اخبار بازی

لیست جدید شغلی Naughty Dog به انتشار یک بازی چند نفره اشاره میکند

بر اساس لیست شغلی اخیر، ناتی داگ به دنبال جذب نیرو برای ساخت بازی چند نفره  است .

طبق گزارش GameSpot ، استودیوی Naughty Dog به دنبال شخصی است که بتواند “یک بازی اکشن چندنفره” مشخص نشده را “طراحی ، پیاده سازی و تنظیم سیستم های پیشرفت بازی کند”. طبق این لیست این اثر به یک پروژه سرویس محور اشاره دارد . به احتمال زیاد ، این لیست به حالت مستقل و چند نفره آینده The Last of Us Part II ، Factions است.

مدتی است که به غیر از درز گیم پلی حذف شده ، چیزهای زیادی از Factions ندیده ایم ، اما این لیست جدید شغلی می تواند انتظارات هواداران تایید کند. بر اساس احتمالات استودیو Naughty Dog روی یک بازی چند نفره کاملاً جدا کار نمی کند ، که البته از حیطه احتمالات خارج نیست که اثری کاملا جدید باشد .

به نظر می رسد The Last of Us Part II Factions دارای یک اقتصاد کاملاً قوی و طولانی مدت در بازی خواهد بود. بودجه اکثر بازی های چند نفره مدرن تا حدی توسط عناصر درون برنامه ای تامین می شود ، بنابراین دیدن Naughty Dog که این روش را برای حالت چند نفره  The Last of Us Part II اعمال می کند ، تعجب آور نیست.

نظر شما چیست؟ آیا این اثر بخش چند نفره بازی The Last of Us Part II است یا یک پروژه جدید؟ آیا این اثر سرویس محور خواهد بود؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments