داغ

بهترین بازی سال 2021 ویولت گیمرز | کاربران و تحریریه

بهترین بازی سال 2021 از نظر کاربران و تیم تحریریه وبسایت ویولت گیمرز چیست؟ این سوالی است که احتمالاََ همه بازدیدکنندگان این صفحه دارند. پس با ما همراه باشید، تا بهترین بازی 2021 را معرفی کنیم و به نظرسنجی کاربران عزیز ویولت گیمرز بپردازیم. اگر بخواهیم سال های مختلف را از نظر تعداد انتشار بازی های عالی یا شاهکار رده بندی کنیم، سال 2021 قطعاََ جزء ضعیف ترین سال ها قرار خواهد گرفت. سالی که تعداد بازی های فوق العاده آن زیاد نبود و شاهکار های منتشر شده در 2021، به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسید. اما به هر حال هیچوقت نمی توان از برگزاری یک نظرسنجی جذاب برای بهترین بازی سال و معرفی بازی منتخب تحریریه گذشت. بنابر این امسال نیز در این مطلب همچون بهترین بازی سال 2020 همراه شما هستیم.

قرعه کشی رویداد بازی سال ویولت گیمرز

برخلاف بهترین بازی سال گذشته، امسال با کمک حامیان ویولت گیمرز، قرعه کشی جذابی برگزار خواهیم کرد. در آخرین روز این رویداد که 24 بهمن می باشد، یک قرعه کشی جذاب با حضور علی حیدریان، دانیال دامیان و مدیریت فروشگاه آل گیمرز از بین تمام افرادی که زیر این پست نظرات خود را ارسال کرده اند، برگزار خواهد شد. هماهنگی دریافت جایزه نیز با استفاده از ایمیلی که افراد برای ارسال نظر وارد کرده اند، می شود. همچنین فرد برنده باید عضو کانال تلگرام ویولت گیمرز t.me/violetgamers بوده و پیج اینستاگرام ویولت گیمرز instagram.com/violetgamers_com را فالو کرده باشد.

اگر فرد برنده عضو کانال ویولت گیمرز نبوده و پیج اینستاگرام را فالو نکرده باشد، قرعه کشی از اول انجام شده و جایزه به فرد دیگری داده می شود. نکته مهم این است که هر یک نظر بیشتر زیر این پیت، شانس برنده شدن را بسیار بیشتر می کند. به برنده قرعه کشی نیز یک عدد بازی از طرف وبسایت ویولت گیمرز هدیه داده می شود.

بازی های سال 2021

در سال 2021 بازی های مختلفی منتشر شد. از بازی های معروف این سال می توان Deathloop، Hitman 3، Battlefield 2042 و Call of Duty Vanguard اشاره کرد. نسخه های جدید فرانچایز Horizon و God of War نیز قرار بود در 2021 منتشر شوند که تا سال 2022 تاخیر خوردند.

تاخیر های بازی های مختلف باعث شد تا در سال 2021 شاهد انتشار عناوین بزرگ و معروف زیادی نباشیم. اما به هر حال، در این سال نیز بازی های خوبی منتشر شد که ارزش بازی کردن را دارد. برای مثال بازی It takes two یکی از بازی های co-op بسیار جذاب است. یا عنوان Forza Horizon 5 می تواند تجربه ریسینگ لذت بخشی برای شما باشد. بازی Returnal نیز یک بازی روگ لایک بسیار جالب و متفاوت است.

جوایز بازی سال 2021

بهترین بازی سال 2021 با بهترین بازی سال گذشته، تفاوت های زیادی دارد. امسال تیم تحریریه ویولت گیمرز، علاوه بر انتخاب بهترین بازی سال، منتخبین دیگری نیز دارد. برای مثال، در رشته های مختلفی مثل داستان و روایت، موسیقی، گرافیک هنری و… نیز بازی منتخب سال معرفی می شود. علاوه بر این، رویداد امسال ویولت گیمرز، مدت زمان بیشتری نسبت به سال گذشته به طول می انجامد. دلیل این موضوع نیز معرفی بازی های مختلف در رشته های مختلف است.

نظرسنجی جذاب کاربران بسیار خوب ویولت گیمرز برای انتخاب بهترین بازی سال همچون سال گذشته برگزار خواهد شد. 10 نامزد معرفی می شوند و کاربران می توانند به بازی مورد نظر خود رای بدهند. مدت زمان فعال بودن نظرسنجی بازی سال نیز یک هفته خواهد بود.

حامیان ویولت گیمرز

اسپانسر های رویداد ویولت گیمرز

چندین اسپانسر رویداد بهترین بازی سال 2021 ویولت گیمرز را حمایت می کنند. اسپانسر های این رویداد، سعی دارند رویداد بازی منتخب سال 2021، به بهترین شکل ممکن اجرا شود. در ادامه به معرفی حامیان بهترین بازی 2021 می پردازیم.

1.حامی الماسی و اصلی این رویداد، فروشگاه آل گیمرز است. این فروشگاه که یکی از بهترین فروشگاه های گیمینگ ایران بوده که به فروش اکانت های بازی قانونی با بهترین قیمت و کیفیت می پردازد. اگر قصد تهیه اکانت بازی قانونی برای پلی استیشن 4 و 5 داشتید، می توانید از فروشگاه آل گیمرز تهیه کنید. از مدیریت بسیار خوب این فروشگاه برای حمایت های خوبشان سپاسگزاریم. لینک تلگرام فروشگاه آل گیمرز ، لینک اینستاگرام فروشگاه آل گیمرز

تلگرام فروشگاه آل گیمرز

2. حامی طلایی و رسانه ای بعدی بازی منتخب 2021، وبسایت ویوکریتیک می باشد. این وبسایت نمرات تمام بازی های نامزد بهترین بازی سال 2021 را ثبت کرده است. البته این وبسایت مستقل از ویولت گیمرز بوده و ممکن است در آینده خودش رویداد های بهترین بازی سال را برگزار کند. وبسایت ویوکریتیک، حمایت های رسانه ای خوبی از این رویداد انجام داده است. در صورت تمایل می توانید به از طریق لینک سایت ویوکریتیک، به این حامی خوب ما سر بزنید.

بنر سایت ویوکریتیک

نامزد های بهترین بازی سال 2021

همانطور که گفته شد، امسال نیز همچون سال گذشته، 10 بازی نامزد بهترین بازی سال می شوند. نظرسنجی کاربران نیز بین این 10 بازی انجام خواهد شد. در نهایت پنج بازی برتر از نظر کاربران و پنج بازی برتر به ترتیب از دیدگاه تیم تحریریه معرفی می شود. بازی های منتخب در رشته های دیگر نیز به مرور در این صفحه معرفی خواهد شد. 10 نامزد این رویداد جذاب، در تاریخ 7 بهمن معرفی شده است. نظرسنجی کاربران نیز در تاریخ 8 بهمن شروع می شود. یک هفته پس از شروع یعنی در 20 بهمن بهترین بازی سال 2021 از نظر کاربران انتخاب خواهد شد. در این زمان، نظرسنجی کاربران بسته می شود. همچنین 24 بهمن نیز پنج بازی برتر به ترتیب از دیدگاه تیم تحریریه انتخاب می شوند.

اما به نامزد های بهترین بازی سال برگردیم. در ادامه به معرفی کوتاه این 10 بازی می پردازیم:

  • Resident Evil Village: هشتمین نسخه سری بازی محبوب Resident Evil به نام Village در سال 2021 منتشر شد. زاویه دوربین گیم پلی این بازی نیز مثل نسخه قبل فرانچایز یعنی نسخه هفتم، اول شخص است. این بازی ادامه نسخه قبل و نسخه معنوی رزیدنت ایول 4 می باشد. شما می توانید بررسی بازی Resident Evil Village را در ویولت گیمرز بخوانید.

بازی disco elysium final cut

  • Disco Elysium The Final Cut: بازی Disco Elysium یک عنوان کاراگاهی نقش آفرینی جذاب بوده که در سال 209 منتشر شد. دیسکو الیسیوم، اولین بازی استودیو ZA/UM است. در واقع نسخه فاینال کات یک نسخه تکامل یافته از دیسکو الیسیوم می باشد. اما به هر حال، ارتقای بسیار مناسب این نسخه نسبت به نسخه 2019 و درجه کیفی عالی این بازی، باعث شده تا این عنوان را در بهترین بازی سال نامزد کنیم.
  • Forza Horizon 5: نسخه پنج فرانچایز فورزا هورایزن، مثل همیشه تجربه خوبی از ریسینگ آرکید را ارائه می دهد. این بازی از معدود عناوین ریسینگ آرکید سال 2021 است. به هر حال، کیفیت بالای Forza Horizon 5 از بسیاری از بازی های هم سبک خود بهتر و بالاتر می باشد.
  • It Takes Two: شاید بتوان جدیدترین بازی آقای جوزف فارس را بهترین co-op سال دانست. این بازی به معنی واقعی کلمه می تواند شما و کسی که با او این بازی را انجام می دهید، را سرگرم کند و حتی در بسیاری از مواقع بخنداند. It Takes Two عنوانی است که خلاقیت بالای سازندگان خود را به رخ می کشد.

Returnal

  • Returnal: ریترنال تجربه ای لذت بخش و سخت در سبک روگ لایک است. استودیو هوسمارک با بازی Returnal توانست سطح کاری خود را بالا تر ببرد و اثری در سبک روگ لایک را با فضایی سه بعدی به طرفداران این سبک، هدیه دهد.
  • Deathloop: بازی دثلوپ یکی از عناوین مورد انتظار سال 2021 بود. استودیو آرکین توسعه این بازی جذاب را بر عهده داشته است. این استودیو با استفاده از تجربه خود توانسته بازی اکشن بسیار خوبی را تولید کند. عنوانی که در آن خلاقیت ها و ایده های جالبی دیده می شود و کیفیت خوبی دارد.
  • Life is Strange True Colors: قطعاََ یکی از بهترین بازی های ماجراجویی سال 2021، بازی Life is Strange True Color است. فرانچایز محبوب Life is Strange با نسخه True Color، بار دیگر توانست رضایت طرفداران خود را بدست آورد.
  • Metroid Dread: یکی از عناوین جذاب اکشن سال، بازی Metroid Dread است که برای نینتندو سوییچ منتشر شد.

بازی Ratchet and Clank

  • Rachet and Clank Rift Apart: جدیدترین بازی فرانچایز رچت اند کلنک، در سال 2021 منتشر شد. این بازی انحصاری با مکانیک های جدید و جذاب خود و گرافیک فنی بسیار خوب، توانست به هدف خود برسد. هدفی که شاید علاوه بر ارائه یک بازی جذاب، نشان دادن قدرت گرافیکی کنسول پلی استیشن 5 بود. جدیدترین بازی رچت اند کلنک با گرفتن نمره 9 از 10 در ویوکریتیک، یکی از بهترین بازی های سال 2021 است.
  • Kena Bridge of Spirits: و به آخرین نامزد رویداد بهترین بازی سال ویولت گیمرز می رسیم. بازی Kena Bridge of Spirits یکی از بازی های بسیار خوب سال 2021 بود. سازندگان این بازی با اینکه تجربه زیادی نداشته اند، اما موفق شدند تا عنوان بسیار زیبایی را خلق کنند.
اینستاگرام فروشگاه آل گیمرز
فروشگاه اکانت بازی قانونی آل گیمرز، حامی ویولت گیمرز
 

نظرسنجی بهترین بازی سال 2021 ویولت گیمرز

بهترین بازی سال 2021 از نظر شما کاربران عزیز چیست؟ در این بخش به یک نظرسنجی جذاب می پردازیم تا بازی سال را از نظر کاربران ویولت گیمرز انتخاب کنیم. در این نظرسنجی می توانید به یکی از 10 بازی نامزد شده، رای بدهید. عنوانی که بیشترین رای را در تاریخ 20 بهمن داشته باشد، بهترین بازی سال انتخاب خواهد شد. این نظرسنجی از روز 10 بهمن تا ساعت 19 روز 20 بهمن فعال خواهد بود. در نظرسنجی زیر، می توانید به بازی که بنظر شما لایق دریافت لقب بازی سال است، رای بدهید.

بهترین بازی سال 2021 از نظر شما؟

  • It Takes Two (22%, 307 Votes)
  • Rachet and Clank Rift Apart (13%, 175 Votes)
  • Returnal (13%, 172 Votes)
  • Disco Elysium The Final Cut (12%, 166 Votes)
  • Resident Evil Village (12%, 163 Votes)
  • Forza Horizon 5 (8%, 115 Votes)
  • Kena Bridge of Spirits (7%, 101 Votes)
  • Life is Strange True Colors (7%, 90 Votes)
  • Deathloop (4%, 53 Votes)
  • Metroid Dread (2%, 27 Votes)

Total Voters: 1,369

Loading ... Loading ...

زمان نظرسنجی به پایان رسیده است!

داستان کامل بازی It takes two

برنده بهترین بازی سال از نظر کاربران ویولت گیمرز:

 It Takes Two

بازی It Takes Two توانست با کسب 307 رای از 1369 رای داده شده در کل نظرسنجی، بهترین بازی سال کاربران ویولت گیمرز در بین عناوین سال 2021 شود. بازی It Takes Two در واقع 22 درصد آراء را از آن خود کرد. رتبه دوم نظرسنجی بازی سال نیز به Rachet and Clank Rift Apart رسید. این بازی در نظرسنجی ویولت گیمرز 13 درصد آراء را  که برابر با 175 رای بود، کسب کرد. رتبه سوم نظرسنجی نیز عنوان Returnal است. این بازی تنها با با 3 رای کمتر از Rachet and Clank Rift Apart، یعنی با 172 رای(دوباره 13 درصد) در مقام سوم قرار دارد. دیگر بازی ها، تعداد رای هایشان و درصد ها را می توانید از فرم نظرسنجی بالا ببینید.

بهترین بازی سال 2021 از نظر تیم تحریریه ویولت گیمرز

تیم ویولت گیمرز با انجام یک نظرسنجی خصوصی، جلسات و بحث های فراوان بین اعضای تحریریه، 5 بازی برتر سال را انتخاب کرده است. در لیست زیر می توانید 5 بازی برتر سال را از نظر تیم تحریریه ویولت گیمرز ببینید.

5. Forza Horizon

در Forza Horizon 5، به مکان های جدید با تعداد زیادی ماشین مختلف، سفر می کنیم. گرافیک و مناظر بسیار زیبا، فیزیک نسبتاََ خوب و تنوع در تعداد ماشین ها از ویژگی های خوب این بازی است. این بازی که از عناوین برتر ریسینگ محسوب می شود، رتبه پنجم بهترین بازی سال تحریریه را از آن خود کرده است.

4. Ratchet and Clank: Rift Apart

استودیو اینسامنیاک گیمز در Ratchet and Clank: Rift Apart توانسته بار دیگر به بازیکنان سفری پر ماجرا و هیجان انگیز را با رچت و کلنک دوست داشتنی و دیگر شخصیت های این بازی را هدیه دهد. این بازی که پر از خلاقیت های مختلف است، می تواند به خوبی قدرت کنسول نسل نهمی سونی را نشان دهد. این بازی با کیفیت، در رتبه چهارم بهترین بازی سال ویولت گیمرز از نظر تحریریه قرار دارد.

3. Returnal

بازی Returnal، عنوانی سخت، چشم نواز و متفاوت است. این بازی با گیم پلی فوق العاده خود، در دل یک اتمسفر بسیار خوب داستان خود را روایت می کند. این بازی از نظر تیم تحریریه ما سومین بازی برتر سال است.

2. It Takes Two

از بهترین عناوین Co-op سال های گذشته و حتی به صورت کلی بازی های ویدیویی، قطعاََ بازی It Takes Two می باشد. عنوانی جالب، جذاب و سرگرم کننده که می تواند لحظات شیرین و خاطره انگیزی برای بازیکن رقم بزند. تنوع در گیم پلی و خلاقیت های زیاد از ویژگی های اصلی این بازی محسوب می شود.

بهترین بازی سال 2021 دیسکو الیسیوم

1. Disco Elysium: The Final Cut

بهترین بازی سال 2021 از نظر تیم تحریریه ویولت گیمرز، قطعاََ و قطعاََ Disco Elysium: The Final Cut است. در سال 2021 بازی های خوب زیادی منتشر شدند. اما شاید نتوانیم به هیچکدام آنها لقب یک شاهکار تمام عیار را بدهیم، بجز بازی Disco Elysium: The Final Cut. طراحی هنری فوق العاده، موسیقی های گوش نواز و داستانی شگفت انگیز به همراه یک گیم پلی عالی، این بازی را به شاهکاری واقعی تبدیل کرده که باعث می شود بهترین بازی سال 2021 باشد.

بسیار ممنونیم از شما همراهان عزیز وبسایت ویولت گیمرز که تا پایان رویداد بهترین بازی سال 2021 وبسایت ویولت گیمرز همراه ما بودید. امیدواریم سال های آینده نیز با رویداد گوتی رسانه ویولت گیمرز همراه باشید. همچنین لطفاََ نظرات خود را راجع به بازی های منتشر شده در سال 2021 بنویسید.

برنده بهترین بازی سال 2021 چیست؟

بهترین بازی سال 2021 از نظر کاربران و تیم تحریریه ویولت گیمرز در مطلب بالا از تاریخ 20 تا 24 بهمن مشخص می شود.

تحریریه ویولت گیمرز

مطالبی که این پروفایل به عنوان نویسنده آن ها است، در واقع مقالات اساسی و مهم وبسایت ویولت گیمرز بوده و از نظر کل تیم تحریریه می باشند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
65 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی حیدریان
سردبیر
2 سال‌ قبل

دوستان شخصاََ بسیار خوشحالم که امسال هم با بهترین بازی سال 2021 همراه همه شما عزیزان هستیم.💜
امیدوارم از ویولت گیمرز راضی باشید و هر نظری، پیشنهادی یا انتقادی داشتین رو حتماََ با ما در میان بذارین:)
راستی قرعه کشی جذابمون رو یادتون نره😁😎

EldenSouls
پاسخ به  علی حیدریان
2 سال‌ قبل

عالیه من از طرفداراتون هستم همینطوری به فعالیت ادامه بدید

منم سعی میکنم همیشه دنبالتون کنم به امید روزی که توی بهترین بازی سال 2050 ویولت گیمرز رای بدیم👍🏻

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  EldenSouls
2 سال‌ قبل

بسیار ممونم از شما که ما رو دنبال میکنید🌹
همچنین امیدوارم هر سال با حضور شما دوستان عزیز به برگزاری بهترین بازی سال ادامه بدیم😃

طاها
طاها
2 سال‌ قبل

ممنون از تیم خوب ویولت گیمرز با اینکه بنظرم خیلی گیمای خوبی نیومد توی سال ۲۰۲۱ ولی باز منتظر شروع نظرسنجی بهترین بازی سال ۲۰۲۱ و گوتی ۲۰۲۱ سایت هستیم خسته نباشید

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  طاها
2 سال‌ قبل

سلامت باشی🌹

دانیال دامیان
دانیال دامیان
2 سال‌ قبل

یک سال از نظرسنجی جذاب پارسال گذشت،امسال هم نظرسنجی جذابی در پیش داریم. خوشحالم که همچنان همراه ما هستید.❤️🖤

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  دانیال دامیان
2 سال‌ قبل

مرسی از کامنتت داداش گلم

Alone
Alone
2 سال‌ قبل

گوتی من ایت تیکس توعه

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  Alone
2 سال‌ قبل

👍🏻👍🏻

مرتضی
مرتضی
2 سال‌ قبل

رچت اند کلنک
کینا
ریترنال
ایت تکس تو
فورتزا 5
رزیدنت اویل
بنظرم اینا بهترین های امسال بودن

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  مرتضی
2 سال‌ قبل

مرتضی اینا بهترین های امسال بودن ولی سال 2021 هم بازی های خوبش کم بود که اینا شدن جزء بهترین ها. گرچه نمیخوام بگم کیفیت پایینی دارن ولی منظورم اینه شاید هیچکدومشون متاسفانه برای کسب عنوان بهترین بازی سال کافی نباشن. مثلا همین سال گذشته لست آو آس پارت ۲ کاملا لایق بهترین بازی سال بود اما امسال به دلیل عرضه نشدن بازی های فوق العاده شاهکار، باید به بازی های خیلی خوب و بسنده کنیم.
در کل مرسی از نظرت

J.C
J.C
2 سال‌ قبل

Just it takes two😎

ناشناس
پاسخ به  J.C
2 سال‌ قبل

ممنون بابت نظرت

آروین قربان پور
2 سال‌ قبل

برای من بهترین بازی سال 2021 با اختلاف 5 Forza Horizon بود:))) همه بازیای امسال رو بازی نکردم قاعدتا ولی با Forza جدا زندگی کردم:)))))

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  آروین قربان پور
2 سال‌ قبل

آروین علاوه بر فرمول وان، تو کار بقیه ماشین ها هم هستی؟

آروین قربان پور
پاسخ به  علی حیدریان
2 سال‌ قبل

علی راستش اون موقع مسابقات استقامتی و نسکار هم تا حدودی دنبال میکردم اما خب هیچی بهترین موتوراسپورت یعنی فرمول یک نمیشه:))))

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  آروین قربان پور
2 سال‌ قبل

ولی راستش من بیشتر از اینکه تو کار مسابقات رسمی باشم، دور دور یا مسابقات غیر رسمی با ماشین های JDM مخصوصا اسکای لاین با توربوشارژ که صدای سوت توربوش بیاد و سوپرا نسل چهارم هفتصد اسب بخاری که اگزوزش تا سه متر آتیش شلیک کنه رو بیشتر دوست دارم😂😂

Behrad
Behrad
2 سال‌ قبل

آیا لقب بهترین بازی سال ۲۰۲۱ به بازی دیگری جز فورزا خواهد رسید؟من که فکر نمیکنم

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  Behrad
2 سال‌ قبل

فورزا هورایزن ۵ که عالیه. بررسیشو هم توی سایت رفتیم اگه دوست داشتی میتونی بخونی.

اینکه چه بازی بهترین بازی سال ویولت گیمرز هست سوال جذابیه فقط چند روز مونده تا جوابش😁 البته که پاسخ بهترین بازی سال کاربران رو شما دوستان خوبمون خواهید داد:)

گربه لیسا
گربه لیسا
2 سال‌ قبل

بهترین بازی سال بی شک resident evil village بود

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  گربه لیسا
2 سال‌ قبل

👍🏻👍🏻مرسی از نظرتون
بازی با کیفیت و خوبیه بررسیشو هم توب سایت رفتیم اگه دوست داشتید میتونید از بخش جستجو پیداش کنید و بخونید:)

محمدرضا دیزج خلیلی
عضو
2 سال‌ قبل

قطعا بهترین بازی سال ۲۰۲۱ برام it takes two بود

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  محمدرضا دیزج خلیلی
2 سال‌ قبل

درود بر تو محمدرضای عزیز و بامرام خودمون با کامنتای خوبت

mzfrym
2 سال‌ قبل

بنظرم بازی‌ای که لایق عنوان بهترین بازی سال 2021 هستش بازی it takes two عه. فوق‌العاده خلاقانه و جالب بود برام و تونست منو خیلی سرگرم کنه

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  mzfrym
2 سال‌ قبل

مرسی از کامنتت محمد جان گل🌹

امیر رضا صادق مقدم
عضو
2 سال‌ قبل

و یک سال دیگر هم به سرعت برق و باد، از عمر ما کم شد و به دومین نظرسنجی بهترین بازی سال ویولت گیمرز رسیدیم!
و این دفعه یک قرعه کشی بزرگ و جذاب هم داریم :))))))
برای من بهترین بازی سال و لذت بخش ترین تجربه، It Takes Two بود. اثری که شاید بهترین بازی جوزف فارس باشه و بنظر من هم بهترین بازی اش هست. به شخصه دغدغه فارس رو دوست دارم؛ اینکه سعی داره از بازی که گاهی موجب تنهایی و گوشه گیری انسان میشه، دورهمی و همبستگی جذاب بسازه!

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  امیر رضا صادق مقدم
2 سال‌ قبل

درود بر تو امیررضای کبیر و معروف ویولت گیمرز😅❤
It takes two فوق العادس من قبلا تجربش کردم ولی باز امیدوارم یه روز با هم دوباره از اول تجربش کنیم😁

touka
touka
2 سال‌ قبل

بهترین بازی سال 2021 براش شخص من Rachet and Clank بود. یه تجربه بی مثال بود واقعا
در رتبه بعدم ریترنال
حتی با وجود این که امثال چندان برام سال جالبی نبود اما باز منتظر این بخش بهترین بازی سال ۲۰۲۱ و پیش بینی گوتی بودم. خسته نباشید :))

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  touka
2 سال‌ قبل

با وجود کاربران خوبی مثل شما پر انرژی هستیم و هیچوقت خسته نخواهیم شد😃

arman
arman
2 سال‌ قبل

بهترین بازی سال 2021 از نظرمن It Takes Two. با اینکه واقعا سال مسخره ای بود

EldenSouls
پاسخ به  arman
2 سال‌ قبل

اتفاقا این گیم جز یکی از بدترین تجربه های من بود
گیم پلی خسته کننده و سطحی جز یکی از رایج ترین دلایلی بود که باعث شد از تجربه این بازی لذت نبرم(نظر شخصی)

آخرین ویرایش2 سال‌ قبل توسط EldenSouls
علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  arman
2 سال‌ قبل

سپاس از شما دوست عزیزمون که نظرات خوبتون رو با ما به اشتراک میذارین

رهام هدایتی
عضو
2 سال‌ قبل

یه سال دیگه هم گذشت و بازهم باهم تو ویولت گیمرز رفتیم سراغ بهترین بازی سال. از نظر خودم it takes two بهترین بازی امسال بوده. واقعا بازی قشنگی بود و big winner امسال قطعا حقشه. به امید اینکه سال های دیگه هم این ایونت تو ویولت گیمرز پابرچا بمونه(:

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  رهام هدایتی
2 سال‌ قبل

آره it takes two کو آپ فوق العاده ایه. مرسی از کامنتت رفیق:)

رهام هدایتی
پاسخ به  علی حیدریان
2 سال‌ قبل

خواهش میکنم عزیز. واقعا خوشحالم که عضوی از این خانوادم.

ناشناس
پاسخ به  رهام هدایتی
2 سال‌ قبل

رهام جون حتما با وجود تیم خوبی مثل شماها سال های سال ویولت گیمرز ادامه میده

رهام هدایتی
پاسخ به  ناشناس
2 سال‌ قبل

ممنون دانیال جان. قطعا باهم دیگه همینطور ادامه میدیم پشت هم قله هارو فتح میکنیم (:

EldenSouls
2 سال‌ قبل

مرسی از تیم ویولت گیمرز. نظرسنجی خوب داره برگزار میشه گرچه رتبه اولش اون بازی نیست که من دوست داشتم.

علیرضا
علیرضا
2 سال‌ قبل

عالی همینطوری پیش برید. بنظرم بهترین بازی سال 2021 به جذابی 2020 نیست ولی باز خوبه. گرچه توی سال قبل حق لست آو آس پارت ۲ گوتی بود و قابل پیش بینی بود که چه گیمی برنده میشه

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  علیرضا
2 سال‌ قبل

چشم.
بله دقیقا.
شاهکار The Last of Us Part II که سال قبل علاوه بر اینکه جایزه تحریریه رو گرفت، کاربران هم اونو بهترین بازی سال کردند، عنوانی تکرار نشدنی در صنعت بازی های ویدیوییه.

رهام نقوی
عضو
2 سال‌ قبل

برای من بهترین بازی سال ۲۰۲۱ Returnal بود. تجربه بسیار خوبی بود و از تک تک لحظات بازی لذت بردم. به امید اینکه سال های دیگه هم این ایونت تو ویولت گیمرز پابرچا بمونه

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  رهام نقوی
2 سال‌ قبل

ریترنال بازی خیلی خوبیه. به امید اینکه تو هم سال های دیگه در تیم تحریریه به برگزاری این ایونت کمک کنی:)

جلال
جلال
2 سال‌ قبل

بنظرم هیچ بازی در امسال، شایسته دریافت عنوان بهترین بازی سال نیست!
به هر حال مرسی از ویولت گیمرز

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  جلال
2 سال‌ قبل

مرسی از تو که ما رو دنبال میکنی جلال عزیز

Alireza
Alireza
2 سال‌ قبل

بسیار هم عالی
نتایج تقریبا نزدیکه جز it takes two که کاملا فاصله گرفته.
بنظر منم این بازی هم خلاقانه ترین بازی ساله هم عامه پسند ترینش.

ناشناس
پاسخ به  Alireza
2 سال‌ قبل

خیلی ممنون بابت نظرتون.
بله بازی It Takes Two رو کنار بزاریم، بقیه بازی های خیلی نزدیک بهم دارن پیش میرن.

King Kratos
King Kratos
2 سال‌ قبل

ایت تیکس تو بازی جالبیه
اما من رچت اند کلنک ریفت اپارت رو بیشتر دوست داشتم
ممنون از سایت خوبتون :)‌

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  King Kratos
2 سال‌ قبل

هر دو بازی های خوبین👍🏻
ممنونم ازت که ویولت گیمرز رو دنبال میکنی:)

Darth Vader
Darth Vader
2 سال‌ قبل

سال گذشته سال بدی نبود، اما آنچنان دوست داشتنی هم نبود. خودم تنها فورزا هورایزن 5 و اویل 8 رو بازی کردم و که بیشتر به سمت فورزا هورایزن تمایل دارم
سال بعد هم سال جذابی بنظر میاد و پر از بازی. خوشحال میشم بدونم بقیه بیشتر منتظر چه بازی هستن :)))

خودم بیشتر از همه منتظرم استارفیلد هستم

دانیال دامیان
دانیال دامیان
پاسخ به  Darth Vader
2 سال‌ قبل

ممنون بابت نظرتون.
بله واقعا امسال، سال زیاد خوبی نبود اما سال فوق‌العاده ای در پیش داریم.

King Kratos
King Kratos
پاسخ به  Darth Vader
2 سال‌ قبل

نه تنها به شدت منتظر گاد آو وار رگناروکم، حتی حاضرم شرط ببندم بهترین بازی 2022 میشه
اصلا شکی درش نیست

آخرین ویرایش2 سال‌ قبل توسط King Kratos
Darth Vader
Darth Vader
پاسخ به  King Kratos
2 سال‌ قبل

گاد آف وار خیلی مورد انتظاره :)))

ولی در مورد گوتی شدنش ادعا خیلی بزرگیه، من یکی که توی گاد آف وار رگناروک چیز خاصی ندیدم. نسخه 2018 به خاطر نوآری و ریسک بسیار زیاد جایزه گوتی رو برد. روگناروک حتی گرافیکش هم خیلی بالا نیست…

برای پیشبینی گوتی خیلی زوده بنظرم.

آخرین ویرایش2 سال‌ قبل توسط Darth Vader
دانیال دامیان
دانیال دامیان
پاسخ به  King Kratos
2 سال‌ قبل

بازیهایی که در پیش داریم به شدت مورد انتظار هستن.
یکجورایی همه منتظر انتشار این بازی ها هستن.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  دانیال دامیان
2 سال‌ قبل

البته تو که حتی برایدجی تی ای ۶ هم هایپ نیستی😂

ناشناس
پاسخ به  علی حیدریان
2 سال‌ قبل

😂😂 خودت دیگه علایق منو می‌دونی.
درسته هایپ نیستم ولی میخوام ببینم چیکار میکنن.🤣

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  ناشناس
2 سال‌ قبل

آره اینکه بازی در چه سطحیه مهمه بعد این همه سال فکر کنم برای کسایی که علاقه مند یا هایپ هم نباشن جالب باشه و یه جورایی همه کنجکاون ببین چطور میشه

ناشناس
پاسخ به  علی حیدریان
2 سال‌ قبل

بازم باتوجه به شناخت راکستار بنظرم باید منتظر یک بمب دیگه باشیم

امیر رضا صادق مقدم
پاسخ به  Darth Vader
2 سال‌ قبل

فکر کنم دیگه همه بدونن من منتظر چه بازی هستم 🙂
The Wolf Among us 2
هیچ چیز لذت بخش تر از بازگشت یکی از بهترین استودیو های صنعت گیم نیست، تل تیل گیمز عزیز!
وولف 1 بهترین تجربه من توی گیم بود و امیدوارم 2 هم همین طور باشه.
اون انتخاب های سختش، جهان جادویی عجیش و صد البته داستان و روایت فوق العادش
امیدوارم دیگه 2022 ببینیمش ( هر چه زودتر بهتر 🙂 )

Got
Got
2 سال‌ قبل

له نظرم ریترینال بهترین بازی سال ۲۰۲۱ یود
خسته نباشید

ناشناس
پاسخ به  Got
2 سال‌ قبل

ممنون بابت نظرتون، همچنین ممنون که ویولت گیمرز رو دنبال میکنی

Ali984
Ali984
2 سال‌ قبل

سلام
برای من بهتربن بازی سال It Takes Two هست. و یکی از ۲۰ بازی برتر زندگیم. در رده های بعدی کنا ، هیتمن ۳ ، فارکرای ۶ ، ویلیج و life is strange true colors هستن.
یه سوال ، کامنتای سایت ویوکریتیک تایید نمیشن؟
(اینم بگم من هنوز وارد نسل ۹ نشدم و فورزا هورایرن ۵ و رچت و ریترنال رو تحربه نکردم. حدس میزنم اگر وارد شم رچت بهترین بازی سال برای من میشه)

آخرین ویرایش2 سال‌ قبل توسط علی امیری
علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  Ali984
2 سال‌ قبل

سلام وقتتون بخیر

بسیار ممنونم ازتون که ویولت گیمرز رو دنبال می کنید و کامنت میذارید💜
چرا کامنت های ویوکریتیک هم تایید می شوند بابت تاخیر در تائید کامنت عذر میخواهیم🙏🏼

karen
karen
2 سال‌ قبل

عالی بود. بهترین بازی سال 2021 من ریترنال هستش. ممنون از ویولت گیمرز

همایون
همایون
2 سال‌ قبل

عالی بود. راستی بهترین بازی سال 2021 از نظر منم بازی returnal هست😍

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  همایون
2 سال‌ قبل

بازی فوق العادیه مرسی که کامنت میذاری👍🏻