بهترین مقالات بازی و سینماتیترمقالات سینمایی
داغ

بهترین فیلم های تام هالند | اسپایدرمن جوان هالیوود

تام هالند قطعا جزو آن دسته از بازیگرانی ست که خیلی ها او را با استعداد میدانند و خیلی ها هم بازیگری معمولی. اما باید این حقیقت را پذیرفت که در حال حاضر او یکی از معروف ترین بازیگران هالیوود است. با بهترین فیلم های تام هالند همراه ویولت گیمرز باشید.

ده تا از بهترین فیلم های تام هالند

به بهانه درخشش فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست در گیشه و درخشش تام هالند در آن، میخواهیم گشتی بزنیم در کارنامه اش و ده تا از بهترین فیلم های تام هالند را با هم مرور کنیم. با لیست اختصاصی ویولت گیمرز همراه باشید.

10. Cherry (گیلاس)

چری، بهترین فیلم های تام هالند

کارگردان: برادران روسو

بازیگران: تام هالند، سیرا براوو، مایکل گاندولفینی

محصول: 2021

Cherry از آن دست فیلم هایی است که با وجود تمام مشکلات ریز و درشتش، میشود از آن لذت برد و برای ساعاتی سرگرم شد. هرچند که گاهی اوقات و به دلیل ریتمی که فیلم طی میکند ممکن است به فیلمی کسل کننده تبدیل شود. Cherry داستان مردی را روایت میکند که برای فرار از اتفاقاتی به عنوان یک سرباز در ارتش ثبت نام میکند و بعد از بازگشتش طی اتفاقاتی تبدیل به یک مجرم میشود و مسیر زندگی اش عوض میشود. فیلم Cherry با اقتباس از رمان Cherry توسط برادران روسو ساخته شده است.

9.Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)

بهترین فیلم های تام هالند، مرد عنکوبتی بازگشت به خانه

کارگردان: جان واتس

بازیگران: تام هالند، زندیا، مایکل کیتون

محصول: 2017

Spider-Man: Homecoming اولین فیلم از سه گانه جان واتس است. بازگشت به خانه اولین فیلم تام هالند، اسپایدرمن جوان هالیوود در قامت کاراکتر محبوب اسپایدرمن است. در ابتدا شک های بسیاری وجود داشت که آیا هالند میتواند اسپایدرمن خوبی برای سینما باشد یا خیر؟ اما در حقیقت تام هالند به خوبی از پس کاراکتر اسپایدرمن بر آمد و توانست خودش را تا حدودی در دل هواداران جا بدهد. خود فیلم هم با وجود تمام مشکلات و به خصوص روایت ضعیف، فیلم نسبتا خوبی برای دنیای سینمایی مارول بود.

8. Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)

بهترین فیلم های تام هالند، مرد عنکبوتی

کارگردان: برادران روسو

بازیگران: تام هالند، رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز

محصول: 2016

داستان فیلم Captain America: Civil War بعد از یک تایم اسکیپ یک ساله و بعد اتفاقات فیلم Avengers: Age of Ultron رخ میدهد. بعد از ماجراهای شکست اولتران، اتفاقاتی رخ میدهد که باعث تفرقه افکنی در گروه “انتقام جویان” میشود. کاپیتان آمریکا و مرد آهنی هرکدام موافقان و همراهان خودشان را جمع میکنند تا با یکدیگر وارد جنگ بشوند و در این بین، اتفاقاتی قبیل انفجار و باقی چیزها کار را سخت تر و هیجان انگیزتر میکند. تام هالند هم در نقش اسپایدرمن قرار میگیرد و به تلاش برای مقابله با خودی ها میپردازد!

7. The Lost City Of Z (شهر گمشده زد)

کارگردان: جیمز گری

بازیگران: تام هالند، چارلی هونام، رابرت پتینسون

محصول: 2016

داستان فیلم The Lost City Of Z یک سفر هیجان انگیز را روایت میکند و کاراکترها باید خطرات یک سفر خطرناک به جنگل آمازون را بپذیرند. فیلم با واکنش مثبت منتقدان نیز روبرو بود، اما فیلم اصلا و ابدا بی نقص نیست و مشکلاتی از قبیل روایت، ارتباط و همذات پنداری به فیلم آسیب زیادی زده است. اما شهر گمشده زد روایتگر یک سفر پراسترس و جذاب است که با اتفاقات بسیار زیاد خودش میتواند هرکسی را سرگرم بکند. همچنین حضور ستاره هایی مثل تام هالند، چارلی هونام و رابرت پتینسون نیز لذت تماشای فیلم را بیشتر میکند.

6. Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)

کارگردان: جان واتس

بازیگران: تام هالند، زندیا، جیک جیلنهال

محصول: 2019

اسپایدرمن: دور از خانه، دومین فیلم از سه گانه اسپایدرمن جان واتس است که با وجود تمام مشکلاتش، به یکی از بهترین اسپایدرمن های چندین سال اخیر تبدیل شد! تام هالند، پنجمین حضور خودش در نقش اسپایدرمن را حتی بهتر از قبل نقش آفرینی میکند و شخصیت پردازی کاراکترش چندین پله بالاتر از فیلم اسپایدرمن: بازگشت به خانه است. جیک جیلنهال هم در نقش ویلن اصلی قصه، یعنی میستریو بازی خوبی را نمایش میگذارد.

5. The Devil All The Time (شیطان تمام وقت)

شیطان تمام وقت، بهترین فیلم های تام هالند

کارگردان: آنتونیو کامپوس

بازیگران: تام هالند، رابرت پتینسون، بیل اسکاشگورد

محصول: 2020

شیطان تمام وقت اقتباسی از رمانی با همین اسم و به کارگردانی آنتونیو کامپوس است. ستاره های فیلم و بازی آنها از بهترین نکات مثبت فیلم است که همه آنها بهترین بازی خودشان را به همگان نشان میدهند. داستان فیلم شیطان تمام وقت، به طرز عجیبی دردناک و عجیب است، قربانی شدن افراد، پرداخت به مشکلات انسان ها و…. گوشه ای از داستان شیطان تمام وقت است. فیلم به شدت خشن است و قطعا فیلمی عامه پسند نیست. تام هالند بازی خوبی را در نقش آروین راسل به نمایش میگذارد.

4. Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی)

کارگردان: برادران روسو

بازیگران: رابرت داونی جونیور، تام هالند، بندیکت کامبربچ

محصول: 2019

انتقام جویان: پایان بازی یک دو دستگی بزرگ میان طرفداران انداخت. خیلی ها او را یک پایان عالی برای این گروه میدانستند و خیلی ها هم آن را بدترین پایان ممکن. اما با اینحال نمیشود “پایان بازی” را تحسین نکرد و از ویژگی های مثبت و منفی اش حرفی نزد. فیلم پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War اتفاق میافتد و حالا این گروه ماموریتی دارد تا اتفاقاتی که افتاده است را درست بکنند. اما جدا از همه مشکلات تکراری فیلم های مارول، پایان بازی در حقیقت پایان خوبی برای انتقام جویان بود.

3. The Impossible (غیرممکن)

کارگردان: خوان آنتونیو بایونا

بازیگران: تام هالند، نائومی واتس، ایوان مک‌گرگور

محصول: 2012

دیگر کم کم به پایان لیست بهترین فیلم های تام هالند نزدیک میشویم و به سه فیلم برتر او میرسیم. نشان دادن تصویر ترسناک از سونامی، براساس داستان واقعی و تلخی که روایت میشود. داستان تلخی که خانواده ای برای گذراندن تعطیلات خود به یکی از سواحل تایلند میروند و گرفتار مشکلات بسیار زیادی میشوند. نوع روایت داستان، شخصیت پردازی و بازی بسیار خوب بازیگران باعث میشود تا غیرممکن به یکی از بهترین فیلم های تام هالند تبدیل بشود.

2. Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ ابدیت)

کارگردان: برادران روسو

بازیگران: تام هالند، رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز

محصول: 2018

انتقام جویان: جنگ ابدیت، یکی از بهترین فیلم های مارول و در فاز سوم داستانی مارول روایت میشود‌. بعد از دو فیلم‌ نخست انتقام جویان و پیش زمینه برای داستان و جنگ اصلی، اینبار انتقام جویان باید به مقابله با تانوس بپردازند. آنها باید جلوی تانوس از جمع کردن سنگ های قدرت را بگیرند. مسیری که داستان طی میکند گاهی برخلاف استاندارد های مارول است و گاها همه چیز برخلاف آن چیزی ست که انتظار داشتید پیش برود. همچنین این فیلم پنجمین فیلم پرفروش تاریخ است و با واکنش عالی ای از سوی طرفداران همراه بود.

تانوس با باقی ویلن های دنیای مارول فرق میکند و یکی از بهترین پرداخت ها بین ویلن های مارول را دارد. تماشای این حماسه، قطعا همه را سرگرم میکند و به راحتی میتوان از آن لذت برد‌.

1. Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست)

بهترین فیلم تام هالند

کارگردان: جان واتس

بازیگران: تام هالند، زندیا، ویلم دفو

محصول: 2021

بالاخره به رتبه یک لیست بهترین فیلم های تام هالند میرسیم. جدیدترین فیلم اسپایدرمن، یکی از بهترین اسپایدرمن ها را روی پرده نقره ای نشان میدهد و با در نظر گرفتن همه نقاط ضعف و قوتش باز هم تبدیل به اثری ارزشمند در دنیای سینمایی مارول و کارنامه تام هالند محسوب میشود‌. بازی هالند در راهی به خانه نیست بسیار خوب است و حالا دیگر هیچ‌ شکی وجود ندارد که چرا هالند، اسپایدرمن جدید سینماست.

در حقیقت هالند با بازی ای که از خود ارائه میدهد تا حدودی توانسته که بر جو منفی ای که دورش است غلبه کند و به همه اثبات کند که بازیگری با استعداد است. فیلم هم در پرداخت به اسپایدرمن کم نذاشته است و کاملا وضع کاراکترها قابل درک و قابل لمس است. راهی به خانه‌ نیست یکی از مورد انتظار ترین آثار سال 2021 بوده است و با درخشش عالی ای در گیشه همراه بوده و همچنین نظر منتقدان را به خود جلب کرد. (همچنین میتوانید نقد فیلم Spider-Man: No Way Home را از اینجا بخوانید.)

ممنون از همراهان ویولت گیمرز که مقاله بهترین فیلم های تام هالند را مطالعه کردید. نظر شما راجع بهترین فیلم های تام هالند چیست؟ میتوانید آن را از بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

آروین قربان پور

The best Arvin ever:)

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
گربه لیسا
گربه لیسا
2 سال‌ قبل

بهترین فیلم تام هالند شاید همون شهر گمشده زی باشه، از بقیه فیلم هایی که ازش دیدم مثل خودش خوشم نمیاد
خسته نباشید 🙂

بهار عباسپور
عضو
2 سال‌ قبل

تام هالند بازیگر خیلی مستعدی که انتخابای خوبی نداره
متاسفانه اکثر بازیگرای mcu به این مشکل دچار میشن و نمیتونن بیرون از mcu انچنان بدرخشن
خسته نباشید 🙂

#(AC)
#(AC)
2 سال‌ قبل

بازیگر خیلی بااستعدادیه و اگه فیلم های بهتری رو برای بازی کردن انتخاب کنه می‌تونه خیلی بدرخشه.

EldenSouls
2 سال‌ قبل

وجدانا لیست خیلی خوبی بود تام هالند جزء بازیگرای جوان و خیلی خوبه منتظرم فیلم آنچارتدشم بیاد ببینیم احتمالا خیلی خوبه اونم