تیترمقالاتمقالات بازی
داغ

راز های بازی Red Dead 2

بازی Red Dead Redemption 2 که در سال 2018 منتشر شد، توانست توجه تعداد بسیار زیادی از بازیکنان را به خود جلب کند. این بازی با گرافیک خیره کننده ای که دارد و داستانی بسیار عالی، باعث شد طرفداران زیادی داشته باشد. اما این بازی توسط راک استار درست شده است، و راک استار هم هیچ بازی را بدون ایستراگ و راز های عجیب منتشر نمیکند! بازی رد دد، در خود راز هایی دارد که راک استار هیچوقت در مورد آن ها توضیحی نداده است. با ویولت گیمرز همراه باشید تا برخی از راز های بازی Red Dead 2 را بگویم.

مرد غریبه

رد دد 2

یکی از معروف ترین راز های حل نشده در بازی Red dead 2، هویت مرد غریبه (strange man) است. مرد غریبه اولین بار در ردد 1 با ظاهری مرتب و شیک حضور یافت که نامش را به یاد نمیاورد. مارتستون 3 بار با این شخصیت روبه رو شد و هر دفعه یک ماموریت جدید از طرف مرد غریبه دریافت میکرد. مرد غریبه، همچنین اطلاعات زیادی راجع به گذشته ی جان میدانست، اما نگفت که چگونه این اطلاعات را به دست آورده است.

و او دوباره در رد دد 2 حضور پیدا کرد و حالت ماوراء طبیعی بیشتری داشت که باعث شد برخی فکر کنند او نمادی از خدا یا شیطان است. برای مثال بازیکنان میتوانند کلبه ای در Bayou Nwa پیدا کنند که در آن یک نقاشی کامل نشده ای است که به نظر میرسد همان مرد غریبه باشد. اگر شما بعد از آن چندین دفعه به آن کلبه سر بزنید، آن نقاشی کامل تر میشود! زمانی که نقاشی کامل میشود، اگر بازیکن به نقاشی نزدیک شود، انعکاسی از مرد غریبه در پشت او ظاهر میشود. همچنین پیام های عجییبی در دیوار های کلبه است که به نظر میرسد یک جور پیشگویی روند داستان بازی باشند. مثلا در یک جا نوشته است از برف تا غار (From snow to the cave) که به اولین و آخرین محل کمپ آرتور اشاره دارد!

موجودات افسانه ای

رد دد 2

راز دیگری که از رد دد 1 هم در بازی بوده است، حضور موجودات افسانه ای در بازی است. اولین بار، “پاگنده” (موجودی افسانه ای با پاهای گنده!) در ماموریت Sasquatch، در دی ال سی رد دد 1 یعنی Undead Nightmare حضور یافت. بعد از آن، پاگنده در رد دد 2 هم حضور داشت، اما فقط جسد او. یعنی شما میتوانید استخوان های او را پیدا کنید. اما نمی توانید یک پاگنده ی زنده را ببینید. اما، چون اتفاقات دی ال سی رد دد 1، چندسال بعد از رد دد 2 اتفاق می افتد، برخی گمان میکنند پاگنده های زنده در رد دد 2 در ایالت های West Elizabeth و New Hanover حضور دارند!

رد دد 2

در رد دد 2 یک برخورد عجیب دیگر هم با موجودات افسانه ای در بازی هست که مستقیما از فیلم the Dracula of Saint Denis برداشت شده است که شما میتوانید آن را بخش غربی شهر پیدا کنید؛ خون آشام! مکان خون آشام در نقشه با یک صلیب نشان داده شده است. آرتور میتواند خون آشام را بُکُشد و یک تروفی لجندری بگیرد. همچنین 5 پیام در دیوار های شهر نوشته شده است که بازیکن را به خون آشام میرسانند. راک استار هیچوقت توضیح نداده است که نقش خون آشام در دنیای رد دد چیست، که باعث میشود برخی فکر کنند شاید یک دنیای ماورا طبیعی مخفی در بازی باشد!

تیم ورزشی دو میدانی

رد دد 2

یکی از وحشتناک ترین راز های بازی Red Dead 2 را میتوان در جنگل مه آلود پیدا کرد. زمانی که به شهر Blockwater سر میزنید، میتوانید مقاله ای راجع به گم شدن تیم ورزشی دومیدانی در روزنامه های شهر بخوانید. در روزنامه ها توضیح میدهد که چطور این گروه آخرین بار در حالی که به سمت مرز شمالی شهر برای یک مسابقه دومیدانی دیگر در حرکت بودند، دیده شدند. اگر شما به جنگل مه آلود بروید، میتوانند گودالی پیدا کنید که جسد ورزشکاران گمشده آنجا دفن شده است. بعد از دنبال کردن سرنخ ها، میتوانید زیرزمینی را پیدا کنید که متعلق به Edmund Lowry Jr است. که مدارک ثابت میکند که Lowry قاتل آن ورزشکاران بوده است. اما همچنان روش قتل ورزشکاران حل نشده باقی میماند.

سفینه فضایی

رازی که راک استار، در هردو بازی رد دد و جی تی ای قرار داده است، حضور سفینه فضایی در هردو بازی است. بدون هیچ توضیحی که چرا این سفینه را در این بازی ها قرار داده است. زمانی که شما کلبه ای رها شده در New Hanover را پیدا کنید، احتمال این وجود دارد که سفینه ی فضایی را ببینید که بالای سرتان پرواز میکند. میتوانید در کلبه هم چندین اسکلت پیدا کنید که بعضی هایشان هم یک شنل عجیب دارند! این باعث میشود بازیکنان با خود فکر کنند که آیا این مکان عجیب، یک مکان تشریفاتی برای فعالیت های فرازمینی است؟ و اگر چنین است، این موجودات فرازمینی از چه تمدنی هستند؟

 

به جز این راز هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، هنوز راز های زیاد و عجیبی در بازی وجود دارد، مثلا مکان های عجیبی در نقشه وجود دارد که راز های زیادی در آن ها وجود دارد. این راز های زیاد در بازی باعث میشود که بازیکنان هرکدام تئوری ها و نظرات خودشان را بیان کنند.

شما چه تئوری هایی برای این راز ها دارید؟ آیا شماهم راز دیگری از بازی Red Dead 2 کشف کرده اید؟ میتوانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

نمرات بازی Red Dead Redemption 2 در وبسایت ویوکریتیک

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
EldenSouls
2 سال‌ قبل

Wow
مقاله فوق العاده ای بود ممنون