اخبار بازی

نولان نورث از Uncharted 5 خبری ندارد!

از زمان عرضه The Last Of Us part 2 طرفداران به شدت منتظر اطلاعاتی از پروژه بعدی Naughty Dog هستند. در مقابل استودیوی سازنده به صورتی کاملا مرموز درباره پروژه بعدی اش سکوت کرده است. Naughty Dog با Uncharted 4 حماسه Nathan Drake را به پایان رساند. اما هنوز بخش هایی از داستان باقی مانده که احتمال ساخت قسمت بعدی را فراهم می‌کند. در مقابل سکوت استودیو طرفداران برای به دست آوردن اطلاعات به سراغ بازیگر شخصیت نیتن رفتند.با ویولت گیمرز همراه باشید.

در جریان برنامه Get Good صداپیشه Nathan Drake از حقیقتی دلسرد کننده درباره قسمت بعدی Uncharted صحبت کرد. وی در پاسخ به یکی از طرفداران گفت:

اگر آنها قسمت جدیدی از آنچارتد را می سازند من اطلاعی از آن ندارم.

با توجه به صحبت های گذشته وی او اصلا راز نگه دار خوبی نیست. چرا در سال 2015 وجود قسمت دوم The Last Of Us  را با گفتن:”می دونم اونا دارن روی قسمت دوم The Last Of Us کار می کنند” تایید کرد. بنابراین او احتمالا درجیان ساخت قسمت بعدی نیست. یا این که بازی هنوز در مراحل پیش تولید به سر می برد. به هر حال مدتی طول می کشد تا طرفداران اطلاعاتی درباره قسمت بعدی آنچارتد به دست بیاورند.

نولان نورث صداپیشه Nathan Drake
شاید نولان نورث در آنچارتد بعدی حضور نداشته باشد.

شایعه Uncharted بعدی

چندی پیش برخی از طرفداران متوجه اطلاعاتی درباره استودیوی سن دیگو سونی شدند. استودیویی که بسیاری از کارمندان سابق ناتی داگ را استخدام کرده بود. شایعه شده استودیوی سن دیگو در حال حاضر روی قسمت جدید بازی آنچارتد کار می کند. با توجه به اطلاعات پروفایل LinkedIn مدیر سابق پلی استیشن یعنی مایکل مامبار وی به همراه تیم جدیدی تا نوامبر سال 2020 مشغول کار روی پروژه ای در استودیوی سن دیگو بودند. این استودیو برای تولید یکی از عناوین پلی استیشن تاسیس شد. با توجه به توضیحات در حال کار بر روی یک پروژه اکشن ماجراجویی AAA  هستند. با این که هنوز تایید نشده این پروژه در حال توسعه آنچارتد بعدی باشد این مسئله تعجب آور نخواهد بود.

در طرف مقابل استودیوی ناتی داگ به گفته خودشان مشغول کار بر روی چندین پروژه هیجان انگیز است. یکی از آن‌ها ممکن است آپگرید نسل نهمی The Last Of Us part 2 باشد. موردی که طرفداران مدتی است انتظارش را می کشند.

فعلا طرفداران آنچارتد موارد زیادی برای دنبال کردن خواهند داشت. یکی از آنها فیلم آنچارتد با بازی تام هالند است. به گفته وی این اثر ترکیبی از فیلم های ایندیانا جونز و جیمز باند بوده و برای اکران در 11 فوریه 2022 (22/11/1400) در برنامه ریزی شده است.

نظر شما کابران درباره قسمت بعدی Uncharted چیست؟ نظرات خود را برای ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مهدی هزاره

متولد 1379- ساکن قم- دانشجوی رشته علوم و مهندسی آب-علاقه مند به سینما، ویدئوگيم، انيمه و مانگا - مترجم و تدوین گر بهترین بازی عمرم: The Witcher 3 بهترین فیلم: The Matrix بهترین سریال: Mr. Robot بهترین انیمه: Attack On Titan

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments