بهترین مقالات بازی و سینمامقالاتمقالات انیمه

شخصیت های اتک تایتان(Attack titan) رتبه بندی محبوب ترین ها

به احتمال زیاد وقتی هاجیمه ایسایامای جوان در تابستان ۲۰۰۹ شروع به انتشار اولین اثرش کرد هیچکس انتظار چنین موفقیت عظیمی را نداشت. موفقیت این سری به حدیست که پیدا کردن شخصی که دست کم اسم این مجموعه را نشنیده باشد دشوار است و درحال حاضر مورد انتظارترین انیمه سال است. پر بیراه نیست اگر بگوییم این محبوبیت غول اسا بیش از هرچیز پیوند خورده با داستان عمیق و تاریک و شخصیت های چند وجهی مجموعه است. شخصیت های اتک تایتان چنان متنوع و جذابند که وجود کاراکترهایی همچون ارن، لیوای،میکاسا،اروین و… باعث شدند تصمیم بگیریم ده تا از محبوب ترین شخصیت های اتک تایتان را به شکل یک مقاله همراه با ذکر تایپ شخصیتشان بررسی کنیم. البته که انتخاب ده کاراکتر از بین شخصیت های عالی این مجموعه دشوارست. با معرفی ده تا از محبوب ترین شخصیت های اتک تایتان همراه ما باشید.

توجه: معیار رتبه بندی و حضور شخصیت ها برحسب میزان محبوبیت و رای کاراکتر ها در وبسایت معتبر و جهانی myanimelist است.

هشدار: این مقاله دارای اسپویل تا پایان نیم فصل اول فصل چهار سریال است

۱۰/ Jean Kirstein ( جان کریشتین )

میزان رای : 5804

تایپ شخصیتی: Estj

دهمین شخص در لیست محبوب ترین شخصیت های اتک تایتان، محبوب ترین کاراکتر خالق این سری نیز هست. حتی به گفته ی ایسایاما جان شبیه ترین کاراکتر به خود اوست: شخصی که روح ازادی دارد و همیشه منطقی فکر میکند. همین ویژگی باعث شده جان به رهبر ایده آلی برای هم تیمی هایش تبدیل شود. بعد از مرگ دوستش مارکو شخصیت جان از یک سرباز خودخواه که تنها به فکر زندگی خودش است به یک همرزم فداکار که برای نجات زندگی افراد بارها جان خود را به خطر می اندازد تغییر کند. همچنین جان به شدت با به خطر انداختن زندگی افراد بی گناه مخالف است. همین مسئله باعث درگیری هایی بین او و هم تیمی هایش در فصل پایانی شد.

9/ Reiner Braun ( راینر براون )

میزان رای : ۷۰۳۰

تایپ شخصیت: Esfj

و بالاخره خاکستری ترین کاراکتر مجموعه. راینر طی دو فصل اول همرزم قابل اعتماد و برادر بزرگ تر گروه محسوب میشد. به طوری که ارن چندبار او را الگوی خود خطاب کرد. به همین دلیل است که خیانت او و برتولت به بچه های واحد گشت همیشه از غم انگیز ترین خیانت های انیمه ای باقی میماند. اما پس از تماشای فصل پایانی و درک بار سنگین روی شونه های او قضاوت برای مخاطب بسیار دشوار میشود. راینر در طی مدت زندگی در پارادیس از لحاظ روانشناختی دچار اختلال تجزیه هویت شد که همین نشان دهنده شرایط بسیار دردناک زندگی اوست. به طوری که طی فصل چهار شاهد اقدام به خودکشی او بودیم که علاقه زیادش به گبی و فالکو اورا از این کار بازداشت.

8/ Gabi Braun ( گبی براون )

میزان رای: 7060

تایپ شخصیتی: Esfp

کاراکتری که هم در لیست محبوب ترین ها و هم منفور ترین ها رتبه بالایی دارد. به گفته ایسایاما گبی نسخه مونث ارن است و حتی طراحی چهره او نیز برگرفته از طراحی های اولیه چهره ارن است ( رابطه او و فالکو نیز برای بسیاری یاداور رابطه ارن و میکاساست ). کاراکتری که شجاعت بسیار بالایی دارد و برای نجات مردمش از هیچ عملی دریغ نمیکند. به علاوه شست و شوی مغزی او از دوران کودکی توسط حکومت مارلی باعث شخصیت بی رحم و متعصبش شده بود که بعد ها پس از رفتن به پارادیس و ملاقات خانواده ساشا تغییر کرد و مسیر رشد شخصیتی او شروع شد. ممکن است از او بدتان بیاید اما شخصیت پردازی قوی و خاکستری او و رشد شخصیتیش غیر قابل انکار است.

7/ Sasha Brouse ( ساشا براوس )

میزان رای: 9060

تایپ شخصیت: Esfp

ساشا به احتمال زیاد از معدود کاراکتر های سفید دنیای خاکستری اتک آن تایتان است. دختری که معصومیت و مهربانی کودکانه اش تضاد بزرگی با دنیای تاریک اطرافش دارد. سکانس به یادماندنی نجات دختربچه با دست خالی توسط ساشا یکی از زیباترین قسمت های فصل دوم را تشکیل داد و بیشترین نقش را در شخصیت پردازی او از یک کودک بازیگوش به شخصی مسئولیت پذیر و فداکار داشت. و مرگ او نیز احتمالا غم انگیز ترین بخش سریال است. مرگ شخصیتی که نماد معصومیت و حتی طنز سریال بود نشان میدهد دنیای انیمه تاریک تر از همیشه شده است. تاریکی که در آن جایی برای معصومیت نیست.

6/ Hange Zoe ( هانجی زوئه )

میزان رای: 15800

تایپ شخصیتی: Entp

هانجی بدون شک از دوست داشتنی ترین شخصیت های سریال است! هانجی در فصل اول یاد آور دانشمندان دیوانه فیلم های ترسناک بود اما پس از این که دلیل علاقه زیادش به اکتشاف درباره تایتان ها را بیان کرد عمق شخصیتیش چندبرابر شد. به علاوه هانجی از باهوش ترین شخصیت های سریال است به طوری که او بود که اولین سرنخ را درباره هویت تایتان ها ( مردم الدیا ) به دست اورد یا توانست هویت راینر و برتولت را کشف کند. همچنین او به هیچ عنوان حاضر به گرفتن زندگی انسان های بی گناه نیست و همین باعث شده او در فصل چهار به شدت با ایده ارن مخالف باشد. بدون شک هانجی از خاص ترین شخصیت های اتک تایتان است.

5/ Armin Arlert ( آرمین ارلرت )

لیوای میکاسا ارن ارن یگر اتک آن تایتان

میزان رای: 17600

تایپ شخصیتی: Infj

ارمین، پسری با رویای دریا که سرنوشت کل جهان اتک را بارها تغیر داد. از همان ابتدا در تیم سه نفره ارن ، میکاسا ، ارمین او از لحاظ جسمی ضعیف ترین عضو بود. اما هوش بسیار زیاد و تواناییش در درک و حل مسائل باعث شد بیش از هرشخصیت دیگری اطرافیانش را نجات دهد و در نبرد ها تاثیرگذار باشد. به علاوه ارمین ترسی از فدا کردن خودش برای بشریت ندارد و این را در اپیزود مشهور Hero ثابت کرد. طی فصل چهار جهان بینی ارمین دچار تغییر اساسی شد و شاید او را بتوان بزرگترین مدافع صلح طی این فصل دانست که از هیچ اقدامی برای صلح بین الدیا و باقی دنیا دریغ نمیکند. 

4/ Erwin Smith ( اروین اسمیت )

لیوای میکاسا ارن ارن یگر اتک آن تایتان

میزان رای: 20800

تایپ شخصیتی: Entj

بهترین فرمانده و رهبر دنیای اتک، لقبی که بی شک تنها اروین اسمیت لیاقت آن را دارد. او در عین حال که یک شیطان به تمام معناست ناجی بشریت نیز هست. اروین در شرایط بحران از فداکردن ناجوانمردانه جان هیچ یک از زیر دستان خود دریغ نمیکند و به موقع برای کشف حقیقت حتی حاضر به ریسک کردن سر زندگی خود نیز هست. فداکاری او و هنگ اکتشاف این شانس را به الدیا داد که با حقیقت دنیای خود رو در رو شود و یکی از بهترین اپیزود های تاریخ را ساخت. به علاوه انتخاب زندگی آرمین به جای او هنوز بزرگترین مناقشه بین طرفداران است. شاید اگه اروین زنده میماند در فصل چهار شرایط به گونه کاملا متفاوتی رقم میخورد…

3/ Mikasa Ackerman (میکاسا آکرمن)

لیوای میکاسا ارن ارن یگر اتک آن تایتان

میزان رای: 49260

تایپ شخصیتی: Istj

میکاسا نه تنها از بهترین شخصیتی های اتک آن تایتان، که یکی از محبوب ترین کاراکتر های مونث تاریخ انیمه نیز هست. به عکس اکثر شخصیت ها او دوران کودکی شاد و نرمالی داشت که پس از قتل فجیع والدینش تبدیل به جهنم شد. تا زمانی که ارن وارد زندگی او شد و تبدیل به انگیزه میکاسا برای جنگیدن و زنده ماندن در دنیای بی رحم اطرافش شد. به علاوه میکاسا پس از لیوای قوی ترین سرباز بشریت است و مهارت فوق العاده ای در نبرد دارد. 

عشق و علاقه بین میکاسا و ارن را میتوان ستون فقرات عاطفی سریال دانست. به طوری که شال قرمز میکاسا در طول سریال نماد عشق تلقی میشود. جدایی این دو در فصل چهار قلب بسیاری از مخاطبان را شکست.

2/ Eren Yeager ( ارن یگر )

لیوای میکاسا ارن ارن یگر اتک آن تایتان

میزان رای: 50200

تایپ شخصیتی: Isfp

و بالاخره تجسم زنده بال های آزادی: ارن یگر ، پسری که برای دست یابی به آزادی از هیچ عملی دریغ نمیکند. ارن پس از فاجعه سقوط ماریا و از دست دادن مادرش سرشار از سودای انتقام وارد هنگ اکتشاف شد اما دست سرنوشت بازی پیچیده ای را با او اغاز کرد. مهم ترین دلیل محبوبیت این کاراکتر و دلیل جایگاه فعلی و بالایش بین شخصیت های اتک آن تایتان قوس شخصیتی عمیق و تاریک او طی فصل چهارم است. ارن معادله معمول کاراکتر های اصلی اثار شونن را شکست و به یکی از بزرگترین ضدقهرمان های تاریخ انیمه بدل شد( حتی شاید بتوان اورا در جایگاه ویلن قصه نیز دانست). تبدیل ارن از یک پسر بچه ارمانگرا و ساده به تاریک ترین و پوچگرا ترین شخصیت سریال از به یادماندنی ترین قوس های شخصیتی سریال است. دیالوگ نمادین  اگر ببازی میمیری، اگر برنده بشی زنده میمونی، و اگر نجنگی فرصت برنده شدن نداری درونمایه اصلی قصه طی تمام طول مدت این چهار فصل بوده است.

1/ Levi Ackerman ( لیوای اکرمن )

لیوای میکاسا ارن ارن یگر اتک آن تایتان

میزان رای: ۱۲۳۰۰۰ ( ! )

تایپ شخصیتی: Istp

لیوای نه تنها با اختلاف فضایی (  تعداد رای های دو برابر رتبه دوم! ) در لیست محبوب ترین کاراکترهای اتک تایتان اول است که بلکه پس از لولوش از کد گیاس، لیوای دومین کاراکتر محبوب تاریخ انیمه نیز است.

کودکی لیوای به معنای واقعی کلمه در جهنم سپری شد و هیچ یک از عزیزانش نتوانست مدت زیادی همراه او بماند. به طور مثال اگر ارن میکاسا ، ارمین را داشت که تحت هر شرایطی حمایتش کنند،  کاپیتان لیوای  همیشه محکوم به یک تنهایی ابدی بود. اما با وجود همه این ها لیوای هرگز از مسیر خود منحرف نشد و در طی انیمه بارها نشان داد چرا لایق عنوان ارزشمند ترین سرباز بشریت است. به علاوه طنز تلخ کاراکتر او ( وسواس عجیبش به پاکیزگی) همواره از جذابیت های سری بوده است. محبوبیت لیوای به حدیست که شاید از جمله بزرگ ترین ارزو های فندوم برای پایان، تماشای او در چایخانه ای باشد که از اول داستان ارزوی افتتاحش را داشت!

و در نهایت

محبوب ترین کاراکتر شما مخاطبان ویولت گیمرز کیست؟ کدام شخصیت های دیگر سری لایق حضور در این لیست بودند؟ یا کدام یک از کاراکتر ها شایسته رتبه بالاتری بودند؟ نظر خود را در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
84 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
MT o
MT o
2 سال‌ قبل

هر کدوم رو که رضا مخالفه بنده موافقم ممنونم، موفق باشید.

طاها
طاها
پاسخ به  MT o
2 سال‌ قبل

😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

رضا باروت کوبیان
پاسخ به  MT o
2 سال‌ قبل

درود دوست گرامی.از نظر بنده تمام شخصیت های حاظر در این لیست شخصیت های بسیار خوب و دوست داشتنی هستند.البته بجز گبی که او در نظر من بسیار منفور است(همان طور که باید باشد)

رضا باروت کوبیان
پاسخ به  بهار عباسپور
2 سال‌ قبل

بله بعد از آن ماجراهایی که در دهکده برای گبی افتاد احساس میکنم که شخصیت او بزودی دچار تغییرات بزرگی می‌شود و این نکته حائز اهمیتی است، گرچه برای بازگرداندن محبوبیت خود کار سختی را در پیش دارد، فراموش کردن اتفاقات گذشته کار آسانی نیست

Ken kitano
Ken kitano
2 سال‌ قبل

وقتی گبی رو داخل لیست دیدم و فلوک نبود قطع امید کردم:-)
ایسایاما خیلی اشتباه کرد که اون رو ارن مونث خوند چون نه بک استوری که داره نه شیمیش با فالکو مثل ارن نیست

جدا از گبی، ارمین میکاسا و لیوای رو حذف کنیم حله:-)

مسعود
مسعود
پاسخ به  Ken kitano
2 سال‌ قبل

‏صدای ارن>>>>>>>>>
راینر و گبی<<<<<<<<<<

Iliya.n.j
Iliya.n.j
پاسخ به  Ken kitano
1 سال قبل

لیوای و میکاسا قوی ترین بهترین شخصیت انیمه هستند عمرا حذف شوند

Shahin
Shahin
پاسخ به  Ken kitano
1 سال قبل

حالت خوبه سید ارمین میکاسا لیوای نبودن چیزی از اتک میموند ،وات د فاک شیشه نزن دیگ نمیسازه

.....
.....
پاسخ به  Ken kitano
1 سال قبل

لیوایییی؟؟؟؟؟؟؟ودف

#(AC)
#(AC)
2 سال‌ قبل

جناب ایسایاما میگه گبی نسخه مونث ارنه؟
ارن هرچی هم باشه مثل گبی احمق نیست.
آقا اسب دلها چقدر کم رای داره.
راستی تایپ شخصیتیم با آرمین یکیه، چه خوب!

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  #(AC)
2 سال‌ قبل

درود بر رفیق وفادار سایت
یه مدته خبری ازت نبود دلتنگت شدیم. خوبی چطوری؟
مرسی از اینکه ویولت گیمرز رو دنبال می کنی👍🏻

#(AC)
#(AC)
پاسخ به  علی حیدریان
2 سال‌ قبل

سلام. ممنونم.

#(AC)
#(AC)
پاسخ به  بهار عباسپور
2 سال‌ قبل

گبی می‌تونه نسخه مغز خ.ر خورده ارن باشه، از بس احمقه.

Iliya.n.j
Iliya.n.j
پاسخ به  #(AC)
1 سال قبل

اون جان اسب صفت اصلا خوب نیست گبی ارن خیلی شبیه هم هستند هر دو عاشق انتقام

Mobin-07
Mobin-07
2 سال‌ قبل

بین این همه پیغمبر گبی چی میگه این وسط 😂
باز (کنی آکرمن، زیک، آنی، هیستوریا) لایق تر از گبی بودن
بین کرکتر های اتک خودم لیوای و میکاسا رو به بقیه ترجیح میدم

MH ?????
MH ?????
پاسخ به  بهار عباسپور
1 سال قبل

من که خوشحالم هیستوریا تو این لیست نیست آره ولی نقش داره

MH
MH
پاسخ به  Mobin-07
1 سال قبل

آره کاملا درست بجز هیستوریا خوشحالم که اون تو لیست نیست

گربه لیسا
گربه لیسا
2 سال‌ قبل

لیوای عالیه، درد و بلاش تو سر شخصیت لوسی مثل فالکو بیاد

Kajh
Kajh
2 سال‌ قبل

mamnonam va merci az maghale

مسعود
مسعود
2 سال‌ قبل

‏گبی ارن اون وریاست
گبی تحت تاثیر محیط بود و فلان
گبی بدون شعوره
گبی هیچوقت مثل ارن نبوده و نیست

Darth Vader
Darth Vader
2 سال‌ قبل

ممنون بابت مقاله، لیست بدی نیست اما به شخصه دوست داشتم ارن رتبه اول بود و خودم ارن رو بیشتر از همه دوست دارم

آخرین ویرایش2 سال‌ قبل توسط Darth Vader
رافائل
رافائل
2 سال‌ قبل

فقط منم که به نظرم هیستوریا بهترین کاراکتر دختر اتکه ؟!

نرگس
نرگس
پاسخ به  بهار عباسپور
1 سال قبل

از میکاسا خوشم نمیاد خیلی احساساتیه و اویزون ارن. با ارن جوری رفتار میکنه انگار مامانشه جای ارن بودم حالم از میکاسا به هم میخورد

Vivi
Vivi
پاسخ به  نرگس
9 ماه قبل

حقققق تا بینهایت

اوا
اوا
پاسخ به  نرگس
9 ماه قبل

اتفاقا اتک بدون میکاسا قشنگ نبود

.....
.....
پاسخ به  نرگس
8 ماه قبل

اصلا این شکلی نیستتتت
چیزی از عشق نمیدونی به نظرم

MH ?????
MH ?????
پاسخ به  رافائل
1 سال قبل

ایشون خیلی بی مصرف هستند من نمی گم نظر شما اشتباهه هر کی نظر متفاوت داره

Reyhane
Reyhane
2 سال‌ قبل

جاست ارن
حق ارنِ تو جایگاه اول باشه
و وجود گبی رو اضافی حس میکنم

آخرین ویرایش2 سال‌ قبل توسط Reyhane
بهار
بهار
پاسخ به  Reyhane
2 سال‌ قبل

خیلیا بعد فصل چهار این نظر رو دارن

مرسی بابت نظرت :))

آخرین ویرایش2 سال‌ قبل توسط بهار
armin
armin
2 سال‌ قبل

ليست با توجه به MAL هست و اون هم وضعش مشخصه وگرنه همه آگاه هستن كه چه كسي لايق رتبه اول هست😏

ToT
ToT
پاسخ به  armin
2 سال‌ قبل

قطعا هممون میدونیم که رتبه اول فقط فقط لایق اروینه xd

Iliya.n.j
Iliya.n.j
پاسخ به  ToT
1 سال قبل

آره دقیقا عالی آروین خیلی خوبه لامصب

.....
.....
پاسخ به  Iliya.n.j
1 سال قبل

آروین؟؟؟باشه

Hange Zoe
Hange Zoe
2 سال‌ قبل

عشق است هانجی

Mahsa
Mahsa
2 سال‌ قبل

گبی شخصیت پرتلاشی داره
تلاشش برای نشون دادن وجود الدیایی های خوب خیلی قابل تحسینه
تضاد شخصیتی جالبیم داره
تعصبش هم تحت تاثیر اموزشایی بود که دیده بود و به خاطر سن کمش هنوز قدرت اینو نداشت که با درست یا غلطی شونو بررسی کنه و فقط باورشون کرده بود

karen
karen
2 سال‌ قبل

بسیار ممنونم بابت این مقاله و معرفی محبوب ترین شخصیت های اتک تایتان . مقاله کامل و خوبی بود.

حالا هرچی
2 سال‌ قبل

جاست لیوای..ولی آرن آرمین میخاستم اروین و هانجی هم خیلی خوبن کلا کامل گفتین تنک از،سایتتتونننن

همایون
همایون
2 سال‌ قبل

مرسی از معرفی شخصیت های اتک تایتان از نظر محبوبیت
مقاله خوبی بود. سایت هم عالی

خودم
خودم
1 سال قبل

آخه کدوم خری لیوای رو دوست دارهههه
از طرف من به لیوای لاورا: شینههههه

Iliya.n.j
Iliya.n.j
پاسخ به  خودم
1 سال قبل

ژاپنی حرف میزنی کیییسسسسسه لیوای خیلی قوی است قدرتمند

MH ?????
MH ?????
پاسخ به  خودم
1 سال قبل

هیچ کدوم از شخصیت های اتک بجز لیوای لایق رتبه ای اول نیست
اول لیوای
دوم میکاسا
سوم ارن
۴ هانجی
۵ ساشا
۶ آرمین
۷ جان
۸ راینر
۹ آنی
و همینطور ادامه دار و از همه آخر هم هیستوریا

اوا
اوا
پاسخ به  خودم
9 ماه قبل

😑😑

عارفه
عارفه
1 سال قبل

کی گفته گبی…. نسخه مونث ارنه؟
ارنی که از جون و دل واسه رفیقاش مایه میذاشت درسته کله شق بود میرفت تو دل خطر ولی مث گبی هرز نبود که به خاطر اینکه ازش تعریف کنن ادم بکشه، ارن جون خودشو واسه رفیقاش فداکرپد بعد با گبی… مقایسه ش میکنید؟ ودف😐😐

Iliya.n.j
Iliya.n.j
پاسخ به  عارفه
1 سال قبل

متاسفانه این رو سازنده اتک گفته نمیتونی بر ضد حرف بزنی و واقعا گبی ارن شبیه هم هستند

آرین
آرین
1 سال قبل

سلام
به شخصه به آدم‌های فرعی علاقه بیشتری دارم.
نمی‌دونم تو این انیمه‌های چی می‌شه که شخصیت‌های فرعی و مکمل، از خود اصلی‌ها محبوب‌تر اند.
1. فرمانده اروین
2. آرمین
3. فرمانده پیکسیس
4. فالکو
5. ارن
6. پدر ارن
مادر ارن هم خیلی خوب بود، حضور زیاد شخصیتی نمی‌سازه.
ولی همین که تونسته با اون چند دقیقه حضورش این همه تأثیرگذار باشه و موتور روحی ارن باشه، کاملا گویای نقشش و اهمیتش هست.
و البته استاد زیک هم مرد دوست‌داشتنی‌ای بود.

Iliya.n.j
Iliya.n.j
پاسخ به  آرین
1 سال قبل

مطلب باحالی بود منم عاشق اینا هستم مخصوصا پیکسیس و آروین گریشا یگر

جان
1 سال قبل

نظر من اینه که ارن در بین تمام کاراکتر های حمله به تایتان رتبه اول را دارد ارن در هر چهار فضل سختی های خیلی زیادی کشید تا بتواند انتقام مادر خودش را بگیرد اما گبی اصلا گپی مونث ارن نیست چون اول ساشا را کشت دوم خیلی احمق ولی منطقی است جایگاه دوم به لیوای تعلق دارد وسوم میکاسا و چهارم آرمین و ششم اروین است

میکاییل
میکاییل
پاسخ به  جان
1 سال قبل

ارویت میشه پنجم البته

MH ?????
MH ?????
پاسخ به  جان
1 سال قبل

نظرتون محترمه اما لیوای لایق رتبه ای اول هستش

جان
1 سال قبل

خیلی تعجب کردم که گبی براون رتبه هشت این لیست به جا آورده منفورترین کاراکتر انیمه اتک آن تایتان قاتل ساشا است باید به جایی گبی کانی یا فلوک می‌بود ایسایما فقط این بار درباره‌ی گبی اشتباه بزرگی کرد گبی اصلا شبیه ارن نیست ارن قهرمان اصلی اتک آن تایتان است و ارن مثل گبی یک نادان به تمام معنا دیوانه نیست و ارن باید جایگاه اول باشه لیوای دوم وله آرمین کم لطفی شده باید جایگاه چهار باشه وله جایی رایتر باید پدر ارن کریشا یکر باشه چون نقش مهمی در باس پسکیری تایتان بنیانگذار و تایتان مبارز داشت و مادرش کارلا یکر که می‌توان موتور محرک ارن برای انتقام مادرش و نابودی دشمنان الدیا میتونست باشه

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط جان
King levi
King levi
1 سال قبل

مرسی خیلی خوووب و خیلی قشنگ همه شخصیت هارو معرفی کردی که یک بار دیگه عاشق همشون شدم مخصوصا مخصوصااااا لیوای
ولی ولی ولی ولی ولی
جای گبی تو این لیست نبود نه
ارن کجا گبی کجا
نمیتونم ببخشمش که ساشا رو کشت اصلا
و ما اصلا گبی رو نمی‌شناسیم فقط تو فصل چهار بود و حالا شده جز محبوب ترین کارکتر(مگه میشههع)
این همه‌ کارکتر دیگه کنی اکرمن و هیستوریا که از اول باهامون بودن اینجا نبودن ولی گبی بود…؟؟؟

MH ?????
MH ?????
پاسخ به  King levi
1 سال قبل

لیوای محشرررررره

...
...
1 سال قبل

آقا بنظرم نانابه و ریکو هم خیلی کراش بودن مارکو هم میتونست باشه چون خیلی شخصیت آروم و دوست داشتنیو فداکاری داش

رزیتا
رزیتا
1 سال قبل

بابا گبی چی میگه این وسط بهتر بود شخصیت هایی مثل گیریشا نم هیستوریا کنی آکرمن بودن

Atousa
Atousa
1 سال قبل

لیست خوبی بود. توی سایت های خارجی و نظرسنجی هایی که دیدم، محبوب ترین کاراکتر فصل ۴ ارن بود. در حال حاضر توی ۵۰ شخصیت برتر انیمه، لیوای رتبه ۲ (توی فصل ۴ توجه عجیبی به ارن شد و طبق دیده هام از خیلی از طرفدارایی که دیووونه وار به لیوای عشق می ورزیدن پرسیدم و گفتن که چشمشونو از روی لیوای چرخوندن رو ارن و ارن دیگه کاراکتر مورد علاقه‌شون هست. به شخصه، من نسبت به کاراکتر مورد علاقم همیشه وفادار بودم، همونطور که خودش همیشه وفاداره، میکاسا آکرمن. و البته قبلا ال از دفترچه مرگ که خودم طرفدار بزرگشم رتبه ۲ بود و لیوای ۴ بود، ولی به خاطر اینکه طرفدارای لیوای به نوعی غیرتی شدن هجوم اوردن و به لیوای رای دادن بنابراین ۲ شد و از اون مسخره تر اینه که ال ۴ شد یعنی جاش با لیوای عوض شد!) و البته میکاسا ۱۶-۱۵، و ارن رتبه ۳۲-۳۶ شده بود.بنابراین دیگه ترتیب محبوبیت مشخصه. توی فصل ۱ و ۲ بی شک میکاسا بهترین شخصیت بود. کسی که از همه خفن تر ظاهر شد، و مردم اونو تحسین کردن. در کلاس آموزشی نظامی ۱۰۴، رتبه اول شد. تایتان زن رو شکست داد. موقعی که همه ناامید بودن، با یاد آوری “من قویم!” به همشون انگیزه داد!! “دنیا بی رحمه.باید برنده بشی. تا نجنگی نمی تونی برنده بشی” قسمت دوم رو ارن بهش یاد داد، ولی اون همیشه به همه یادآوری می کرد. اون بهترینه و همیشه هست، همیشه تحت تاثیرم قرار داد و همیشه چشمم روش بود. اون وفاداره، نه وابسته بین این دوتا زمین تا آسمون فرق داره یه سری نمیفهمن، یا نمیخوان بفهمن. و البته خیلیییی هم خوشگل و جذااابه (بعضیا می گفتن تو فصل ۴ شبیه پسر شده!! ولی اینطور نیست!!) به علاوه،میکاسا با عشقش نسبت به ارن مقاومت کرد، و تصمیم منطقی رو گرفت (تصورات من و تقریبا همه طرفدارا حداقل اونایی که من میشناسم، این بود که میکاسا و ارن تهش ازدواج کنن … ولی میدونستم ممکنه نیست …). و شاید نباید اینو بگم و بعضیا دلخواهشون نباشه، ولی بنظرم خیلی باحال بود که احتمالا تنها کسی بود که تو روی لیوای وایمیساد و حتی نافرمانی هم می کرد یه ذره هم نمی ترسید! درحالی که مثلا هیستوریا تا ملکه نشده بود ترسش از لیوای نریخت دلیلش این بود که احساس امنیت کرد واسه همین نمی ترسید ولی میکاسا نه!. و اما لیوای. تیپ و استایل فوق العاده، مدل مو شیک، همش به کنار، قدرتمند منظورم اینه که چه خبره؟؟؟؟!!! چجور انقدر خفنی؟!!!!! مگه میشه طرفدارش نشد؟؟؟ با این حال، میفهمم چرا بعضیا بدشون میاد. توجه بیش از حد بهش میشه، همه اینو میفهمن. اصلا اولین بار اسم لیوای رو شنیدم بعدش اتک آن تایتان. همین باعث شد وقتی تازه وارد داستان شد، زیادی حواسم بهش باشه و به یه چشم معمولی بهش نگاه نکنم. خب احتمالا شخصیت های سرد انیمه خیلی زیادن، واسه همین لیوای واسه بعضیا اونقدرا هم به چشم نیومده. ولی اون فقط قیافه سرد و خاص نداره اون فوق العاده قدرتمنده و کسی رو دستش بلند نمیشه. چنین شخصیتایی شاید نباید اونقدر مورد توجه قرار بگیرن، ولی میگیرن، همینه که هست! و اخلاق خاص و استایل هم خیلی موثر بوده،شکی درش نیست. و البته لیوای خیلی دل رحمه. داشت دلیل اینکه آرمین رو زنده کرد رو توجیه می کرد می گفت تصمیم خودم بود درحالی که میدونست اروین آرزوی مرگ داشت در حالی که آرمین آرزوی زنده موندن و دیدن پشت دیوارا رو داشت، پس میدونست که باید چیکار کنه، و دلش به رحم اومده بود، هر چی هم می گفت حقیقت همین بود. و اما ارن. هر کی از ارن بدش میاد انقدر نفهمه که حد و حساب نداره‌. ارن سرسخته، اراده‌ش قویه و با اینکه استعداد خاصی هم نداشت، انقدر سعیشو کرد که تقریبا با در نظر گرفتن همه چی، قدرتمند ترینه، فصل ۴ ارن دیگه خیلی خفن شده بود. ولی خب یه دلیل مهم که خیلیا تحت تاثیرش قرار گرفتن، ظاهر فوق العاده، یعنی بیش از حد جذابش تو فصل ۴ بود!! تعجبی هم نداره، از همه لحاظ بدجور خفن شده. آرمین هم همیشه دوست داشتنی و فوق العاده باهوش و یه رهبر عالی بود، و چیزی که خاصش می کنه اینه که یه هدف و آرزوی خالص داشت، در حالی که اکثر سربازا میدونستن قراره بمیرن و بس. به ترتیب همینایی که گفتم ۴ تا کاراکتر مورد علاقمن. من همه‌ی کاراکترای اتک رو دوس دارم احتمالا یکی از معدود انیمه هایی هست که همه‌ی کاراکتراشو دوس دارم دلیلش اینه که همشون برای هر کاری که می کردن دلیل داشتن با گذشته های دارک، و اما پیشرفت طی داستان، و همشون حتی اگه بدم بودن قابل درک بودن، بجز اونایی که دیگه خیلی کاراکترای جدیدی بودن و ما چیز خاصی ازشون نفهمیدیم. و اما گبی که خیلیا گفتن ازش بدشون میاد. خب من نمیگم خیلی دوسش دارم و اینا، و درسته ساشا رو کشت و من خیلی ساشا رو دوس داشتم و اون موقع دوس داشتم کلشو بکنم یا اون موقع که به ارن شلیک کرد. ولی خب باید گفت اون دوست داشت تحسین بشه، و واسه همین از همه‌ی شجاعت و هوش و حواسش استفاده کرد. و این که خودش اینو اعتراف کرد، خیلی مهمه. و اینکه اون احمق نبود، فقط یه بچه بود. و کم کم به اشتباهاتش پی برد، به طرز فکر غلطش، اینم کم اهمیت نداره. و اراده‌ی محکمی داشت، ولی این باعث نمیشه شبیه ارن بشه. در کل این انیمه شاهکاره، و به دقت و توجه خیلی زیاد موقع نگاه کردن نیاز داره، تا همه چیزو متوجه بشیم (نه مثل بعضیا که فقط واسه این میبینن که از کاراکترا انتقاد کنن و غیره یا فقط به خاطر قیافه های کاراکترا و دلیلای مسخره تر نگاه می کنن. اگه *فقط* بخاطر همچین دلایلی نگاه می کنین، همین الان دست بردارین و برین سراغ یه سریالی که به درد همین چیزاش بخوره. و البته بیشتر سعی کنین عمق چیزی رو بفهمین و نقد کنین تا اینکه به ظاهر دقت کنین و از چیزی انتقاد کنین). این دیدگاه من بود من تازه انیمه رو تموم کردم، و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و پیشنهاد می کنم حتما، حتما ببینین♡

MH ?????
MH ?????
پاسخ به  Atousa
1 سال قبل

خیلی عالی نظرتون واقعا خوبه من ارن رو دوست دارم خیلی اما نه قدر لیوای لیوای رو خیلی خیلی دوست دارم اون بی نظیره و همینجور میکاسا میکاسا به ارن وفا داره من که لیوای و میکاسا و ارن و هانجی و ساشا رو ار همشون بیشتر دوست دارم در واقع همشون رو دوست دارم بجز هیستوریا

Levi
Levi
پاسخ به  Atousa
9 ماه قبل

طولانی بود نخوندم 🗿🤝

ارن یگر
ارن یگر
1 سال قبل

هی شخصیت مورد علاقه من آنی لٸون هارت هست هم خوشگله هم قوی
تازه فداکارم هست

SSR
SSR
1 سال قبل

گاد اول و آخر اتک فقط اروینه

امیر
امیر
1 سال قبل

فقط میکاسا و لیوای

MH ?????
MH ?????
پاسخ به  امیر
1 سال قبل

لیوای و میکاسا و ارن و هانجی و ساشا و همچنان جااان

ISFP
ISFP
1 سال قبل

پشم ،واقعا با ارن هم‌تایپم ؟؟ارن یه فاکینگ estpعههههه

Dawn
Dawn
پاسخ به  ISFP
1 سال قبل

اسمت که isfpعه اسکل

Hiroshi vill
Hiroshi vill
پاسخ به  Dawn
1 سال قبل

ارن isfpیه احمق..منظورش این بود که نباید تایپ ارنisfpباشه.بهش بیشتر esfpمیخوره.فهمیدی داشم:/ وگرنه تایپش با ارن یکیه

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط Hiroshi vill
مهسا
مهسا
1 سال قبل

منکه لیوای رو خیلییییی دوست دارم لیوای عشقه و خیلی هم خفته نمیدونم چرا بعضیا میگن جایگاه اول مال اون نیست باید بگم که همه ویژگی های مثبت رو توی خودش داره هم خونسرد تویه شرایط بحرانی خوب میتونست گروهشو هدایت کنه و باید بگم که واقعا اگه بخواییم حرف حق بزنیم نقش زیادی توی نجات بشریت هم داشت دوم هم میکاسا که یه سری از ویژگی هاش شبیه لیوای هست مثلا خون سرد بودنش خلاصه اینکه جاست لیوای و میکاسا

Eren Yeager
Eren Yeager
11 ماه قبل

ارن تا جایی که من میدونم معروفترینه؟

Levi
Levi
10 ماه قبل

خدایی گبی هم آدمه؟نه خدایی گبی مورد علاقه کیه؟از راینر و جان هم بیشتر طرفدار داره؟من برم محو بشم😐🚬
شخصیت مورد علاقم راینر و لیوای ان🗿

Aot_fan
Aot_fan
9 ماه قبل

ارن باید اول می‌بود و گبی رو اصلا فکر نمیکردم توی لیست باشه و اینکه آرمین از اروین محبوبیت‌ش کمتر بود برام خیلیی عجیب بود

Fan Anime
Fan Anime
8 ماه قبل

من هم تایپم با میکاسا

امیر
امیر
7 ماه قبل

گبی جز منفورترینه اصلا با ارنم قابل مقایسه نیست

این حرف رو هم از همون حرفای بازاری و جلب توجه هست که نویسنده گفته

ایلیا کبیری
ایلیا کبیری
6 ماه قبل

چرا شخصیتی به ان بزرگی وقوی بودن مثل انی رو نذاشتید شخصیتی نه تنها شرور نبود بلکه شاید مظلوم ترین شخصیت تاریخ انیمه میباشد

لیوای عزیز بنده
لیوای عزیز بنده
4 ماه قبل

ایول لیوای هم تایپ منه ویییی