اخبار بازی

پچ 1.2 بازی سایبرپانک به دلیل صدمات گسترده ناشی از حملات سایبری به CDPR تاخیر خورد.

4 روز قبل بود که خبر رسید شرکت cdpr مورد حمله گروهی از هکرها قرار گرفته و اطلاعات زیادی از سورس کد های نسخه های منتشر نشده ای از بازی the witcher3 و همچنان gwent به همراه اطلاعات محرمانه کارکنان cdpr به سرقت رفته است.

طبق اخرین خبر ها صدمات ناشی از این حمله سایبری باعث شده است که جدید ترین و بزرگیترین اپدیت بازی سایبرپانک به تاخیر بی افتد. شرکت cdpr اظهار کرد که هدف ما در اپدیت 1.2 بهبود تعداد زیادی از باگ ها و ثبات عملکرد بازی بر روی کنسول های پایه ps4 و xbox one میباشد اما هنوز کارهایی برای انجام داریم تا اطمینان حاصل کنیم که این دقیقا همان چیزی است که قرار است به دست گیمرها برسد ولی به دلیل اتفاقات اخیر ما اکنون در صدد انتشار این اپدیت در نیمه دوم مارس هستیم.

طبق مصاحبه اقای استیو واتس به نظر می رسد این به روزرسانی پیش از این برای ماه فوریه در نظر گرفته شده بود ، و این باعث می شود که این اپدیت جدید اواخر مارس یعنی تقریباً همراه با یک ماه تأخیرعرضه شود.

همچنان ایشان بیان کردند که:

در نهایت استودیو نتیجه گیری می کند: “این قطعا خبری نیست که ما از اشتراک آن لذت ببریم ، اما ما می خواهیم مطمئن شویم که این به روزرسانی را به درستی عرضه کنیم .” “بگزارید زمان همه چیز را درست کند. با تشکر از شما برای صبر و پشتیبانی هایتان.”

بازی سایبرپانک 2077 در هنگام عرضه با مشکلاتی فراوان و واکنش طرفدارانش روبه رو شد و حتی از روی فروشگاه پلی استیشن نیز حذف گردید اما قضیه فقط به اینجا نه تنها ختم نشد بلکه با به سرقت رفتن کد های DMCA شرکت cdpr به ان نیز افزوده شد. همین امردر نهایت توانست عامل اصلی تاخیر در جدید ترین و بزرگترین اپدیت بازی باشد. ماجرا های عرضه بازی سایبرپانک 2077 هرچند با فراز و نشیب فراوانی همراه است اما این بازی قطعا یکی از برترین بازی های نقش افرینی عرضه شده در سال 2020 به شمار میرود و ارزش تجربه کردن بالایی را برخوردار است.

این بازی در تاریخ 10 دسامبر 2020 عرضه شد و توانست نمره عالیه 85 را از 89 رای به خود اختصاص داد و اپدیت نسل بعدی این بازی نیز در تاریخی نامشخص از سال 2020 عرضه خواهد شد.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments