اخبار بازیمنتخب سردبیر

فهرست فروش هفتگی بازی‌ها در انگلیس

فهرست فروش هفتگی بازی‌ها در انگلیس مانند هفته های گذشته منتشر شد.در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این فهرست بپردازیم.
در رتبه اول مانند به سه هفته گذشته بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury برای هفته چهارم در صدر فروش قرار دارد.در رتبه دوم هم بازی Spider-Man: Miles Morales قرار دارد. این بازی هم نسبت به هفته گذشته تغییری در جایگاه خود نداشته است.

بازی Animal Crossing: New Horizons در رتبه سوم قرار دارد.این بازی نسبت به هفته قبل خود سعود چهار پله‌ای در جدول داشته است.در رتبه چهارم بازی Mario Kart 8: Deluxe و در رتبه پنجم بازی Call of Duty: Black Ops Cold War قرار گرفته اند.هر کدام از این بازی ها به ترتیب صعود دو و سه پله‌ای را نسبت به هفته گذشته خود داشته‌اند.
رتبه های ششم و هفتم به ترتیب مختص بازی ها Super Mario 3D All-Stars(صعود 7 پله‌ای)و Grand Theft Auto 5 (صعود 2 پله‌ای)هستند.که امار فروش GTA V واقعا جالب و هیجان انگیز است.در رتبه هشتم هم نسخه سوییچ بازی Minecraft قرار دارد که هفته گذشته در رتبه دهم فهرست بوده است.
در رتبه نهم بازی Ring Fit Adventure قرار گرفته است که نسبت به هفته گذشته خود صعود 5 پله‌ای را تجربه کرده است.و اما در رتبه دهم top 10 این هفته هم بازی Assassins Creed Valhalla قرار گرفته است که این بازی هفته گدشته در رتبه دوازدهم بوده و این هفته دو پله صعود داشته است.شما میتوانید در ادامه فهرست فروش هفتگی بازی‌ها در انگلیس را مشاهده کنید.

فهرست Top 10 این هفته

  1. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury
  2. Spider-Man: Miles Morales
  3. Animal Crossing: New Horizons
  4. Mario Kart 8: Deluxe
  5. Call of Duty: Black Ops Cold War
  6. Super Mario 3D All-Stars
  7. Grand Theft Auto 5
  8. Minecraft (Switch)
  9. Ring Fit Adventure
  10. Assassin’s Creed Valhalla

نظر شما درباره فهرست این هفته چیست؟همچنین شما میتوانید اخبار بازی را از اینجا دنبال کنید

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ارشیا جمشیدی
3 سال‌ قبل

لست آف آس چه زود اومد پایین😐

پرچم نیتندو و راکستار هم که همیشه بالاست😂

مهدی هزاره
3 سال‌ قبل

نینتندو هم نداریم ببینیم چیه این قدر بازی هاش می ترکونن.🤷‍♀️