انیمهمقالات انیمهمنتخب سردبیر

زیباترین دختر انیمه ای ❤️‍ بهترین شخصیت های دختر انیمه

جمله معروفی وجود دارد که: آن زمان که دختر های دیزنی منتظر پرنس بودند، دختر های هایائو میازاکی برای نجات دنیا تلاش میکردند. این جمله درباره بسیاری از انیمه ها صدق میکند. به ندرت انیمه ای پیدا میشود که در آن شخصیت های مونث قوی و بهترین دختر های انیمه ای وجود نداشته باشند. پس در این مقاله همراه ویولت گیمرز باشید تا زیباترین دختران انیمه ای را به شما معرفی کنیم.

طرفدار انیمه ها هستید؟ پس اصلا مقاله انیمه های ممنوعه را از دست ندهید! ما در این مقاله به معرفی کامل ممنوعه ترین انیمه های جهان پرداخته ایم. هر معرفی تصویر انیمه ممنوعه را نیز دارد. پس حتما این مقاله را بخوانید. همچنین اگر به دنبال دانلود جدیدترین انیمه های سال هستید، یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. حتما روی انیمه های جدید 2023 بزنید تا با بهترین و جدید ترین انیمه های سال آشنا شوید!

20. کاسکا از برزرک

بهترین دخترهای انیمه ای زیباترین دخترهای انیمه ای

برزرک به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بهترین سری مانگای تاریخ است. هرچند انیمه آن هرگز به محبوبیت عنوان مانگا نرسید. این سری در همه زمینه ها تاثیرگذار است به علاوه شخصیت نقش اول زن کاسکا، دختری که معیار های معمول کاراکتر های زن را شکست.

کاسکا شخصیتی زیبا اما متفاوت با معیار های معمول زیبایی، شجاع، جسور و جنگجو که زندگی تراژدیکی داشت و همدم ابدی گاتس بود. جالب است بدانید کاسکا الهام بخش اصلی میکاسا اکرمن محبوب ترین دختر از شخصیت های اتک ان تایتان بوده است.

به همین دلایل کاسکا یکی از بهترین و زیباترین زیباترین دختر های انیمه ای می باشد.

19. نوبارا از جوجوتسو کایسن

بهترین دختر های انیمه ای زیباترین دختر های انیمه ای

جوجوتسو کایسن برخی از بهترین شخصیت ها و شخصیت پردازی ها بین اثار شونن نسل جدید را دارد(مانگا خوان ها بهتر این جمله را درک میکنند). یکی از دلایل این تحسین ها کست مونث عالی این سریال است. به همین علت انتخاب یکی از کاراکتر های آن برای لیست بهترین دختر های انیمه ای کار دشواریست. اما انتخاب ما نوباراست، دختر کله شق زیبا و بانمک که بسیاری از کلیشه های کاراکتر های مونث را ندارد. برای مثال وابستگی خاصی به هیچ کاراکتر مذکری ندارد و کاراکتر مستقلی محسوب میشود. همچنین انگیزه ها و ارتباطش با مگومی و یوجی که دو رفیق او هستند، از نقاط جالب کاراکتر او می باشد. به همین علت نوبارا لایق حضور در لیست بهترین دختر های انیمه ای است.

18. اما از ناکجا آباد موعود 

بهترین دختر های انیمه ای زیباترین دختر های انیمه

شونن های کمی با نقش اصلی زن وجود دارند. ناکجا اباد موعود یکی از آن دسته محدود است. نقش اصلی سریال ، اما خورشید زندگی بخش دیگر کاراکتر های سریال است. او نه تنها بهترین رفیق و همراه همیشگی ری محسوب میشود بلکه دختریست که نورمن باهوش ترین شخص سریال به خاطر نجات او حاضر است به یک شیطان تمام عیار تبدیل شود. اما کاراکتر بسیار مهربان و قوی و شلوغی دارد و با لغت ناامیدی بی گانه است. اما کاراکتر بخشنده ایست و در طول سریال از بخشش و نجات بدترین دشمنانش نیز دریغ نمیکند. همین ویژگی های خاص و خط داستانی جالب اما را به یکی از بهترین دختر های انیمه ای تبدیل کرده است

17. ریزه هاک ای از فولمتال الکمیست 

بهترین دخترهای انیمه ای

شاید اگر لیستی از بهترین انیمه ها با بهترین کست مونث بسازیم نام سری فولمتال در بالاترین قسمت لیست جای بگیرد.کاراکتر های جالب و به یاد ماندنی مثل وینری لاست ژنرال ارمسترانگ و…. تا مدت ها در یاد مخاطب میمانند. ریزه هاک ای اما محبوب ترین دختر انیمه و از بهترین شخصیت های دختر انیمه ای تاریخ است.

او به عنوان قاتل زبده ارتش و دختر قوی ترین کیمیاگر سبک اتش با مرگ و خونریزی بیگانه نبود اما وقتی انگیزه و هدف روی موستانگ را فهمید تصمیم گرفت جانش را برای محافظت و به حقیقت پیوستن هدف او بگذارد. همچین هاک ای بدون شک از وفادار ترین شخصیت های تاریخ است. به علاوه رابطه او با روی موستانگ بدون شک از جذاب ترین هاست.

16. اکانه از سایکوپس

جهان سایکو پس جهانی بی رحم با کاراکتر های تیره و خاکستریست. بدون شک اکانه روشن ترین نقطه امید در این جهان تیره و تاریک است. که در جهان مردانه سایکوپس محور اصلی اتفاقات سریال است. اکانه در سریال سنبل عدالت برای باقی کاراکتر هاست است. او که به عنوان یه مامور تازه کار وارد این جهان بی رحم شد. و با گذر زمان دچار یک بلوغ شخصیتی شد. اما بلوغ شخصیتیش باعث نشد خوش قلبی ذاتی و مهربانی وصداقت او عوض شود. او بر خلاف تقریبا همه شخصیت های سریال هرگز دستش را به خون الوده نکرد و حاضر به انتقام نشد. اکانه بدون شک از بهترین دختر های انیمه ای تاریخ است.

15. روبین از وان پیس

وان پیس نیز یکی از بهترین کست های مونث و برخی از بهترین دختر های انیمه ای را دارد. بین تعداد دختر های پرشمار رابین جالب ترین آن هاست. بسیاری اوریجین او را شروع بهترین ارک سریال میدانند. رابین یک دانشمند واقعیست که وظیفه نگه داری از تاریخ چندین نسل برروی دوش او قرار دارد. او که بیشتر زندگی راژدیک خود را به تنهایی سپری کرده است بیشتر از هرکس قدر دوستان خود را میداند. به علاوه بسیاری از معماهای سریال به دست این شخصیت باهوش حل میشود. حضور او برای کلاه حصیری ها بسیار حیاتیست. رابین بدون شک از باهوش ترین و بهترین دختر های انیمه ای است

14. رافتالیا از خیزش قهرمان سپر

اگر بخواهیم لیستی از وفادار ترین کاراکتر های تاریخ انیمه درست کنیم، بدون شک نام رافتالیا در بالای لیست قرار دارد. هنگامی که جهان به نائومی پشت کرد تنها رافتالیا بود که با محبت و وفاداری بی حدش او را به زندگی امیدوار میکرد. ارتباط عاطفی عمیق و پشتیبانی های این دو از یکدیگر بدون شک بهترین بخش این انیمه است.

رافتالیا حاضر به جنگیدن برای دفاع از عزیزانش بوده و بار ها جان آن دورا نجات داده است. او همچنین شخصیتی بسیار مهربان و بخشنده و متواضع دارد. به طوری که حاضر به انتقام از شکنجه گر خود و قاتل دوستانش نشد. حضور و نجات او باعث شد نجات جهان به هدف نائومی تبدیل شود. بدون شک رافتالیا بهترین شخصیت انیمه خیزش قهرمان سپر و از بهترین شخصیت های دختر انیمه ای تاریخ است.

13. کاگویا از انیمه عشق جنگ است 

اثار بسیار کمی در ژانر رمانتیک وجود دارد که نقش اصلی زن مستقل داشته باشد و وابسته به کاراکتر مذکر نباشد. انیمه محشر و کلیشه شکن عشق جنگ است در این قسمت نیز شگفت انگیز است و یکی از بهترین دختر های انیمه ای را دارد. کاراکتر کاگویا بسیار باهوش و قوی نوشته شده است. در حقیقت اوست که با پشتیبانی از شیروگانه شورای دانش اموزی را هدایت میکند. همچنین غرور بانمک و لجبازی های او بار بخش بزرگی از طنز سریال را به دوش میکشد.

نبرد این دو نابغه باعث شده است که کاراکتر کاگویا فرصت بیشتری برای درخشش و بروز پتانسیل هایش را داشته باشد. به علاوه گذشته غم انگیز و تنهایی او باعث میشود کاراکتر غیرقابل درک یا خشکی نباشد. کاگویا بدون هیچ حرف و حدیثی از بهترین و زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای در ژانر رمانتیک است.

12. زیرو تو از دارلینگ در فرانکس

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

حتی اگر اهل انیمه های سریالی نیز نباشید هم احتمال زیاد تصاویری از این شخصیت دیده اید. زیرو تو علاوه بر این که یکی از زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای تاریخ است که کرکتر دیزاین زیبا و منحصر به فردی دارد. به علاوه از معدود کاراکتر های مونثیست که اول در حکم قطب نه چندان مثبت وارد قصه میشود و قصد سو استفاده از کاراکتر اصلی مرد را دارد. هرچند پس از اشکار شدن گذشته دردناکش متوجه اهداف و عمق ارتباطش با هیرو میشویم. شاید زیروتو در پرداخت در حد دیگر شخصیت های لیست نباشد اما محبوبیت چشم گیر او باعث شد در لیست بهترین و زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای حضور داشته باشد.

11. سنجو گاهارا از سری مونوگاتاری 

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

سری مونوگاتاری بدون شک از بهترین سری های دنیای انیمه است. این سری به کاراکتر های مونث زیبا و قوی خود معروف است. و برخی از زیباترین دختر های انیمه ای تاریخ را دارد. دو شخصیت سنجوگاهارا و شینوبو محبوبیت بالاتری نسبت به دیگر کاراکترها دارند. شخصیت کله شق و یک دنده و رک و جسور او قلب بیننده ها را تسخیر میکند. به علاوه گذشته تراژدیک و علاقه و ارتباطش با اراراگی درام شخصیت اورا کامل میکنید. سنجوگاهارا بدون شک از بهترین دختران انیمه ایست. و به مانند دیگر دختر های این سری در لیست زیباترین دختر های انیمه ای نیز رتبه بالایی دارد !

10. سوناده از ناروتو 

مخاطبان بارها انیمه ناروتو را به دلیل ضعف شخصیت های مونث به انتقاد گرفته اند. هرچند به شخصه با این نظر چندان موافق نیستم. هرکدام از شخصیت های مونث این انیمه درس های خود را داشتند. مخاطب می‌تواند همراه با ساکورا تلاش سخت و روند تبدیل از یک دختر بی هیچ قدرت خاصی به قوی ترین زن روستا را تجربه کند. و یا با هیناتا ارزش اعتماد به نفس و پذیرش خود را درک کند.

اما بی شک گل سر سبد شخصیت های مونث این انیمه سوناده است. هوکاگه پنج که علاوه بر این که یکی از زیباترین دختران انیمه ای است رهبری باهوش و با ابهت نیز به شمار می‌رود. شخصی که می‌تواند در مواقع حساس با مدیریت درست مردم را نجات دهد. همچنین اوریجین این شخصیت نیز بسیار زیباست. دردی که او از جانب از دست دادن عزیزانش می‌کشد باعث می‌شود از قابل درک ترین شخصیت های این سری باشد. 

9. سیبر از سری فیت

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

سیبر یکی از هفت خادم انیمه فیت زیرو و از اصلی ترین شخصیت های این سری انیمه است. به جرعت می‌توان سیبر را یکی از قوی ترین دختر های انیمه نام برد، شخصیتی که بجز مهارت فوق‌العاده بالایش در مبارزات بعنوان یک همراه نیز همیشه در زمان تصمیم گیری های حساس در کنار اربابش حضور دارد و حتی در مواقعی که آنان تصمیمات نادرست و خطرناکی را می‌گیرند جرعت مخالفت با آنان را در خود پیدا می‌کند. 

با اینکه برخی از خادم های دیگر در مبارزات به روش ناجوانمردانه روی می‌آورند اما یکی از ویژگی های سیبر در این است که او همیشه سعی می‌کند به اصول اخلاقی خود پایبند باشد و برای حریفان خود احترام ویژه ای بگذارد. ویژگی که حتی گاهی وقت ها ممکن است باعث بوجود آمدن دردسر برای او شود.

8. مای از بانی گرل سنپای 

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

بانی گرل سنپای محبوب دنیای انیمه، مای یکی از بهترین و زیباترین دختر های انیمه ای تاریخ است. شخصیت پردازی عمیق و جالب او گاها یاداور سنجوگاهارای سری مونوگاتاریست اما تفاوت های زیادی نیز بین این دوست. مای به علت اتفاق عجیبی که برایش افتاده فرصت تجربه های جدید و تلخ و شیرینی را به دست میاورد. او کاراکتر همدلی برانگیزی دارد و دلیل محبوبیت بالای او نیز همین است. شخصیت پردازی عالی و دیزاین زیبا باعث حضور مای در لیست بهترین شخصیت های دختر انیمه ای تاریخ شده است.

7. اسدث از اکامه گا کیل

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

اگر لیستی از بهترین ویلن های مونث دنیای انیمه تهیه کنیم بدون شک نام اسدث درصدر آن است. اسدث نماد جنگ و ویرانی در انیمه است و دیالوگ معروفش نیز مرتبط با همین است. او در کودکی درک کرده است که جنگ و ویرانی بخش جدایی ناپذیر زندگی بشر است. اسدث با وجود نقش فرعیش محبوب ترین شخصیت انیمه ی اکامه گاکیل نیز می باشد.

به علاوه ظاهر و دیزاین خاص ژنرال یخ ها اسدث را یکی از زیباترین دختر های انیمه ای تاریخ کرده است. او از آن دسته ویلن هاییست که به جای تنفر عاشقش میشوید! اسدث بدون شک از بهترین شخصیت های دختر انیمه ای تاریخ است.

6. توکا از توکیو غول 

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

بدون شک سری توکیوغول برخی از به یادماندنی ترین و زیباترین دختر های انیمه ای تاریخ را دارد. دخترانی نظیر اتو ، ریزه ، اکیرا و درصدرشان توکا !

توکا یکی از قوی ترین دختران دنیای انیمه نیز هست و بامهارت هایش بارها شخصیت های انیمه نظیر کانکی را نجات داده است. به علاوه بلوغ شخصیتی او از یک دختر جوان انتقام جو خشن به یک زن عاقل و رهبری خوب بسیار خوب به تصویر کشیده شده است. نکته جالب در باره شخصیت توکا این است که او با وجود پذیرش طبیعتش به عنوان یک غول همیشه در تلاش برای زندگی در جامعه انسان ها بود.

توکا حتی با وجود بارها تعقیت و زخمی شدن از این خواسته دست نکشید و به تلاش سخت کوشانه اش ادامه داد. قطعا اگر انیمه توکیوغول وفاداری بیشتری به مانگا داشت توکا رتبه بالاتری نیز داشت. اما حتی با وجود کیفیت پایین انیمه همراه همیشگی شاه تک چشم یکی از بهترین دختر های انیمه ای تاریخ است.

5. رم از ری زیرو 

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

خدمتکار باوقار و با ادب قصر رزووال شاید جز شخصیت های فرعی انیمه ری زیرو حساب اید اما از محبوب ترین هاست. محبوبیت رم به قدری است که در بررسی های بدست آمده کاسپلی این شخصیت محبوب ترین کاسپلی بین افرادست.

رم در ابتدا رابطه ی دوستانه ای با سوبارو نداست اما بعد ها قلب خود رو به روی او باز کرد. رابطه این دو به حدی زیبا و جالب است که بسیاری از مخاطبان ارزو میکردند این دو زوج اصلی بودند. عشق اتشین رم به سوبارو از زیباترین بخش های انیمه ری زیرو است. حتی با وجود اینکه سوبارو دل باخته شخصیت دیگری است اما رم همچنان پیروی از سوبارو را ادامه می‌دهد.

رم چه در ظاهر و چه در باطن می‌تواند قوت قلب و نقطه آرامش برای سوبارو باشد. مهم نیست که مشکل چقدر بزرگ و خطرناک باشد او هیچ وقت از پیروی از سوبارو دست نمی‌کشد.رم بدون شک از عاشق ترین و وفادار ترین شخصیت های دختر انیمه ای است.

4. سی سی از کدگیاس

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

انیمه کد گیاس برخی از تحسین برانگیز ترین دختر های انیمه ای تاریخ رو دارد. از کالن جنگجو تا شرلی مهربان همه آن ها دختر های انیمه ای قوی و دوست داشتنی هستند. اما شخصیت سی سی بدون شک خاص ترین و بهترین آن هاست. او بدون شک مرموز ترین شخصیت انیمه ی کدگیاس است. سی سی هدفش را در طول انیمه مخفی نگه میدارد همین باعث پیچش داستانی احساسی در طول انیمه میشود. سی سی به علت کاراکتر دیزاین زیبا و خاص از زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای نیز هست.

در حقیقت این جمله که اگر لولوش شاه است، تنها شخصی که لایق عنوان ملکه در کنار اوست سی سی است حقیقتیست که تمام طرفداران کدگیاس قبولش دارند. به علاوه او یکی از خاکستری ترین شخصیت های این لیست است که هدف مرموزش نه نجات دنیاست نه هدف خیر خواهانه ای. سی سی بدون شک از بهترین شخصیت های دختر انیمه ای تاریخ است.

3. میکاسا آکرمن از اتک تایتان 

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

میکاسا دومین سرباز قوی و مهم بشریت در انیمه اتک تایتان، حتما جایی در لیست بهترین شخصیت های دختر انیمه ای دارد. میکاسا آکرمن، شخصیتی به ظاهر ساده و تک بعدی‌ست. اما در اصل یکی از پیچیده ترین شخصیت هاست. به جرئت میتوان گفت پیچیدگی های روانشناختی او را قطعا جزو پیچیده ترین شخصیت های اتک آن تایتان میکند.

میکاسا بعد از لیوای آکرمن، قوی ترین سرباز بشریت تلقی‌ میشود و ابتکار و تکنیک های فیزیکی او در مبارزه، باورنکردنی‌ست. او که توسط ارن از مرگ نجات یافته است، حالا فقط یک هدف ساده دارد: محافظت از او به هر قیمتی. شیمی بین میکاسا و ارن در طول انیمه، بهتر، عمیق تر، جذاب تر و متفاوت تر میشود. اتک تایتان، کاراکتر های دختر جذاب زیادی دارد، اما بدون شک میکاسا آکرمن با ویژگی های مختلف، متفاوت و جذابش با اختلاف محبوب ترین دختر این سریست. (میکاسا سومین شخصیت اتک تایتان از نظر مجوبیت می باشد.)

2. ماکیسه کوریسو از اشتاینز گیت

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

اگر لیست بر حسب سایت مای انیمه لیست بود، ماکیسه با اختلاف در صدر قرار داشت. کوریسو بدون شک از باهوش ترین و در عین حال فداکار ترین شخصیت های دختر انیمه ای تاریخ است. او که تمام عمرش در تنهایی بوده بعد ها که با افراد ازمایشگاه اشنا میشود حاضر است خودش به کل از جهان پاک شود. اما خانواده جدید و عشقش اوکابه به زندگی ادامه بدهند. بدون شک فداکاری ماکیسه از شجاعانه ترین و تلخ ترین لحظات انیمه ای است. 

ماکیسه در عین حال غرور بامزه ای دارد. شیمی او و اوکابه در طول داستان باعث خلق لحظات دوست داشتنی بی شماری شده است. ماکیسه کوریسو بدون شک وفادار ترین، فداکار ترین و شجاع ترین شخصیت انیمه شاهکار اشتاینز گیت و از بهترین شخصیت های دختر انیمه ای است.

1. وایولت از وایولت اورگاردن 

شخصیت های دختر انیمه ای بهترین شخصیت های دختر انیمه ای زیباترین شخصیت های دختر انیمه ای محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای

شخصیت های لیست بهترین شخصیت های دختر انیمه ای، هرکدام صفات جذابی داشتنید. مثل: وفاداری ، پرداخت و عمق شخصیتی، زیبایی ، قدرت و…. شخصیت وایولت پکیج کامل تمام این صفات است.

وایولت در ابتدا یک ماشین جنگیست و درکی از زندگی ندارد. اما اخرین وصیت باارزش ترین شخص زندگیش باعث میشود به دنبال معنی کلمه عشق زندگی جدیدی را اغاز کند. وایولت در سفرهایش به مرور با معانی گوناگون عشق اشنا میشود و شخصیتش دگرگون میشود. به گونه ای که وایولت اخر سریال هیچ شباهتی به دخترک بی روح قسمت اول ندارد. وفاداری و عشق وایولت به گیلبرت و عزم راسخش برای تغیر و نجات زندگی افراد در طی سفرش، قلب هر بیننده ای را به دست میاورد. دخترکی که به دنبال معنی عشق بود، وایولت اورگاردن، به انتخاب ما بهترین دختر از بین شخصیت های دختر انیمه ای است.

به نظر شما مخاطبان بهترین شخصیت دختر انیمه ای کیست؟ زیباترین شخصیت دختر انیمه ای کیست؟ محبوب ترین شخصیت های دختر انیمه ای چه کسانی هستند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

زیباترین دختر انیمه ای کیست؟

دختر های زیبا و جذاب زیادی در دنیای انیمه ها وجود دارند. بنابراین باید تعداد زیادی از آن ها را در نظر گرفت. همچنین معرفی دختران انیمه ای زیبا بدون تصویر بی فایده است. به همین دلیل در این مقاله با تصاویر با کیفیت زیباترین و بهترین شخصیت های دختر انیمه ای را خدمت شما دوستان عزیز معرفی کرده ایم.

بهترین شخصیت های دختر انیمه ای کدام ها هستند؟

برای مشخص کردن بهترین شخصیت ها، معیار های متفاوتی وجود دارد. زیبایی، قدرت، دیالوگ ها و شخصیت پردازی برخی از معیار ها هستند. در این صفحه با توجه به تمام معیار ها از جمله زیبایی و قدرت دختر ها، آن ها را رتبه بندی کرده ایم. پس اگر شما نیز دوست دارید با بهترین شخصیت های دختر انیمه ای آشنا شوید، این مقاله را بخوانید. معرفی کامل همراه با تصویر هر دختر در این صفحه وجود دارد.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
82 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
گربه لیسا
گربه لیسا
2 سال‌ قبل

خسته نباشید لیست عالی بود

بنظرم تو انیمه ناکجا آباد موعود حضور شخصیتی مثل نورمن در کنار اما باعث شد که این شخصیت هم از چشم همه بیفته:) انقدر که این نورمن رو مخه :/

صادق
صادق
پاسخ به  گربه لیسا
1 سال قبل

سلام
همه شون زشت و بی ریخت و کج و کوله و مردنی هستند
حالا نقاشی 2 بعدی صداگذاری شده است آدم نباید این قدر به این چیزا وابسته باشه
درحقیقت اعتیاد به انیمه از مواد مخدر هم بدتره

marslo
marslo
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

الان تویی که سرچ کردی برا همین مطلب اومدی تو سایت چرا زر مفت میزنی😂🤦‍♂️

IMAN
IMAN
پاسخ به  marslo
1 سال قبل

صحیح 😂

Mani
Mani
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

بزرگوار لطفا بگو اعتیاد به فیلم حکمش چیه😂

دمپایی
دمپایی
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

بی شعورررررررررررررر ،انیمه ها خیلی هم باحالن! زر نزن دمپایی هستم

کاگویا
کاگویا
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

بیشعور، تو که سرچ کردی خودت چرا زر مفت می زنی؟
پس یا مردم آزاری داری یا مثل گاو نفهمی🤬😡😠

زنیتسو
زنیتسو
پاسخ به  کاگویا
1 سال قبل

مثل گاو نفهمه

Hossein
Hossein
پاسخ به  زنیتسو
1 سال قبل

موافقم

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

خیلی جالبه از انیمه ها متنفرین ولی بازم مقالات مختلف سایتو از جمله همین مقاله زیباترین دختر های انیمه ای و باقی مقالات مثل انیمه های ممنوعه مطالعه کردین و زیرشون کامنت های منفی میذارین و ده ها دیس لایک هم میگیرین و باز ادامه میدین😐😂
از وقتی که بابت مقالات سایت و کامنت گذاشتن میذارین بسیار ممنونم😂😂🙏🏼

زنیتسو
زنیتسو
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

واقعا که اوتاکو نیستی پس چرا اینا رو سرچ میکنی؟ واقعا که بی سلیقه ای

ببین با اوتاکو ها دَر نیوفت

Hossein
Hossein
پاسخ به  زنیتسو
1 سال قبل

خوب گفتی ماشاالله 👍😂

گولد فایر
گولد فایر
پاسخ به  زنیتسو
11 ماه قبل

خیلی خوب گفتی

نزوکو چان
نزوکو چان
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

خفه شو بی شعور

Hossein
Hossein
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

هر چی گفتی چرت و پرت بود لیست عالی بود بعد کی گفته اعتیاد به انیمه از مواد مخدر بدتره، انیمه دیدن چه اشکالی داره که همچنین چیزی مزخرفی و میگی

Saitama
Saitama
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

چی چرتو پرت میگی، اصلا همچین چیزی رو سرچ میکنی؟

مرگ بر هیتر
مرگ بر هیتر
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

تموم شد ؟ خیلیی تاثیرگذار بود داش من :’|

نسیم
نسیم
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

اینا فقط نقاشین ولی هر کدوم نماد یه شخصیت جالب هستن
اگه انیمشونو میدی شخصیت قشنگشونو درک میکردی

دشمن صادق
دشمن صادق
پاسخ به  صادق
11 ماه قبل

وای میگه 2 بعدی پشمام😂
کج کوله و مردنی ؟ تو برو سرچ کن گوجو ساتورو یه کاراکتر هست که از قیافه نحس تو خیلی بهتره

انیمه برای ما زندگی هست. از آدمای واقعی بیشتر برامون اهمیت داره انیمه خیلی چیزا به ما یاد میده که آدمایی مثل تو یاد نمی‌ده بعد بعضیا به زندگی مون فحش میدن؟ اوتاکو ها تا میتونین بریزین سر همچین آدم های بیشعوری

بکوبم تو چشت
بکوبم تو چشت
پاسخ به  صادق
11 ماه قبل

گاگول چرا سرچ کردی پس

آخرین ویرایش11 ماه قبل توسط بکوبم تو چشت
اوتاکو
اوتاکو
پاسخ به  صادق
10 ماه قبل

آقای صادق لطفا چرت و پرت نگید
شما خودتون دیونه هستید
من تا ابد عمرم انیمه میبینم و به حرف آدم های بی
عقلی مثل شما گوش نمیدم

اتاکو
اتاکو
پاسخ به  صادق
10 ماه قبل

سعی می‌کنیم نشیم حرص نخور😂💫

Parsa
Parsa
پاسخ به  صادق
9 ماه قبل

وقتی شعورت نمیرسه حرف نزن

Sadra
Sadra
پاسخ به  صادق
8 ماه قبل

اسکلی چیزی هستی آیا…؟ انتظار داری بریم PH ببینیم 😐🗿

>_<
>_<
پاسخ به  صادق
8 ماه قبل

kho chera serchesh kardi ashgal avazi

akiko chan
akiko chan
پاسخ به  صادق
8 ماه قبل

مردم آزار تو مگه مشکل داری میای تو سایت ویولت گیمرز نگاه میکنی یا مردم آزاری یا عین حالیت نیست؟ بار آخرت باشه اینجا میبینمت

Amir
Amir
پاسخ به  صادق
7 ماه قبل

دادا چی داری میگی واسه خودت؟
معتاد شدن به انیمه از مواد مخدر بدتره؟!😕😕
یا واقعا اسکلی یا کسخل. نمیدونم خودت انتخاب کن.

Kirito
Kirito
پاسخ به  صادق
7 ماه قبل

واقعا مامان خوبی داری🤣

هوتوکه
پاسخ به  صادق
7 ماه قبل

اعتیاد به … خوری هم بده:]

آروین قربان پور
2 سال‌ قبل

خسته نباشی بهار، عالی بود جدا:)))) بسی لذت بردم از لیست
راجع به سوال های آخری که پرسیدی، من بخوام نظر بدم همه چیزها اول میکاسا😂😂
هم زیباترینه هم بهترینه واسه من😂❤
مرسی بابت لیست، عالی بود:))

Hossein
Hossein
پاسخ به  آروین قربان پور
1 سال قبل

از حرف آخرت فکر کنم فهمیدم روی میکاسا کراش داری (-:

#(AC)
#(AC)
2 سال‌ قبل

چقدر زیباست که هیچ کدام از عکس ها مال خود انیمه ها نیست😂
البته دلیلش رو می‌دونم و درک میکنم.

دمتون گرم از مقاله زیبایی می‌باره. با رتبه اول کاملا موافقم.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  #(AC)
2 سال‌ قبل

باور کن خیلی سختی کشیدیم سره این موضوع😂
سعی میکنیم توی کانال تلگرام پکیج کامل تصاویر رو قرار بدیم لذت ببرید😂

Sasuke_Yeager
Sasuke_Yeager
2 سال‌ قبل

خسته نباشی بهار لیست عالی بود:))))
و رم هم رتبه‌اش بالاتر از توکا هست که این دیگه عالیه😂😂
امیلیا هم تو لیست نیست یه کم امیلیا فنا فشار بخورن😂
و راجب سوال اخر:قطعا رم:))))

Makima
Makima
2 سال‌ قبل

خسته نباشید

بنظر من بعد از اومدن انیمه چینساو من تنها شخصیتی که لایق حضور در صدر لیست بهترین دخترهای انیمه ای هست فقط کویین ماکیما میباشد، با تشکر

Mr.Nobody
Mr.Nobody
2 سال‌ قبل

سیمپی ترین لیست تاریخ با اختلاف

مخاطب
مخاطب
پاسخ به  Mr.Nobody
1 سال قبل

دقیقا قشنگ معلومه تطرف چقدر متعصب بوده

لنا
لنا
پاسخ به  Mr.Nobody
4 ماه قبل

کی منقرض میشی؟

متین
متین
1 سال قبل

چرا اسونا نبود.یعنی از اما کمتره اسونا.آسونا که عالیه.بهترین شخصیت زن تاریخ با اختلاف کوریسو

دمپایی
دمپایی
پاسخ به  متین
1 سال قبل

دقیقا موافقم! آسونا خیلی باحاله

Hossein
Hossein
پاسخ به  دمپایی
1 سال قبل

هم باحاله هم خفن و خوشگله

Hossein
Hossein
پاسخ به  متین
1 سال قبل

منم یکم ناراحت شدم که آسونا نبود تو لیست ، آره آسونا عالیه و زیباست اگه تو لیست بود خوب میشد

مخاطب
مخاطب
1 سال قبل

لیست جذابی بود اما به نظرم جای ساکورا.نوئل‌.ماکیما.کوانشی.هیستوریا.بوآ.میداری.یوسانو هم خیلی خالی بود

جان
1 سال قبل

خسته نباشید لیست نسبتا خوبی بود اما به میکاسا خیلی کم لطفی شده است میکاسا باهوش قدرتمند و شخصیتی پیچیده ودر حین حال جذاب دارد که باعث میشه در لیست مقام دوم بگیره میکاسا باید دوم باشه اما وایولت فقط کمی نسبت به میکاسا قوس شخصیتی بهتری داشته باشه اما از نظر من به پای میکاسا نمی‌رسه میکاسا نماد مهرمانی وفاداری و زیبای است که او را به منحصر به فرد ترین کاراکتر مونث کل تاریخ انیمه می‌کند

ب ت چ
ب ت چ
1 سال قبل

شینبو
میتسوری
نزکو
یور
آنیا و …

انیمه خل
انیمه خل
1 سال قبل

انیمه ی جدیدی در تابستان امسال تولید شد به اسم my dress up darling شخصیت دختر این انیمه به طرز عجیبی زیباست… من تا مدت ها روی زیروتو کراش بودن ولی حالا با دیدن این انیمه کلا نظرم عوض شد… پیشنهاد میکنم حتما نگاه کنید

صادق
صادق
1 سال قبل

یک پشیمان

من خودم یک زمانی زیاد انیمه نگاه میکردم در کل از دنیای واقعی متنفر شده بودم
شادی و خوشبختی رو در دنیای کارتونی میدیدم و حتی آرزو میکردم همسر کارتونی مثل کاگویا و… داشته باشم مغزم دیگه از کار افتاده بود و هوشم رو از دست داده بودم
خوابم زهر مار شده بود
شبا تا ساعت تا ساعت 3 صبح بیدار بودم و تا 10 قسمت نگاه نمیکردم خوابم نمی‌برد
از بس چشمم رو گوشی بود که چشمام سرخ و کاسه خون شده بود و اکثر انیمه دیدن هم انگار از روی هوس بازی و چشم چرانی است اونم ایجاد حس نسبت به دختر نقا‌شی که حتی وجود خارجی هم نداره و صدای یک دوبلور برای این نقاشی ها هستش
صبح ها رأس ساعت 6 بیدار میشدم باز دوباره تا ساعت 2 صبح انیمه نگاه میکردم نمیتونستم نبینم
زندگی ام به کثافت و لجن و آلودگی کشیده شده بود
به قرآن اگر اعتیاد به تریاک داشتم بیشتر به نفعم بود

خونم رفت تو شیشه تا تونستم انیمه رو ترک کنم
نگاه نکنید اگر بهش وابسته بشید دیگه راه برگشت به زندگی واقعی از جابجایی کوه هم سخت تره
اونایی که می‌نویسند به اندازه نگاه کنید هیچی نمیشه و فلان خودشون صاحب سایت های انیمه هستند خب برای نون خودشون باید هم شما رو بدبخت کنند و تبلیغ داشته باشند
برای سیگار هم اول میگن حالا یه دود که هیچی نمیشه بعدش بدبخت میشن

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط صادق
Blaze the cat
Blaze the cat
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

خو همه مثل تو نیستن که برای هوسرانی میان . به افرادی مثل تو میگن منحرف ! این مشکل خودته ! همه مثل تو که نمیان انیمه ها رو به خاطر هوسشون ببینن ! انیمه فقط مال پسرا نیست که تو میگی وابسته به یک دختر نقاشی ما دخترا از پسرا خوشمون میاد پس خیلی احمقی که فکر کنی همه از دخترا خوششون میاد .
من از هشت سالگیم یک اوتاکو بودم و هستم و خواهم بود ! یعنی امسال که اومده میشه هفتمین سالی که اوتاکو هستم ! ولی هیچوقت زندگیم نابود نشد حتی پدر و مادرم هم مشکلی ندارن و برام مانگا می خرن ! در ضمن من توی یک خانواده اسلامی بزرگ شدم پس فکر نکن حالا خیلی این کارا برام راحته ! خانواده من حواسشون به من هست و اگه چیزی رو ببینن که برای زندگیم اختلال ایجاد کنه از بین می برن و انیمه هیچ وقت باعث اختلال توی زندگیم نشده !
می دونی مشکل افرادی مثل تو چیه ؟ مشکل شما اینه که همه رو مثل خودتون می بینید .
اتفاقاً ترک انیمه از جا به جایی کوه سخت تر نیست ! من بعضی وقت ها بخاطر درسته تا یک هفته انیمه نمی دیدم و اصلاً هم برام سخت نبود .
خلاصه حرف های من اینه که تو یک منحرفی و مشکل از خودته که این همه دردسر درست کردی و برو گمشو !

اوتاکو
اوتاکو
پاسخ به  صادق
10 ماه قبل

صادق خیلی بیشعوری
من خودم ۳ ساله دارم انیمه میبینم ولی خیلی سالم هستم
من از انیمه چیزای خیلی خوبی یاد گرفتم

Shinobu
Shinobu
1 سال قبل

به نظرم به جای اسدث باید آکامه می‌بود و چرا از شیطان کش هیشکی رو نگذاشتی از شیطان شینوبو کوچو رو بذار😁
از آکادمی مای هیرو توگا و از شبدر سیاه نوئل از ناروتو تسوناده رو هم بذار😄

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط Shinobu
دمپایی
دمپایی
پاسخ به  Shinobu
1 سال قبل

توگا واس خودمه حاج آقا

لونا
لونا
1 سال قبل

پس نزوکو چی؟:) از شیطان کش با اون همه شخصیت زن بی نظیر مث شینوبو ، میتسوری ، تامایو و خیلیای دیگه هیچکی نبود..

علی
علی
1 سال قبل

خیلی هاشونو جا انداختید
هوری سان
امیلیا
آسونا
آبجی کریتو
زن های تنگن
آبجیه تانجیرو نزکو البته وقتی عصبی شه از زیباییش کم میشه ولی بازم باهاله
خیلی دیگه هستن ولی همینا بسه

لنا
لنا
پاسخ به  علی
4 ماه قبل

فقط زنایه تنگن😂😂

Atousa
Atousa
1 سال قبل

ببینین وایولت عالیه من عاشقشم ولی بهترین و سرترین و منحصر به فردترین کاراکتر زن انیمه در کل تاریخ میکاسا آکرمن هست و شکی درش نیست!میکاسا به معنای واقعی کلمه نماد قدرت و زیبایی هست، و خود به خود به چشم میاد. به شدت خاصه و نظیرشو من یکی که تا حالا ندیدم. حتی اسمشم خاصه. میکاسا آکرمن لایق رتبه ۱ تو لیست برترین و زیباترین و قوی ترین کاراکترای دختر کل تاریخ انیمه هست و هیچی باعث نمیشه من در این باره شک کنم♡

....
....
پاسخ به  Atousa
1 سال قبل

کاملا موافقم👍👍

atrin
atrin
1 سال قبل

چرا اسونا رو نزاشتید از هنر شمشیر زنی یا هیوری از نورو گامی؟ اما به شخصه بین شخصیت ها از لحاظ خوشگلی و.. رافتالیا و رم حرف ندارن

....
....
1 سال قبل

انیمه اتک آن تایتان کلی کاراکتر مونث خیلی عالی داره مثلا آنی ساشا یمیر هیستوریا و البته پیک

نزوکو چان
نزوکو چان
1 سال قبل

خیلی هم خفنن خفه شو و زر مفت نزن من بسیار انیمه دوست دارم مردک زبون نفهم تازه خیلی از انیمه ها شاهکارن اگه نمی‌خواهی ببینیشون چرا تو گوگل سرچ میکنی

نزوکو چان
نزوکو چان
1 سال قبل

وقتی اوتاکو نیستی حرف نزن چون اگر با اوتاکو ها در بیوفتی خونت پای خودت

Ali
Ali
1 سال قبل

فقط وایولت اورگاردن اصن تها انیمه ای که خیلی دوست دارم اون خیلی زیباست🥺🥲🌸

Hossein
Hossein
1 سال قبل

خسته نباشید لیست عالی بود، من از همشون توکا از انیمه ی توکیو غول و زیرو تو از دارلینگ و هیناتا از ناتورو بیشتر دوست دارم دوتاشون تازه میخام انیمه هاشون. ببینم یک‌ والویت او گاردن هستش دومی هم اشتاینز گیت هستش🙂شرمنده زیاد حرف زدم 😅

Hossein
Hossein
1 سال قبل

بهار عباسپور میگم یک لیست از همین مقاله از های شخصیت دختر چینی هم میزاری؟؟

Hossein
Hossein
1 سال قبل

بهار عباسپور اگه انیمه چینی دیدین لطفا یک لیست از شخصیت های دختر زیباترین و جذاب درست کنید اگه میشه 🙂🙂😅

Saitama
Saitama
1 سال قبل

تاتسوماکی از انیمه مرد تک مشتی هم باید میبود توی این لیست

امیرمهدی
امیرمهدی
1 سال قبل

خیلی لیست منطقی هستش که نیکو رابین هست ولی UTA یا نامی نیست ، هیمنو ، میتسوری ، شینوبو ، لوسی و کلی کارکتر دیگه که از اینایی که تو لیست هست زیبا ترن

گلان عباسی
گلان عباسی
1 سال قبل

فقط و فقط کاگرو یوگا😍کاریزماتیک خوشتیپ و قهرمان گونه

هوری سان
هوری سان
1 سال قبل

چرا هوریاما نیست
نزکو
یا خیلی های دیگه
ولی خوب بود دختر انیمه ای ها عشق

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

دقت کردی نمره یکت شکل باربیه؟!🙄

امیر
امیر
11 ماه قبل

اسدس رو به معنی واقعی عاشقش بودم ۲۰ بار قسمت هایی که توشون بود رو دیدم و بسی لذت بردم میکاسا هم مگه میشه کسی خوشش نیاد اصلا مگه داریم سوناده هم که ۱۰۶ بار عاشقش شدم خواهرم رم که نامیره مای هم کراشه

AN888
AN888
11 ماه قبل

میکاسا و اما (نورلند)
کجاشون قشتگه خدایی؟

Mahdi
Mahdi
11 ماه قبل

لیست واقعا خوبی بود البته میکاسارو تو شخصیت های جذاب مرد هم بگذارن کسی ایراد نمی گیره چون تو فصل جدید تر سیسپک داشت ولی تو فصل قبلی واقعا خوب بود

سر فانتوم
سر فانتوم
11 ماه قبل

ولی جای مدیر یا کشیش اعظم تو هنر شمشیر زنی آنلاین خالی بود خیلی زیبا بود و از ۱۶ دقیقه به بعد قسمت ۱۹ بدون سانسور فصل ۳ که یو جی او رو شوالیه کرد زیبا تر از همیشه اش شد

Hosna
Hosna
10 ماه قبل

سلام .
بخشید یک انیمه هست خیلی وقته دنبالشم هر چی میگردم پیداش نمیکنم فقط تو یک میکس دیدمش خیلی آرتش خوشگل بود و انگار یک دختر مو سفید چشم آبی بود که خیلی خوشگل میخندید و یک صحنه ام یک کلاغ نشون داد و بعد یک دختر شبیه همون دختر اولیه با موهای مشکی آخر میکس ام همون دختر اولیه رو سرش یک تاج گذاشته بود که روش شمع داشت فکر کنم یک جای مقدسی چیزی بود.
تورو خدا هر کی اسمشو میدونه بهم بگه ممنونش میشم😊🌸🌹🌺

آخرین ویرایش10 ماه قبل توسط Hosna
یونس
یونس
9 ماه قبل

توقع داشتم از انیمه های عاشقانه بیارین مثل تورادورا و هوریمیا که عاشقانه های قوی دارن

آنا
آنا
9 ماه قبل

سلام عالی بود فقط به نظر من هم نزوکو در شیطان کش هم از بهترین دخترای انیمه ای هست

من پدرتم
من پدرتم
9 ماه قبل

پس نزوکو کجاست نزوکو از همه اینا خوشگل تره چرا نزاشتیش اول 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😡😡🤬

Parsa
Parsa
9 ماه قبل

رتبه بندی خوبی بود ولی جای دو نفر خالی بود ریاس از انیمه دبیرستان dxd و ماکیما از مرد اره ای

مهراد
مهراد
9 ماه قبل

پس نزوکو چی

هوتوکه
7 ماه قبل

واقعا؟ خوشگل ترین زن تو وان پیس روبین؟؟؟؟
خوشگل ترین زن تو وان پیس نامیه!!!!!

Emma_gamer
Emma_gamer
7 ماه قبل

نزوکو هم هست
نزوکو انیمه ی شیطان کش
آنیا انیمه ی خانواده ی جاسوس