مقالات بازی

بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham

هر بازی در سری Batman Arkham را می توان در زمره بهترین بازی‌های ابرقهرمانی در نظر گرفت. به هر حال، یکی از با ثبات‌ترین سری‌های تمام دوران است زیرا هر قسمت روایت عالی و مبارزات هیجان‌انگیز را ارائه می‌کند. بازی‌ها همچنین شامل یک سری باس فایت هستند. این نوع از نبردها به خوبی به دنیای بتمن کمک می‌کند زیرا قهرمان داستان دشمنان مختلفی دارد و او در تطبیق با سبک‌های مبارزه آنها عالی است. این مورد به بازی‌های Arkham وارد می‌شود و منجر به مجموعه بسیار متنوعی از باس فایت‌ها می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham بپردازیم.

Killer Croc – Arkham Asylum

بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham
بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham

در Arkham Asylum، بتمن باید وارد لانه Killer Croc شود که یکی از خطرناک ترین مکان‌های جهان برای بازدید است. شوالیه تاریکی برای صدمه زدن به هیولای بزرگ حضور ندارد. او فقط مقداری هاگ می‌خواهد تا یک پادزهر درست کند. برای انجام این کار، باید در میان سکوهای بسیار شکننده که در بالای آب فاضلاب شناور هستند، قدم بزنید.

اگر سر و صدای زیادی ایجاد کنید، Killer Croc از آب بیرون می‌پرد و به سمت شما شلیک می‌کند. تنها راه شما برای متوقف کردن او این است که شوک غلاف او را با باترنگ تشدید کنید.  دزدکی حرکت کردن در ادامه سکوهای ناپایدار یک تجربه اعصاب خردکن است و کمک می کند تا این دیدار هیجان انگیز باشد.

The Arkham Knight – Arkham Knight

بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham
بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham

همه طرفدار آرکام نایت نیستند، زیرا هویت واقعی او بسیار آشکار است. با این حال، نبرد علیه او سرگرم کننده است. این یک مبارزه مخفیانه است که در آن شما باید به نقطه برتری آرکام نایت برسید بدون اینکه او شما را ببیند.

اگر متوجه رویکرد شما شود، با تفنگ تک تیرانداز قدرتمند خود به شما شلیک خواهد کرد. بنابراین، شما مجبور هستید که زیرک باشید، به این معنی که حضور غول‌ها و پهپادهای او کار را سخت‌تر می‌کند.

Scarecrow Third Encounter – Arkham Asylum

بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham
بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham

نبرد با Scarecrow در طول Arkham Asylum از اصلی‌ترین باس فایت‌ها در طول بازی است. به حدی که جای بحث دارد که آیا اصلاً باید آن را دعوا نامید. سموم Scarecrow به طور مداوم ذهن بتمن را به هم می‌ریزد و باعث می‌شود که نسخه‌ای ناخوشایند از شروع بازی را تجربه کنید. به جای اینکه بتمن جوکر را به تیمارستان بیاورد، برعکس است.

قهرمان نیز در طول این سکانس به ظاهر کشته می‌شود. با این حال، در نهایت، بتمن کنترل ذهن خود را دوباره به دست می‌آورد. اما این برای شکست Scarecrow کافی نیست. همچنین باید از او دوری کنید، ارتش مرده او را شکست دهید و از نماد خفاش علیه او استفاده کنید.

Clayface – Arkham City

بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham

هنگامی که در مقابل هیولایی ساخته شده از خاک رس قرار می‌گیرید، مشت ها و لگدهای ویرانگر بتمن معمولاً بی فایده است. بنابراین، در پایان Arkham City، شوالیه تاریکی باید از مغز خود برای از بین بردن Clayface استفاده کند.

در نیمه اول نبرد، قبل از اینکه با شمشیر Talia al Ghul او را بکشید، باید از بمب‌های یخ زده برای سفت شدن بدن او استفاده کنید. در همین حال، او سعی می‌کند که با چندین حمله مختلف به شما آسیب برساند. این یک مبارزه بشدت لذت بخش است.

Bane Second Fight – Arkham Origins

بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham

شخصیت Bane یکی از بهترین شرورهای سری Arkham است و بتمن در چند مورد با او مبارزه می‌کند. بهترین نبرد بین دشمنان در پایان Arkham Origins رخ می‌دهد. مسلماً، بخش اول درگیری، مبارزه استاندارد «بتمن علیه مرد بزرگ» است که بازی‌های Arkham بسیار انجام می‌دهند.

با این حال، هنگامی که Bane مقداری TN-1 بیشتری را به رگ‌هایش تزریق می‌کند، همه چیز جالب می‌شود. با دوز اضافی سم، او بسیار قوی‌تر از شرایط حال می‌شود. بنابراین، شما باید مخفیانه کار کنید و منتظر باشید تا فرصتی برای ضربه زدن به او وجود داشته باشد.

Deathstroke – Arkham Origins

بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham

در حالی که برخی از تبهکاران از نظر بدنی قوی‌تر از بتمن هستند، تعداد کمی می‌توانند در مهارت و تکنیک مبارزه با قهرمان داستان برابری کنند. با این حال، Deathstroke استثنای نادری است، زیرا او در مهارت‌های فردی با شوالیه تاریکی رقابت می‌کند.

این مبارزه Origins شامل یک باس فایت است که این دو را در نبرد تن به تن در برابر یکدیگر قرار می دهد. دث استروک دارای چند تیغه و ابزار بخصوصی است. هیچ حقه‌ای برای این یکی وجود ندارد. این  درباره دو مبارز عالی است که با یکدیگر دعوا می‌کنند. بنابراین، شما باید با حملات او مقابله کنید. سادگی و حس سینمایی درگیری چیزی است که آن را عالی می‌کند.

Mr. Freeze – Arkham City

بهترین باس فایت‌های سری Batman Arkham

نبرد علیه مستر فریز نه تنها یکی از بهترین باس فایت‌های سری Arkham است، بلکه یکی از بهترین‌ها در تاریخ بازی‌های ویدئویی نیز هست. زیرا در واقع یک بازی موش و گربه است.

مستر فریز در اطراف لانه‌اش پرسه می‌زند و به دنبال نشانه‌ای از خفاش می‌گردد، در حالی که شما از نگاه او دوری می‌کنید. سپس هنگامی که فرصت فرا رسید، می‌توانید با یک حمله غافلگیرانه به او ضربه بزنید و او را بیهوش کنید. در پاسخ حمله شما، مستر فریز نیز به حمله شما پاسخ می‌دهد، زیرا آنتاگونیست با تاکتیک‌های شما سازگار می‌شود. بنابراین، شما نمی‌توانید به همان روش دو بار به او حمله کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments