اخبار بازی

تکنولوژی ضد تقلب DENUVO به کمک Ps5 می آید

شرکت Denuvo اعلام کرد در یک همکاری با Sony تکنولوژی ضد تقلب خود را به کمک پلتفرم نسل بعدی می‌آورد. با ویولت گیمرز همراه باشید.

با این که اکثریت گیمر ها به دنوو و قفل هایش علاقه ندارند نمی توان انکار کرد آنها پیشتاز تکنولوژی های ضد تقلب و کرک هستند.بنابراین آنها اولین گزینه توسعه دهندگان برای تأمین امنیت بازی هایشان هستند.

به نظر می رسد سونی و دنوو برای مقابله با هک و تقلب متحد می شوند. Irdeto کمپانی مادر دنوو امروز اعلام کرد که تکنولوژی اش را در اختیار سونی قرار می دهد تا آن را به کنسول نسل بعدی اش بیاورد.

همکاری دنوو و سونی

به گفته Reinhard Blaukovitsch مدیر عامل دنوو “تقلب کردن تجربه بازی را برای گیمر های درستکار خراب می کند.” او همچنین افزود:این کار به کم شدن مشغله برای توسعه دهنده ها در مدریت ترافیک بازی و ثبات درآمد برای ناشران بازی ها کمک می کند. ما به همکاری با توسعه دهندگان بااستعداد برای فراهم کردن یک تجربه غنی برای کاربران Ps5 افتخار می کنیم.

خبر خوب اینجاست که ابزار دنوو تنهای برای اطمینان از منصفانه بودن بخش آنلاین بازی ها به کار می رود.زیرا در بیانیه دنوو تنها به استفاده از ابزارش به منظور بهبود گیم‌پلی بازی ها اشاره شده بود.

اگر نگران کاهش توان Ps5 تان هستید مطلع باشید کنسول شما توان اضافی را برای بهبود عملکرد در نظر گرفته.این تکنولوژی همیشه یک تاریخ انقضای مشخص دارد. علاوه بر این ها اکثر توسعه دهندگان این قفل را بعد از شکسته شدن توسط هکر ها کنار می گذارند.

نظر شما درباره این همکاری چیست؟ آن را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مهدی هزاره

متولد 1379- ساکن قم- دانشجوی رشته علوم و مهندسی آب-علاقه مند به سینما، ویدئوگيم، انيمه و مانگا - مترجم و تدوین گر بهترین بازی عمرم: The Witcher 3 بهترین فیلم: The Matrix بهترین سریال: Mr. Robot بهترین انیمه: Attack On Titan

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments