اخبار بازی

تیم توسعه بخش چند نفره The Last of Us گسترش می یابد

استودیوی ناتی داگ به صراحت اعلام کرده است که به دنبال گسترش تیمی است که روی پروژه چند نفره خود کار می کند و ظاهراً در دنیای The Last of Us قرار دارد. این بازی که هنوز رسماً رونمایی نشده است مدتی است که آشکارا در استودیو کار می کند. در حالی که هنوز نمی دانیم ناتی داگ چه موقع تصمیم دارد آن را معرفی کند اما به نظر می رسد حرکت های جدید در این شرکت حاکی از آن است که توسعه آن به مراحل آخر رسیده است.

در طی چند روز گذشته ناتی داگ با فراخوانی عمومی به بسیاری از افراد اطلاع داده است که در حال حاضر به دنبال استخدام چندین نقش در استودیو است. از موقعیت هایی که گفته می شد در دسترس هستند، تعدادی از آنها اتفاقاً برای تیم چند نفره استودیو بوده است. این مشاغل در بخش های مختلف از جمله جلوه های بصری، طراح بازی و حتی رابط کاربری در دسترس قرار گرفتند. همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از این مشاغل فعلاً موقتی هستند که دیدن آنها در صنعت بازی های ویدیویی تا حدودی عادی است.

توییت ناتی داگ پیرامون جذب افراد برای موقعیت های شغلی استودیو:

ما استخدام می کنیم! موقعیت های شغلی ناتی داگ را برای ماه جولای بررسی کنید

هنوز هم این تصور که ناتی داگ به دنبال استخدام موقعیت های مختلف برای کار بر روی عنوان چند نفره The Last of Us است نشان می دهد که کار در این پروژه می تواند در آینده نزدیک به پایان برسد. دلیل این اعتقاد از این واقعیت ناشی می شود که بسیاری از استودیوها معمولاً وقتی می خواهند بازی را به مرحله پایانی برسانند، برای نقش های موقتی مانند این استخدام می کنند و گرچه همه مشاغل چند نفره متمرکز در ناتی داگ از نوع موقتی نیستند.

در حال حاضر ، دشوار است بدانیم که این بازی جدید از ناتی داگ چه زمانی آماده معرفی است. اگرچه با توجه به سابقه استودیو، معمولاً زمان زیادی طول نمی کشد تا بفهمیم چه عنوانی توسط ناتی داگ در دست ساخت است. با در نظر داشتن این موضوع، در صورت بروز هرگونه خبر جدید در آینده نزدیک، مطمئناً شما کاربران عزیز را در جریان قرار خواهیم داد.

نظر شما در رابطه با گسترش تیم بخش چند نفره ناتی داگ چیست؟ فراموش نکنید نظرات خود را برای ما بنویسید. همچنین شما میتوانید دیگر اخبار بازی را از اینجا مشاهده کنید

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments