مقالات بازیمنتخب سردبیر

هیدئو کوجیما کتابی دارد که به زبان انگلیسی منتشر می شود

Hideo Kojima یکی از مطرح ترین توسعه دهندگان فردی در صنعت بازی است. با موفقیت های بزرگ اعتبار او مانند Death Stranding و کل سری Metal Gear ، منطقی است که مردم به روند خلاقیت او و آنچه او را الهام می دهد علاقه مند هستند. در واقع ، هیدئو کوجیما كتابی در این زمینه نوشت كه در زمان انتشار در ابتدا ژن مستعد و خاطرات دوست داشتنی من نام داشت. اما از آنجا که این مجموعه مقاله ها به زبان ژاپنی نوشته شده است ، بسیاری از طرفداران کوجیما در سراسر جهان مجبور بودند از بینش او غافل شوند … اما این به زودی تغییر خواهد کرد.

امروز ، ویز مدیا اعلام کرد که کتاب کوجیما را به زبان انگلیسی در اواخر سال جاری منتشر خواهد کرد. با عنوان The Creative Gene بازخوانی خواهد شد و قرار است در پاییز اکران شود.

این آشکارسازی اولیه جزئیات است ، اما Polygon با خلاصه داستان رسمی کتاب ، عمق بیشتری پیدا می کند ، که می خوانید:

هیدئو کوجیما ، خالق Metal Gear Solid و Death Stranding از همان زمان کودکی مصرف کننده بی پروا فیلم ، موسیقی و کتاب بود. آنها اشتیاق او به داستان و داستان سرایی را شعله ور کردند و نتایج را می توان در بازی های ویدیویی برجسته و برجسته او مشاهده کرد. اکنون رئیس استودیوی مستقل Kojima Productions ، اشتیاق کوجیما برای رسانه های سرگرمی هرگز کاهش نیافته است. این مجموعه مقاله برخی از الهامات یکی از عناوین صنعت بازی های ویدیویی را بررسی می کند و بینشی منحصر به فرد در مورد درخشان ترین ذهن فرهنگ پاپ را ارائه می دهد.

نظر خودتون رو درباره این کارکردان بزرگ بنویسید . با ویولت گیمرز همراه باشید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments