اخبار بازی

پایان حماسه نورس با God of War: Ragnarok تصمیم بارلاگ بوده است

آقای اریک ویلیامز «Eric Williams» کارگردان God of war Ragnarok به تازگی مصاحبه ای انجام داده است. او در این مصاحبه گفته است که پایان دنیای اساطیر نورس تصمیم کوری بارلاگ بوده است. او در این باره توضیح زیر را ارائه داد:

این تصمیم کوری بود که حماسه نورس را با دو بازی به پایان برسانیم. یکی از مهم‌ترین دلایل آن، این بود که ساخت بازی اول ۵ سال به طول انجامید. توسعه بازی دوم نیز زمانی مشابه و یا بیشتری را می‌طلبد. ساخت سومین اثر بدان معنا است که ۱۵ سال روایت یک قصه طول خواهد کشید که به سادگی باید بگویم که زمانی بسیار طولانی است.

اریک ویلیامز ، کارگردان God of war Ragnarok

همچنین در جریان این مصاحبه اطلاعات دیگری نیز گفته شد :

•مبارزات بسیار نسبت به نسخه قبلی شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است

• Ragnarok تمرکز زیادی بر روی سلاح Blades of Chaos خواهد داشت.

•ایجاد تنوع در دشمنان به دنبال انتقاد‌های پیرامون بازی قبلی (نسخه‌ی ۲۰۱۸) صورت گرفت.

•افزوده شدن چند والکری جدید به بازی

•مخاطبان از دیدن NPC ها، دشمنان و شخصیت‌های مختلف بازی و نحوه انتخاب بازیگرها شگفت‌زده خواهند شد.

جدیدترین نسخه God of war در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه این عنوان نیز مشخص نشده است.

نظر شما کاربران ویولت گیمرز در خصوص پایان حماسه نورس با God of war Ragnarok چیست؟ میتوانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. همچنین برای مطلع شدن از دیگر اخبار دنیای گیم میتوانید به اینجا سر بزنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments