اخبار بازیاکس باکس

بازی های معرفی نشده جدیدی در 2021 برای اکس باکس منتشر خواهند شد

مدیر مدیریت برنامه Xbox ، جیسون رونالد اعلام کرد که بازی های معرفی نشده بیشتری در سال 2021 به Xbox می آیند. در ادامه با ویولت گیمرز همراه باشید.

رونالد در مصاحبه ای با پادکست Iron Lords اطلاعاتی از بازی های اکس باکس منتشر شد. در این پادکست در مورد اینکه در سال 2021 بیشتر به دنبال چه بازی است سوال شد. هنوز معلوم نیست که این بازی ها از استودیو های اکس باکس هستند یا نه. ممکن است از بازی های بتسدا باشند و یا بازی هایی از سازندگان مستقل. رونالد گفت برخی رویداد ها و مراسم های معرفی بازی دیگری نیز در آینده وجود خواهد داشت. در این رویداد ها بازی های جدید و معرفی نشده ای نیز برای 2021 هستند.

به تازگی پیش چندین منبع ادعا کرده اند که مایکروسافت در حال آماده شدن برای رویدادی در این ماه است. این رویداد احتمالا به مناسبت اتمام خرید مایکروسافت در بتسدا و ZeniMax است. شایعات می گویند مایکروسافت می خواهد در این رویداد بازی های آینده اکس باکس نشان داده می شوند. گفته می شود این رویداد شایعه شده عناوین بتسدا را متمرکز خواهد کرد و اخبار بیشتری را در مورد انتخاب عناوین انحصاری از استودیو های مستقل که متعلق به استودیو های مایکروسافت نیستند، اعلام خواهد کرد. همچنین شایعه شده بود که Elden Ring می تواند ظاهر شود، اما مدیر بازاریابی اکس باکس یعنی Aaron Greenburg اخیراً این شایعات را رد کرده است.

به گزارش The Gamer، مایکروسافت همچنین لیستی رسمی از هر بازی انحصاری که در اوایل سال جاری در سال 2021 به ایکس باکس می آید منتشر کرد. بازی های Halo Infinite و Psychonauts 2 احتمالاً از بزرگترین بازی های مایکروسافت در سال جاری خواهند بود. اگرچه هر دو بازی هنوز تاریخ انتشار قطعی ندارند. در همان پست وبلاگ ، مایکروسافت قول می دهد که موارد بیشتری در رابطه با بازی های انحصاری وجود دارد.

اگر مایکروسافت امسال قصد اعلام بازی های بیشتری را داشته باشد ، احتمالاً این اتفاق در این ماه یا در طول پخش آنلاین E3 از زمان لغو نمایش فیزیکی خواهد بود. حتی اگر تعداد بیشتری از ناشران ترجیح می دهند رویداد های آنلاین خود را داشته باشند ، Xbox با وجود محبوبیت کمرنگ این نمایشگاه در سال های اخیر ، از E3 با حضور خود پشتیبانی کرده است. به همین دلیل خیلی بعید است که Xbox به طور کامل از E3 بگذرد و شرکت نکند.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments