VioCastتیتر

پادکست: انتظارات ما از GTA 6

چند روز پیش، راک استار گیمز به صورت رسمی توسعه نسخه بعدی بازی GTA را تائید کرد. با کلیک بر روی خبر معرفی بازی GTA 6 می توانید از اطلاعات بیشتری آگاه شوید. به همین مناسبت، ما در ویولت گیمرز تصمیم گرفتیم تا در این پادکست به سراغ این بازی رفته و از انتظارت خود بگوییم. پس اگر شما هم از طرفداران این بازی هستید یا دوست دارید از انتظارات ما از بازی GTA 6 آگاه شوید، در ادامه با ویولت گیمرز همراه باشید.

فرانچایز GTA از محبوب ترین فرانچایز های دنیای بازی های ویدیویی حساب می شود. همانطور که می دانید آخرین نسخه این فرانچایز در سال 2013 برای کنسول های نسل هفتم منتشر شد. نمره بازی GTA V در ویوکریتیک 100 است. بالاخره راک استار گیمز توسعه دهنده عناوین GTA چند روز پیش ساخت نسخه بعدی را تایید کرد. تقریبا همه ما پیش از این نیز می دانستیم که نسخه بعدی GTA در حال ساخت است. اما وقتی خبر ساخت این بازی توسط سازنده اش به صورت رسمی تایید می شود، فقط مهر تاییدی بر دانسته های قبلی ما نیست. بلکه نشان از نزدیک بودن ما به تاریخ انتشار بازی و تریلر های این عنوان است. در ادامه پادکست انتظارات ما از GTA 6 را گوش دهید:

انتظارات ما از بازی GTA 6

 

گویندگان: علی حیدریان، محمد مظفری | موسیقی: مجموعه ایثار، نجوا

با سپاس از همه شما دوستان عزیز که تا پایان این مطلب و پادکست نیز همراه ما بودید. لطفاََ نظرات و همچنین انتظارات خود را پیرامون بازی GTA 6 و پادکست های ویولت گیمرز با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما به ما انگیزه زیادی می دهد و ما را از مشکلات موجود آگاه کرده و باعث بهبود کیفیت می شود. همچنین اگر علاقه مند بودید دیگر پادکست های ویولت گیمرز را گوش دهید، بر روی پادکست ویولت گیمرز کلیک کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
-haeez
-haeez
2 سال‌ قبل

انتظار دارم همون gta باشه
واقع گرایانه ؛ ازادی ؛ شخصیت ماندگار جا بزاره
مث سی جیو ، تامی….
ترسم از اینه تیک تو بخاطر پول گند نزنه توش .
پ.ن:عالی بود .🐢

ممد
ممد
1 سال قبل

دمتون گرم