VioCastتیترمقالاتویژه

مصاحبه علی حیدریان با دکتر سعید آقابابایی سردبیر گیمفا

در این قسمت از پادکست های ویولت گیمرز، علی حیدریان با دکتر سعید آقابابایی (سردبیر گیمفا _ منتقد بازیهای ویدیویی) به مصاحبه و گفتگو می پردازد. موضوع این پادکست درباره وضعیت منتقدین بازیهای، و ضعیت فعلی رسانه های صنعت گیم، خاطرات جناب آقابابایی و همچنین گفتگو درباره رویداد گیم آواردز است. همچنین در این پادکست اشاره ای به تجربیات سعید آقابابایی و عوامل موفق شدن ایشان و همچنین وبسایت گیمفا شده است. در ادامه، برای گوش دادن به این پادکست همراه ویولت گیمرز باشید.

دکتر سعید آقابابایی، مهمان این قسمت از پادکست های ویولت گیمرز، سردبیر و منتقد بازیهای ویدیویی سالهای اخیر در وبسایت گیمفا بوده است. برای مشاهده و گوش دادن به سری مصاحبه های ویولت گیمرز با منتقدین و بازی سازها، بر روی کلیک کنید. همچنین میتوانید با کلیک بر روی اینجا پیج اینستاگرامی ایشان را دنبال کنید.

نظر شما راجع این پادکست و جناب آقابابایی چیست؟ دوست دارید در آینده برنامه های پادکست ویولت گیمرز چگونه ضبط شوند؟ دوست دارید با منتقد یا بازی ساز مورد علاقه شما مصاحبه شود؟ در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
linda
linda
2 سال‌ قبل

سلام من با اینکه عضو گیمفا نیستم ولی اخبارش رو دنبال میکنم همیشه برای سعید آقا بابایی آرزوی موفقیت دارم انشا… پیروز باشید

آرین
آرین
1 سال قبل

سلام
دانلود نمی‌شه کرد؟ لطفا اضافه کنید،ممنون.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  آرین
1 سال قبل

سلام آرین جان
ممنونم از کامنتتون. چشم لینک فایل پادکست رو برای دانلود رو من قرار دادم توی همین صفحه تا استفاده کنید. با سپاس از اینکه همراه ویولت گیمرز هستی