اخبار بازیمنتخب سردبیر

اولین اطلاعات از بازی ترسناک جدید کارگردان Silent Hill

کیچیرو تویاما، خالق سری بازی Silent Hill و مجموعه بازی Gravity Rush که اکنون در استودیو تازه‌تأسیس خود کار می‌کند. گیمرها را با ارائه‌ی برخی اطلاعات برای بازی ترسناک تازه‌ی خود هیجان‌زده کرد. با ویولت گیمرز همراه باشید.

استودیو بازی‌سازی Bokeh Game Studio به کیچیرو تویاما ۵۱ساله تعلق دارد. شخصی که سال‌ها نام او به سری بازیsilent hill، بازی Siren و بازی Gravity Rush گره خورد و ۲۷ سال سابقه‌ی فعالیت در جهان هنر هشتم را دارد. او تا اواخر قرن ۲۰ میلادی کارمند شرکت کونامی بود. و سپس بیشتر از دو دهه در استودیو ژاپن سونی حضور داشت. حالا تویاما در استودیو مستقل Bokeh Game Studio می‌خواهد با مدیریت کامل شرکت، به تولید آثار مورد علاقه‌ی خود بپردازد.

بازی ترسناک جدید کیچیرو تویاما ظاهرا متمرکز روی شخصیتی است که زندگی عادی او ناگهان با قرارگیری در شرایط به‌خصوص دچار تغییر می‌شود. تا شرایط سنگینی به وجود بیاید که آرام‌آرام آن آدم معمولی را به مرز جنون می‌رساند. فراموش نکنید که هنوز استودیو بازی‌سازی Bokeh Game Studio به مرحله‌ی گفت‌وگو جدی راجع به مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی هم نرسیده است. و اثر مورد بحث در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد. ولی نمی‌توان انکار کرد که بعضی از طرح‌های هنری ترسناک به نمایش درآمده در ویدیو پخش‌شده در کانال یوتیوب شرکت Bokeh Game Studio بسیار عالی و دلهره‌آور به نظر می‌رسند.

برای مشاهده ویدیوی منتشر شده یوتیوب شرکت Bokeh Game Studio روی اینجا کلیک کنید .

نظرتون درباره بازی Silent Hill و کارگردان این بازی بنویسید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments