه نکردن رسمی این کنسول ها در کشورمان برخی از مراحل ممکن است کمی کاربران را دچار مشکل کند. ما سعی کرده ایم تا در مقاله آموزش ساخت اکانت PSN آسان ترین راه ممکن را در اختیار شما قرار دهیم تا به راحتی یک اکانت PSN بسازید، با وبسایت ویولت گیمرز همراه آموزش ساخت اکانت PSN باشید.

ابتدا پس از روشن کردن کنسول و مواجه با صفحه انتخاب کاربر (User) گزینه New user را انتخاب می کنیم. سپس گزینه create a user را انتخاب کنید.

صفحه ای برای شما باز می شود که مرتبط با قوانین و مقررات است در اینجا گزینه Accept را و در صفحه بعد Next را اتنخاب کنید.

در این صفحه (Sign in to PlayStation Network) باید گزینه New to PlayStation Network? create an account را انتخاب کنید.

برای ادامه ساخت اکانت PSN باید تاریخ تولد و محل زندگی خود را وارد کنید. با توجه به عدم وجود ایران در لیست کشور ها، باید کشور دیگری را انتخاب کرد. بهترین کشور برای ساخت اکانت PSN کشور آمریکا می باشد. توجه کنید که انتخاب کشور محل زندگی بسیار مهم است و برای خرید بازی ها از PlayStation store نیاز به گیفت کارت آمریکا دارید و مبلغ بازی ها به دلار محاسبه می شود و شما بازی های ریجن ALL یا همان ریجن 1 را باید خریداری کنید.

توجه کنید که تغییر کشور محل زندگی پس از ساخت اکانت PSN امکان پذیر نمی باشد. 

پس از انتخاب کشور محل زندگی باید زبان و تاریخ تولدتان را وارد کنید. در قسمت زبان، انگلیسی را انتخاب کنید. تاریخ تولدتان را با فرمت میلادی باید وارد کنید. دقت کنید که برای ادامه یافتن مراحل ساخت اکانت PSN باید سن شما بالای هجده سال باشد. تاریخ تولدتان را حتما به خاطر بسپارید چرا که برای بازیابی اکانتتان تنها راه شما وارد کردن تاریخ تولدتان است. 

در مرحله بعد باید شهر (City)، ایالت (State/Province) و کد پستی (Postal Code) آن ایالت را انتخاب کنید. در اینجا ما شهر لس آنجلس را انتخاب کرده ایم چرا که در هنگام خرید بازی ها از PlayStation store نیاز به پرداخت مالیات نباشد؛ برای ایالت هم ایالت کالیفرنیا با کد پستی 90210 را وارد می کنیم.  

توجه داشته باشید اگر کشور انگلستان را انتخاب کرده اید برای City و State/Province، عبارت Chester را و برای Postal Code عدد Ch1 8hy را وارد کنید. 

اگر کشور ژاپن را انتخاب کرده اید برای Postal Code عدد 8760854 انتخاب کنید. 

در مرحله بعد شما باید ایمیل آدرس خود و پسورد مورد نظر را وارد کنید. توجه داشته باشید برای تایید پسورد باید آن را دو بار وارد کنید، برای بار اول در بخش Password و برای دومین بار در بخش Confirm Password پسورد مورد نظر را وارد کنید. ایمیل آدرسی را که وارد می کنید حتما باید قابل دسترس باشد به دلیل اینکه در مراحل بعدی باید از آن استفاده کرد. در غیر این صورت قادر به ساخت اکانت PSN نخواهید بود. 

نکته: برای انتخاب پسورد رعایت برخی نکات الزامی است. پسورد شما باید دارای 8 کاراکتر یا بیشتر باشد. برای انتخاب پسورد باید از اعداد و حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید. توجه داشته باشید که از سه حرف یا عدد پشت سر هم استفاده نکنید. 

در این قسمت شما باید Online ID خودتان را مشخص کنید. Online ID شما نامی است در بازی های آنلاین برای دیگران نمایش داده می شود همچنین Online ID نامی است که دیگران با جستجو آن شما را پیدا می کنند. در ادامه باید نام و نام خانوادگی خودتان را وارد کنید. پس از این گزینه Choose Avatar را انتخاب کنید و یک Avatar را انتخاب کنید. 
پس از انتخاب Avatar بر روی گزینه Next کلیک کنید. 

در این صفحه می توانید تنظیمات مختلف پروفایل خود را تغییر دهید. این تنظیمات را پس از ساخت اکانت در قسمت تنظیمات کنسول قابل تغییر است. گزینه Confirm را فشار دهید تا وارد صفحه بعدی شوید. 

در این مرحله از ساخت اکانت PSN باید به ایمیلی که در مراحل قبل وارد کرده اید مراجعه کنید. یک ایمیل برای شما از طرف  PlayStation ارسال شده است که یک لینک است باید بر روی آن کلیک کنید و در کنسول گزینه Already verifies را انتخاب کنید. 

مراحل ساخت اکانت PS4 شما به اتمام رسید و با کلیلک بر روی گزینه Ok وارد داشبورد کنسول خود شوید. 

همچنین شما می توانید برای مطلع شدن از آخرین قیمت کنسول های نسل نهمی PlayStation بر روی قیمت کنسول پلی استیشن ۵ کلیلک کنید. برای ورود به وبسایت ویوکریتیک به عنوان اولین و تنها پایگاه بازبینی جمعی و ثبت نمرات و جوایز بازی ها و فیلم و سریال ایران اینجا کلیلک کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
-haeez
-haeez
2 سال‌ قبل

عالی واقعا .🐢❤