اخبار بازی

دلیل تأخیر God of war Ragnarok مشخص شد

به تازگی دلیل تأخیر عنوان مورد انتظار God of war Ragnarok مشخص شد. به تازگی کریستوفر جاج «Christopher Judge»، صداپیشه‌ی شخصیت Kratos در بازی God of War: Ragnarok، از دلیل تاخیر خوردن این بازی پرده برداشته است. او می‌گوید که ماه‌ها قبل چند جراحی سخت را پشت سر گذاشت و باعث تأخیر خوردن تاریخ عرضه‌ی God of War Ragnarok شد.

کریستوفر جاج در بخشی از گفته های خود گفت : استودیو سانتا مونیکا هرگز به‌صورت عمومی دلیل تأخیر خوردن God of war Ragnarok را اعلام نکرد. بجز عشق و حمایت از اعضای این تیم ندیدم. من از آنها از صمیم قلب متشکرم.

وی در توئیتر نوشت:

از تمام طرفدارها متشکرم. منظورم فقط طرفدارهای سری بازی God of War نیست. بلکه تمام جامعه‌ی گیمینگ را می‌گویم. تمام بازی‌های ما طی این دوران سخت، راه‌های متصل ماندن افراد به زندگی بوده‌اند. هرگز از این دست نمی‌کشم که به خانواده‌ی God of War بگویم چه‌قدر عاشق همه‌ی اعضای آن هستم. ما به خندیدن، گریستن و عالی بودن ادامه خواهیم داد.

اکنون با احساسات واقعی خود صحبت می‌کنم. هیچ‌کس تایید نکرده است «که من بیایم و این حرف را به شما بزنم». به جامعه‌ی طرفداری عزیز اطلاع می‌دهم که Ragnarok فقط به‌خاطر من تأخیر خورد. من در اوت ۲۰۱۹ نمی‌توانستم راه بروم. عمل کمر انجام دادم، عمل زانو داشتم و هر دو مفصل ران من جایگزین شدند. سانتا مونیکا صبر کرد تا خوب بشوم. آنها پس از بهبود کامل من پروسه ساخت را آغاز کردند. سانتا مونیکا هرگز در مورد این تاخیر و دلیل آن صحبت نکرده است. اگر استودیوی دیگری بود قطعاً بدون من پروژه را ادامه می دادند. اما من از این استودیو چیزی جز عشق و حمایت دریافت نکردم. استودیوها معمولا عوضی هستند زیرا پورسه ساخت بازی با سرعت و اتمام پروژه و جلب رضایت طرفداران برایشان اولویت اول است. اما از بالا تا پایین این شرکت به همه‌ی ما امید می‌دهد.

جاج در ادامه اعضای استودیو سانتا مونیکا را بسیار ستایش می کند و این تیم را درجه‌ یک و این استودیو را یکی از با کلاس ترین مجموعه‌ های صنعت ویدئو گیم می داند.

جاج در ادامه توضیح داد :

تمام کسانی که در این فرنچایز دخیل هستند تمام قلب و روحشان را درون هر فریم قرار می‌دهند. از آن‌هایی که بدون قضاوت به من اجازه‌ی بازی کردن، خندیدن، عشق ورزیدن و گریه کردن را داده‌اند ممنونم.

god of war ragnarok

همکاری جذاب کریستوفر جاج با کوری بارلوگ

کریستوفر جاج به قدری عاشق همکاری با کوری بارلوگ بوده است؛ که پس از مطلع شدن از عدم کارگردانی کوری بارلوگ بر God of war Ragnarok قصد داشته است که به نقش آفرینی در Ragnarok نپردازد. اما کوری بارلوگ به وی اطمینان داد که اریک ویلیامز شدیدا معرکه و در سری God of war یک آدم با سابقه و سرشناس است. اکنون خود جاج هم پس از ماه‌ها همکاری با اریک ویلیامز، این بازی‌ساز خوش‌سابقه را شدیدا ستایش می‌کند و از همکاری با او به بشدت راضی است.

کوری بارلوگ خطاب به توئیت‌های کریستوفر جاج بابت توضیح دلیل تأخیر خوردن بازی God of War Ragnarok نوشت:

دوست من، با تو حاضرم وارد آتشی عظیم و شعله‌ور شوم. تو شمشیر من را داری.

نظر شما کاربران ویولت گیمرز در خصوص تاخیر God of war Ragnarok چیست؟ میتوانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. همچنین برای مطلع شدن از دیگر اخبار دنیای گیم میتوانید به اینجا سر بزنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments