اخبار بازی

نمرات نسخه جدید Stronghold؛نظر منتقدان درباره Stronghold: Warlords

نقد ها و نمرات نسخه جدید Stronghold منتشر شد.قلعه (در ایران معروف به جنگ های صلیبی)از مجموعه های خاطره انگیز و پرطرفدار به شمار می رود. در این پست نگاهی به نظرات منتقدان درباره جدید ترین عنوان مجموعه می کنیم.در ادامه با ویولت گیمرز همراه باشید.

TheGamer:8/10

سطح دشواری این بازی شاید تنها مسئله دل سرد کننده برای برخی افراد باشد.من به دلایل مختلفی روی سطح دشواری آسان بازی می کنم.اما باز هم برای مدریت درست منابع و ارتش مجبور شدم چندین بار بازی را در سناریو های مختلف از اول آغاز کنم. سطح های دشواری متفاوتی در بازی وجود دارد.اما اگر شما با این مجموعه آشنا نیستید و برای اولین بار به سراغش می روید.ممکن است آشنا شدن به نیرو ها و مکانیک های بازی دشوار به نظر برسد. به هر حال اگر شما با آن کنار بیایید متوجه می شوید این بازی ارزش تجربه را دارد. اگر از دشواری سناریوی های بازی در کمپین آن خسته شدید؛می توانید در حالت Free Build به کشف سربازان جدید،مکانیزم های دفاعی و مکانیک های جدید بازی در یک محیط ارامش بخش مشغول شوید.

Eurogamer Italy:8/10


بازی Stronghold: Warlords یک عنوان لایق و بهینه شده در میان بازی های استراتژی هم‌زمان است.که در کنار اضافه کردن موارد جدید در گیم پلی هسته مرکزی بازی را حفظ می کند.


IGN:7/10


Stronghold: Warlords یک نسخه آسیای شرقی از مجموعه استکه سیستم ساخت قلعه رضایت بخشی دارد.اما شبیه همان بازی های استراتژی است که برای یک یا دو دهه به خواب رفته اند.


SpazioGames:6/10

بازی Stronghold: Warlords که این بار در خاور دور جریان دارد. نمی تواند خاطرات خوش گذشته را برای مجموعه زنده کند.


میانگین نمرات منتقدین از 12 بررسی منتشر شده:


71

می توان گفت جدید ترین اثر استودیوی فایرفلای توانسته در کنار مشکلاتش به اثری سرگرم کننده تبدیل شود. شما هم نظر خودتان را درباره جدید ترین عنوان “قلعه” اینجا برای ما به اشتراک بگذارید.
نمرات نسخه جدید Stronghold در این پست با اضافه شدن نقد های جدید بروز می شود.

مهدی هزاره

متولد 1379- ساکن قم- دانشجوی رشته علوم و مهندسی آب-علاقه مند به سینما، ویدئوگيم، انيمه و مانگا - مترجم و تدوین گر بهترین بازی عمرم: The Witcher 3 بهترین فیلم: The Matrix بهترین سریال: Mr. Robot بهترین انیمه: Attack On Titan

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments