اکس باکسبهترین مقالات بازی و سینمامقالات آموزشیمقالات بازی

بهترین DNS برای ایکس باکس ✅️ پرسرعت و رایگان

استفاده از بهترین DNS های ایکس باکس امروزه به یکی از نیاز های مهم گیمر ها تبدیل شده است. با توجه به برخی محدودیت های اینترنتی، اهمیت استفاده از یک DNS پر سرعت و خوب، در حال افزایش است. این موضوع در کنسول های XBOX بسیار پررنگ تر می باشد. زیرا بدون وارد کردن DNS مناسب، شما به هیچ وجه قادر به اتصال به سرور های لایو نخواهید بود. همچنین تنظیم یک DNS خوب باعث بهتر شدن پینگ، پکت لاست و… نیز می شود. به همین دلیل شما باید از بهترین دی ان اس های Xbox استفاده کنید. (همچنین اگر کنسول پلی استیشن نیز دارید، حتما بهترین DNS های پلی استیشن را نیز بخوانید.) در ادامه با ویولت گیمرز همراه باشید تا بهترین DNS ها برای ایکس باکس را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

اگر به آموزش تغییر DNS ایکس باکس نیاز دارید، بعد از معرفی بهترین دی ان اس ها به آن خواهیم پرداخت.

بهترین DNS برای Xbox Series S/X و Xbox One بر اساس کاربرد:

کاربرد پیشنهادی دی ان اس (DNS)DNS
اتصال به شبکه ایکس باکس لایو (Xbox Live)Primary DNS: 178.22.122.100
secondary DNS: 8.8.8.8
تجربه بهتر بازی های آنلاینPrimary DNS: 78.157.42.100
78.157.42.101 :secondary DNS
دی ان اس برای بازی آنلاین ایکس باکس جدیدPrimary DNS: 156.154.70.1
156.154.71.1 :secondary DNS
دانلود بازی از ایکس باکسPrimary DNS: 185.51.200.2
0.0.0.0 :secondary DNS
دی ان اس ایکس باکس برای بازیPrimary DNS: 8.20.247.20
8.26.56.26 :secondary DNS
کاهش پینگPrimary DNS: 178.22.122.100
94.232.174.194 :secondary DNS
اتصال به سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox GamePass)101.42.157.58 :Primary DNS
2.200.51.185 :secondary DNS
افزایش سرعت در بازی های آنلاین532.63.8.717 :Primary DNS
262.84.647.7 :secondary DNS
مشاهده DNS های بیشترDNS Live

خوشبختانه با توجه با نظرسنجی که در ویولت گیمرز انجام دادیم، لیست بالا برای همه کاربران مفید واقع شد. بر اساس گزارش کاربران ویولت گیمرز، حداقل یکی از DNS های لیست بالا توانسته است تا تجربه بهتری در بازی های آنلاین به آنها داده و همچنین باعث رفع مشکل اتصال به گیم پس و رفع مشکل اتصال به Xbox Live شود. اما در صورتی که هنوز تمایل به امتحان DNS دیگری دارید، لیست بهترین دی ان اس های ایکس باکس بر اساس اینترنت را برای شما نیز آماده کردیم:

لیست بهترین دی ان اس های ایکس باکس بر اساس اینترنت:

نام شرکت اینترنتDNS
ایرانسلPrimary DNS: 109.69.8.51
secondary DNS: 0.0.0.0
همراه اولPrimary DNS: 208.67.220.200
208.67.222.222 :secondary DNS
مخابراتPrimary DNS: 8.8.8.8
8.8.4.4 :secondary DNS
دی ان اس ایکس باکس سریع بیشتر اینترنت هاPrimary DNS: 77.88.8.8
77.88.8.1 :secondary DNS
اینترنت مخابرات با MTU 1473Primary DNS: 4.4.4.4
4.2.2.4 :secondary DNS
پارس آنلاین، شاتل، رایتل، آسیاتک و مخابرات91.239.100.100 :Primary DNS
89.233.43.71 :secondary DNS
DNS برای ایکس باکس جدید برای بیشتر اینترنت ها
(سفارشی)
Primary DNS: 78.157.42.100
78.157.42.110 :secondary DNS
مشاهده DNS های بیشترDNS Live

آموزش تغییر DNS در ایکس باکس

نکته* (نحوه وارد کردن DNS در سری های مختلف کنسول ایکس باکس تفاوت ندارد)

1. ابتدا در صفحه اصلی دکمه Xbox را بزنید(دکمه وسط کنترلر که لوگو و نور دارد). سپس از آخرین تب، مانند تصویر زیر به Setting بروید.

2. سپس به بخش General بروید و بر روی Network Settings کلیک کنید.

3. سپس وارد گزینه Advanced Settings(پایین راست صفحه) شوید.

4. سپس به بخش DNS Settings بروید.

5. و در آخر DNS های خود را به ترتیب در قسمت primary و secondary وارد کنید.

اما DNS چیست و چطور کار می‌کند؟

دی ان اس یا DNS(که در واقع مخفف Domain Name System می باشد.) تبدیل کننده IP ها و دامین ها به یکدیگر است. در واقع دی ان اس (DNS) لیستی می‌باشد که آی پی ها را که به شکل اعدادی قابل فهم برای کامپیوتر ها هستند، به شکل آدرس دامین ها که برای انسان ها خوانا و قابل فهم هستند نمایش می‌دهد. در واقع اتصال آی پی ها به دامین ها، کاری است که DNS انجام می‌دهد. مثلا آی پی 1.1.1.1 را به آدرس VioletGamers.com متصل می‌کند.

سرویس DNS Live ویولت گیمرز، برای سرعت خیلی بیشتر!

ده ها هزار گیمر در ایران از طریق دی ان اس ایکس باکس ویولت گیمرز(لیست های بالا) بازی می کنند. برخی از این افراد، حرفه ای تر، سریع تر و بهتر به ایکس باکس گیم پس و بازی های خود متصل می شوند. زیرا این افراد از سرویس DNS Live ویولت گیمرز برای دی ان اس خود استفاده می کنند. DNS Live یک سرویس شامل بزرگترین لیست DNS سرور کشور ایران است که ده ها دی ان اس را از سراسر جهان به شما معرفی می کند. پس اگر شما هم به دنبال افزایش سرعت اینترنت بیش از پیش، کاهش پینگ و رفع سایر مشکلات کندی اینترنت هستید، باید از DNS Live استفاده کنید:

اگر نتوانستید حتی با لیست بالا به بازی یا سرور های مایکروسافت لایو وصل شوید، مشکل دیگری دارید. این مشکل فقط در سه زمان پیش می آید. در واقع یا مشکل از سمت نت تایپ، وی پی اس، پورت یا سرعت اینترنت شما می باشد. یا اینکه سرور های بازی فیلتر، تحریم(اساسی) یا از دسترس خارج شده اند؛ و یا اینکه بازی شما آپدیت نیست! همچنین بهتر است وضعیت قفل بودن DNS مودم و روتر خود را بررسی کنید.

بهترین دی ان اس برای ایکس باکس

بهترین DNS برای رفع مشکل اتصال به ایکس باکس لایو و گیم پس چیست؟

کیفیت و عملکرد DNS ها در زمان ها، مکان ها و با اینترنت های مختلف متفاوت هستند. بنابراین نمی توان به یک دی ان اس، لقب بهترین را برای همه کاربران داد. اما با این حال، معمولا بهترین DNS ها برای Xbox، برای عموم گیمر ها مناسب هستند. اما اینکه دقیقا کدام یک از دیگری بهتر است، سوالی است که شاید بهتر باشد خودتان با امتحان کردن دی ان اس های معرفی شده به پاسخ آن برسید.

همچنین حتما در نظر داشته باشید پیشنهاد های ارائه شده در بخش کاربرد پیشنهادی DNS، صرفا بر اساس تجربیات و نظرات برخی کاربران بدست آمده است. یعنی ممکن است یک دی ان اس که برای اتصال به سرویس ایکس باکس گیم پس پیشنهاد شده، برای شما در دانلود بازی عملکرد بهتری داشته باشد. پس لطفا در صورتی که از سرعت و عملکرد دی ان اس پیشنهاد شده برای کاربرد مد نظرتان راضی نیستید، باقی DNS های معرفی شده را نیز امتحان و بررسی کنید.

علاوه بر این باید توجه داشته باشید که این مقاله به مرور زمان حتما بروزرسانی خواهد شد. پس در هفته ها یا روز های آینده نیز باز هم به این مقاله بازگردید و از DNS های جدید تر و پرسرعت تری که برای تان آماده کردیم استفاده نمائید.

سوالات متداول در رابطه با بهترین DNS برای ایکس باکس:

ویولت گیمرز می خواهد مقالات خود را با بهترین کیفیت منتشر و بروزرسانی کند. زیرا خودش بهترین سایت حوزه سرگرمی است. پس در این بخش به پرسش های مختلفی درباره بهترین دی ان اس برای ایکس باکس پرداختیم. اگر باز هم پس از مطالعه سوالات متداول مشکل تان حل نشد، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

ابتدا بهترین دی ان اس های ویولت گیمرز بر اساس کاربرد را امتحان کنیم یا بر اساس اینترنت؟

هدف ما برطرف کردن و رفع مشکل شما در اتصال به گیم پس، ایکس باکس لایو و کاهش پینگ در بازی های آنلاین بوده است. به همین دلیل سعی کردیم تا بهترین ها را برای تان آماده کنیم. شما می توانید ابتدا بر اساس لیست کاربردی را امتحان کنید. اما در صورتی که DNS های این لیست نتوانست آنطور که باید رضایت شما را جلب نماید، به سراغ لیست دوم، یعنی بر اساس اینترنت بروید. 

کدام دی ان اس برای بازی فورتنایت بهتر است؟

بازی فورتنایت، یک بتل رویال آنلاین عالی می باشد. پس اگر شما هم طرفدار این بازی هستید، احتمالا می خواهید پایین ترین پینگ را داشته باشید. پینگ پایین در این بازی باعث می شود بهتر بتوانید دشمنان خود را شکست دهید. اما در پاسخ به سوال DNS برای بازی فورتنایت، می توان به Primary DNS: 78.157.42.100 و 78.157.42.101 :secondary DNS اشاره کرد. در صورتی که پینگ شما بهتر نشد، از سایر دی ان اس ها برای Fortnite استفاده کنید.

کدام DNS برای کالاف دیوتی وارزون بهتر است؟

کالاف دیوتی وارزون، بتل رویال هیجان انگیزی است. کوچک ترین لگ در بازی، می تواند به باخت شما منجر شود. برای جلوگیری از اینکار باید از بهترین دی ان اس برای وارزون استفاده کنید. DNS پیشنهادی ما 91.239.100.100 :Primary DNS و 89.233.43.71 :secondary DNS می باشد. البته این دی ان اس، بر روی تمام اینترنت ها کاربرد ندارد. این مورد را امتحان نمائید، در صورت عدم رضایت از DNS مربوط به اینترنت خود در جدول بالا استفاده کنید.

کدام دی ان اس برای بازی جی تی ای آنلاین بهتر است؟

همیشه در بین بهترین بازی های آنلاین، نام بازی جی تی ای آنلاین می درخشد. عنوانی که به شما آزادی عمل کامل می دهد و همین موضوع، به لذت تجربه کردن آن می افزاید. شما در این بازی می توانید به انواع ماموریت ها بپردازید، املاک و وسایل نقلیه خود را بخرید و کسب و کار خود را راه بندازید. برای اینکه سایر گیمر ها به راحتی شما را نکشند و بتوانید لذت بیشتری از بازی ببرید، به یک DNS خوب برای GTA Online نیاز دارید.

یکی از پیشنهاد های ما که گیمر ها از آن راضی بودند، Primary DNS: 178.22.122.100 و secondary DNS: 8.8.8.8 است. در صورتی که اینترنت شما مشکلی نداشته باشد می تواند سرعت خوبی برای تان ایجاد کند. در غیر این صورت از سایر بهترین دی ان اس برای ایکس باکس استفاده کنید.

آیا DNS ها باعث کاهش سرعت اینترنت می شوند؟

خیر. بهترین دی ان اس ها باعث افزایش سرعت اینترنت شما خواهند شد.

آیا برای دانلود بازی ها نیاز به DNS هست؟

خیر نیازی نیست. ولی لازم است ابتدا بازی را به لیست دانلود خود اضافه کرده و سپس DNS را روی اتوماتیک تنظیم کنید. اما اگر از لیست بهترین DNS های ایکس باکس ویولت گیمرز استفاده کنید، می توانید سرعت دانلود خود را بهبود ببخشید.

آیا DNS ها کارایی VPN ها را نیز دارد؟

خیر. کاربرد VPN ها و پروتکل های آنها بسیار متفاوت از DNS هاست و نمی توان از آن به جای VPN استفاده نمود.

آیا می توان به جای DNS از VPN بر روی ایکس باکس استفاده کرد؟

خیر. بر روی کنسول های بازی قابلیتی برای راه‌اندازی پروتکل های مختلف VPN وجود ندارد. اما با راه هایی که مقداری حوصله سر بر و مشکل هستند، می توان از فیلترشکن به طور غیر مستقیم در ایکس باکس استفاده کرد. برای مثال یکی از راه ها، اشتراک گذاری اینترنت از طریق کامپیوتر شخصی در حالی که در کامپیوتر فیلترشکن روشن است، می باشد.

آیا می شود با دی ان اس، بازی های آنلاین تحریم شده را دور زد؟

بله، خوش بختانه DNS های می توانند علاوه بر افزایش سرعت اینترنت شما، برخی تحریم ها را هم دور بزنند. البته این موضوع شامل همه تحریم ها نمی شود. برای مثال برخی بازی ها مثل دویژن 2، فقط با فیلترشکن قابل تجربه هستند. اما به طور کلی اکثر بازی های آنلاینی که در ایران تحریم شده اند را می توان با دی ان اس تجربه کرد. در ادامه به معرفی بهترین DNS برای Xbox در تجربه بازی های تحریم شده می پردازیم.

بهترین دی ان اس برای ایکس باکس جهت تجربه بازی های تحریم شده چیست؟

اگر متوجه شدید یک بازی در ایران تحریم شده است، باید دی ان اس ایکس باکس خوبی تنظیم کنید. در اینجا به برخی از این موارد اشاره می کنیم. مورد اول، دی ان اس معروف Primary DNS: 8.8.8.8 و 8.8.4.4 :secondary DNS می باشد. با همین DNS کوتاه به اکثر بازی های تحریم شده متصل می شوید. برای بازی هایی که دی ان اس قبلی پاسخ نداد، Primary DNS: 78.157.42.100 و 78.157.42.101 :secondary DNS را امتحان کنید. در صورتی که هر دو مورد پاسخ گو نبودند، بهتر است Primary DNS: 4.4.4.4 و 4.2.2.4 :secondary DNS را تنظیم کنید.

اگر هیچکدام مفید واقع نشد، سایر DNS های جدید برای ایکس باکس در دو جدول بالا را امتحان کنید.

DNS چیست و چه کاربردی دارد؟

شما می توانید از بهترین DNS ها برای ایکس باکس که در این مقاله معرفی شده به صورت رایگان استفاده کنید و پینگ خود را کاهش دهید. با کاهش یافتن پینگ شما، می توانید با سرعت بهتری بازی ها را دانلود کرده و به تجربه آن ها بپردازید. دی ان اس ها باعث رفع مشکل شما در اتصال به گیم پس، رفع مشکل در اتصال به ایکس باکس لایو و سرعت بیشتر اینترنت می شوند.

چطور DNS را در ایکس باکس وارد کنم؟

تنظیم و وارد کردن DNS در ایکس باکس بسیار ساده است. برای این کار کافی است بر روی این مقاله کلیک کنید و بر اساس آموزش تصویری جلو بروید. به صورت کلی برای یک فرد مبتدی وارد کردن دی ان اس در ایکس باکس، کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
48 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سروش
سروش
1 سال قبل

الان بازی starwars battelfront 2 به بخش انلاین وصل نمیشه از کدوم dns میشه راحت وصل شد به بخش انلاین و بازی کرد؟

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  سروش
1 سال قبل

سلام سروش جان؛ وقتت بخیر. برای اتصال سریع تر و بهتر به بازی های آنلاین ابتدا دی ان اس های ایکس باکس براساس کاربرد را امتحان کنید. کاربرد های افزایش سرعت بازی، کاهش پینگ و تجربه بهتر بازی های آنلاین مناسب هستند. در صورتی که از نتیجه آن ها را راضی نبودید، بر اساس اینترنت خود دی ان اس ها را تنظیم کنید.
در نهایت اگر نتوانستید متصل شوید، دو دلیل دارد. یا بازی مورد نظر شما تحریم است؛ یا اینکه مشکل از اینترنت شما می باشد. اگر مطمئن شدید که مشکل از اینترنت شماست، با شرکت isp خود تماس بگیرید.

اریا
اریا
1 سال قبل

خیلی مطلب کامل و دقیقی بود احسنت👌🏼

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  اریا
1 سال قبل

درود بر تو آریای عزیز، بسیار ممنونیم که وقت گذاشتی و این مقاله رو مطالعه کردی. خوشحالیم که برات مفید واقع شده.

اریا
اریا
1 سال قبل

در این زمینه سوالی دارم
نحوه بر قراری ارتباط با شما چیه؟؟

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  اریا
1 سال قبل

ایمیل:
violetgamerscom@gmail.com
تلگرام:
@aliheydarian_me

اریا
اریا
1 سال قبل

اگه امکانش هست تو زمینه پلات بیشتر صحبت کنید🤝🏽

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  اریا
1 سال قبل

متوجه منظورتون نشدم؛ یک پلات توی زمینه گیم داریم که بیشتر درباره اش صحبت میشه و اون هم دریافت تروفی پلاتینیوم پلی استیشن هستش. منظورتون اینه؟ یا؟

Prime
Prime
1 سال قبل

دمت گرم مقاله فوق العاده ای بود لذت بردم. واقعا باعث افزایش سرعت دانلود من در ایکس باکس شد. تشکر

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  Prime
1 سال قبل

سلام، دم شما گرم که از این مقاله استفاده کردی رفیق. ممنونم ازت که نظر انرژی بخش تو به اشتراک گذاشتی و خوشحالم که برات مفید بوده.

بردیا
بردیا
1 سال قبل

خداییش دمتون گرم خیلی خوب بود عاااااااالی بود جا های دیگه باید اینارو بخریم اما اینجا رایگانه عالی

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  بردیا
10 ماه قبل

درود بر شما بردیا جان، خواهش میکنم خیلی لطف داری❤️

اشکان
اشکان
1 سال قبل

سلام
واقعا لیست بی نظیری بود. چرا میگم بی نظیر؟ چون هزار تا سایت رو گشتم ولی هیچکدومشون بدرد نخوردند. با DNS ایکس باکس هایی که توی این مقاله هست برای اولین بار به حداکثر سرعتی که وی پی اس گفته بود رسیدم. عالی بود.

Ata
Ata
1 سال قبل

ببخشید اون دی ان اس هایی که یکی هست رو باید دوبار زد یا باید پایینی زد ؟

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  Ata
1 سال قبل

سلام دوست عزیز، وقتت بخیر.
مرسی از اینکه از ویولت گیمرز بازدید میکنی. دی ان اس ایکس باکس ها کلا متفاوت به صورت جفت هستند. شما هر کدوم رو که انتخاب کردید طبق آموزش ابتدا DNS اولی رو بزنید و سپس دومی رو تنظیم کنید. اگر هم دقت کنید اولی و دومی حداقل در یک رقم با هم دیگر تفاوت دارند. باز هم سوالی بود درخدمتیم.

karen
karen
11 ماه قبل

خوشبختانه تونستم با استفاده از دی ان اس های ایکس باکس که معرفی کردید به بازی هایی که خواستم وصل بشم. مرسی ممنون ازتون.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  karen
10 ماه قبل

سلام کارن جان، خیلی خوبه که مشکلت حل شد، خواهش میکنم لطف داری. ممنونم از اینکه نظرت رو به اشتراک گذاشتی

Parsa
Parsa
11 ماه قبل

سلام. یه DNS خوب که تجربه کردید واسه فورزا هورایزن۵ و همچنین مشکل پریدن بیرون از اکانت گیم پس(SING IN) 🌹

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  Parsa
11 ماه قبل

سلام پارسا جان، عصرت بخیر دوست من. امیدوارم حالت خوب باشه. من خودم برای بازی Forza Horizon 5 و همچنین رفع مشکل گیم پس، از سه DNS لیست اول(بر اساس کاربرد) استفاده کردم و راضی بودم. پیشنهاد میکنم این موارد رو تست کنی. اگر به نتیجه مناسبی نرسیدی، میتونی بقیه دی ان اس ها رو هم امتحان کنی تا ببینی کدومشون برای محل زندگیت و اینترنتی که داری سریع تره. دو تا DNS آخر لیست دوم(بر اساس اینترنت) برای ایکس باکس رو هم حتما امتحان کن. من تجربه اتصال و سرعت مناسب با اون موارد رو هم داشتم.
همچنین اگر برای استفاده و تجربه حرفه ای تر، کامل تر و بهتر از DNS ها، پیشنهاد میکنم از همینجا سایت ویولت گیمرز، سرویس DNS Live رو تهیه کنی. ما اومدیم یک سرویس جدید رو برای اولین بار به نام دی ان اس لایو ساختیم که توش لیست بزرگی از DNS سرور های برتر رو معرفی کردیم. جزئیات بیشتر رو با کلیک روی اینجا ببین و اگه خواستی از این سرویس خوب استفاده کنی، به آیدی @VioletGamersPR در تلگرام پیام بده. البته میتونی از طریق ایمیل violetgamerscom@gmail.com این سرویس خوب رو تهیه کنی. یک تخفیف کوچیک هم پیشمون داری.
سوال دیگری بود درحدمتم.

اهورا
11 ماه قبل

میشه یه دی آن اس برای آپدیت بدید .❤️

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  اهورا
11 ماه قبل

سلام اهورا جان، هر جا هستی امیدوارم حالت خوب و دلت شاد باشه. خوشحالیم که از مقاله ویولت گیمرز استفاده می کنی. دی ان اس ایکس باکس های معرفی شده با کلمه دانلود، میتونن بهت در بروزرسانی و آپدیت بازی ها کمک کنند. همچنین با توجه به اینترنتی که استفاده میکنی، می تونی از لیست دوم که بر اساس اینترنت تفکیک شده، دی ان اس ها رو تنظیم و امتحان کنی. سپس هر کدوم که نهایت سرعت و عملکرد مفید رو برات داشت رو انتخاب کنی. همچنین اگر به دی ان اس های بیشتری نیاز داری، می تونی از سرویس DNS Live معرفی شده در این مطلب هم استفاده کنی. با یک بار خرید این سرویس، از جستجو برای DNS بی نیاز میشی.

جلال
جلال
11 ماه قبل

سلام. من اول از دی ان اس های رایگان ایکس باکس استفاده کردم و خوب بود. ولی خب گاهی قطع میشد یا سرعتش کم بود. دو روز پیش دی ان اس لایو خریدم ازتون و واقعا عالیهه. نه قطعی داشتم نه چیزی، پینگم هم تقریبا نصف شد. البته فکر کنم بهتر از این نشه چون اینترنت سریع تر میخواد و دیگه این آخرشه. ولی خب با توحه به اینترنتم عالیه، برای سایت های ایرانی هم سرعتش خیلی بیشتر شده. خلاصه نوش جونتون واقعا 95 تومن برای رفع مشکل همیشگیش چیزی نیست و راضی بودم. البته بازم منتظر بروزرسانی ها و موارد جدیدی که گفتین ممکنه در آینده بدین هم هستم.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  جلال
10 ماه قبل

سلام جلال عزیز، ممنونم از اینکه نظرتو به اشتراک گذاشتی. بله به نکته خوبی اشاره کردی، چون عوامل مختلفی میتونن بر روی پینگ یا سرعت اینترنت تاثیر بذارن و یکی از این موارد DNS هست. DNS Live کمک میکنه تا حداکثر عملکرد رو از نظر DNS دریافت کنی، حالا باقی عوامل باید به صورت جداگانه رسیدگی بشن. بله حتما، سعی میکنیم با انتشار بروزرسانی ها، کیفیت رو بالاتر ببریم. منتظر باشین🙏🏼

جانی سیلور هند
جانی سیلور هند
10 ماه قبل

آقا مثل همیشه عالی❤️ من از این رایگانا استفاده میکردم خیلی خوب بود. الانم که چند روزه سرویس DNS Live رو از شما تهیه کردم برای فیفا و رد دد آنلاین و وارزون که مثل سرعت نوره. بقیه گیمام که راضی بودم خوب بود. فقط بروزرسانی بعدی کی اضافه میشه!؟ برای من که قبلا تهیه کردم امکان استفاده از بروزرسانی هست!؟

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  جانی سیلور هند
10 ماه قبل

سلام
خوشحالیم که از این لیست رایگان و سرویس DNS Live تجربه خوبی داشتین و راضی بودین.
بله امکان استفاده از بروزرسانی ها به صورت رایگان فراهم هستش و پس از انتشار هر بروزرسانی اتوماتیک براتون فعال خواهد شد.

نواب
نواب
10 ماه قبل

سلام
مقاله بسیار ارزنده ای بود.
لطفا یه مقاله در مورد عوض کردن نت تایپ حالت سختگیرانه سیمکارت ها به صورت اوپن یا تایپ دو چطور تغییر بدیم بذارید.
ممنون

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  نواب
10 ماه قبل

درود بر شما
لطف دارین خوشحالیم که مورد قبول واقع شده
چشم حتما در آینده قرار خواهیم داد🙏🏼

علیرضا
علیرضا
10 ماه قبل

سلام وقت بخیر
من اینترنت ایرانسل دارم کدوم بهترینه ؟
بعدشم من مخوام وی پی ان پولی شمارو بخرم میگم که برای نصب بازی و رفتن بازی فورتنایت و فال گایز چطوره مناسبه ؟
خیلی ممنون

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  علیرضا
10 ماه قبل

سلام وقت شما هم بخیر علیرضای عزیز. ببینین به دلیل تفاوت عوامل تاثیرگذار نمیشه با قطعیت یک مورد رو پیشنهاد داد و بهتره امتحان کنین. اما خب با توجه به کاربرد یا اینترنت ایرانسلی هم که دارین، میتونین از توی لیست ها DNS های ایکس باکس معرفی شده رو تنظیم کنین. بله اگر اتصالتون مشکل دیگه ای نداشته باشه کاملا مناسبه و میتونین تجربه کنین. البته ما وی پی ان(VPN) نمیفروشیم. بلکه میتونیم با سرویس DNS Live بهتون خدمت رسانی کنیم که کاملا با وی پی ان و فیلترشکن ها متفاوته. خواهش میکنم لطف داری، مرسی از ارسال نظرت.

علیرضا
علیرضا
10 ماه قبل

ممنون که جواب دادید
چون که میگن ایرانسل بیشتر تحریمه سرویس دی ان اس لایو تضمینیه برای وصل شدن کنسول به ایرانسل؟

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  علیرضا
10 ماه قبل

خواهش میکنم. در این خصوص و به صورت کلی ویژگی های DNS Live با پشتیبانی و کارشناسان مربوطه در تلگرام یا ایمیل هماهنگ کنین تا بهتر بتونن راهنماییتون کنن.

ارش
ارش
10 ماه قبل

با سلام و وقت بخیر
خیلی متشکرم از مقاله کاملتون
میخواستم بگم دیروز ۱۰ خرداد فورتنایت اپدیت داد
و بعد اپدیت هر کاری کردم از چک اپدیت دوم رد نمیشه
تنها کاری که نکردم وی پی ان زدن بوده
نظری در این رابطه دارید؟

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  ارش
10 ماه قبل

سلام آرش جان، حالت چطوره؟ ببین دوست من، ابتدا باید لیست کامل کار هایی که برای درست شدن انجام دادی رو بگی تا پیشنهادات دیگه ای بتونم خدمتت ارائه بدم. از نظر آپدیت، لزوما نیازی به وی پی ان نیست. چون سرور های Xbox Live فیلتر نیستن بلکه تحریم هستن. ابتدا باید یک DNS ایکس باکس خوب با توجه به شرایط و عوامل تاثیرگذار بر اتصالتون تنظیم کنین. اگر از دی ان اس مطمئن هستین، پس عاملی که در اتصال شما اختلال ایجاد کرده و از پیشرفت بروزرسانی جلوگیری میکنه رو پیدا کنین. این کار با امتحان و تست موارد مختلف انجام میشه. اگر کامل تر و جزئی تر درباره مشکلت و کار هایی که انجام دادی توضیح بدی شاید بتونم بهتر راهنماییت کنم.

امیر
امیر
10 ماه قبل

سلام من ای فوتبال پلی میدم کدوم Dns بهتره

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  امیر
10 ماه قبل

بر اساس اینترنتتون DNS برای ایکس باکس تنظیم کنین. اگر به عملکرد مورد نظر رسیدین، چه عالی، از تجربه بازی Efootball لذت ببرین. در غیر این صورت سایر DNS ها رو مثل مواردی که برای بازی آنلاین پیشنهاد شده رو امتحان کنین. اگر پس از تنظیم موارد مختلف مشکلی داشتین یا به عملکردی که بنظرتون با توجه به اینترنت و شرایط اتصالی که دارین نرسیدین، خب باید ببینین مشکلتون از کجاست. اگر مشکلی که دارین از DNS باشه، پس با تهیه و استفاده از سرور ها DNS Live حل میشه. در غیر اینصورت باید عاملی که اختلال ایجاد میکنه رو پیدا و برطرف کنین‌.

محمود
محمود
10 ماه قبل

مقاله خیلی مفید و جامعی هست،ولی پیشنهاد من واسه گیمرا و مخصوصا اون دسته از کاربرانی که با کنسول پلی استیشن یا ایکس باکس سروکار دارن ،سرویس DNS Live هست،خداییش واسه گیمرا جای چنین سرویسی خالی بود که خوشبختانه ویولت گیم زحمتشو کشیده،سرویس به روز و کارامد با پشتیبانی فوق العاده خوب،دم تیم پشتیبانی و ویولت گیم گرم

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  محمود
10 ماه قبل

درود
محمود جان واقعا خوشحالمون کردی❤️ مرسی از نظر انرژی بخشت🙏🏼 دم خودت هم که از DNS Live استفاده میکنی گرم. امیدواریم با بروزرسانی بزرگ و جدیدی که احتمالا یکی دو ماه دیگه منتشر میشه بیشتر از الان از سرویس DNS Live لذت ببرین👌🏻
بازم تشکر بابت نظرت، روزمونو ساختی❤️‍🔥

محمد
محمد
9 ماه قبل

واقعا بهترین DNS ها رو گذاشتید .
ممنون👍

آراد
آراد
8 ماه قبل

بیشتر دی ان اس ها کار نمیکنه. فقط چند تا کار میکنه که اوناهم قوی نیستن

آخرین ویرایش8 ماه قبل توسط آراد
علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  آراد
8 ماه قبل

سلام آراد جان، تمام سرور ها کار میکنن، در واقع اینترنت شما یا عوامل مشابه که تاثیرگذار هستن کار نمیکنن و باعث میشه یا نتونین وصل بشین و یا اینکه اختلالاتی رو تجربه کنین. ما مجددا براتون تست گرفتیم، در بهترین حالت کار میکنن و جزء بهترین DNS های ایکس باکس جهان هستن. لطفا شرایط اتصال خودتون رو بررسی کنین تا متوجه بشین چه چیزی داره جلوی اتصال مناسب شما رو به دی ان اس ها میگیره، اگر مشکلتون برقرار بود یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتین از طریق صفحه دی ان اس لایو، به پشتیبان ها در تلگرام پیام بدین. مرسی بابت اینکه نظرتو به اشتراک گذاشتی:)

کیارش
کیارش
8 ماه قبل

سلام من از dns های اینترنت های سفارشی استفاده میکردم دو سه روز کار میکرد بعد الان که می خواهم وصل شم موقع کانکنت مین ویسه DNS isnt resoloving xbox server names

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  کیارش
8 ماه قبل

سلام روزتون بخیر. تست اتصال و پینگ گرفته شد و مشکلی نیستش سرور ها فعال هستند. کنسول و مودم و روتری که دارین رو یک بار خاموش و روشن و سپس مجددا DNS رو تنظیم و امتحان کنید. در صورتی که هنوز این مشکل برقرار بود برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانی DNS Live در ارتباط باشید.
تشکر بابت اینکه از DNS های ایکس باکس قرار داده شده در ویولت گیمرز برای تجربه بازی ها استفاده کرده و نظرات خودتون رو به اشتراک میذارین🌹

Homan
7 ماه قبل

سلام‌من‌برای‌ورود‌به‌بازی‌فورتنایت‌باید‌از‌کدام‌dns
استفاده‌کنم؟

علی
علی
7 ماه قبل

سلام دی ان اس قوی برای دانلود میخواستم روی ایکس باکس

Parham
Parham
7 ماه قبل

سلام ببخشید من میخوام فیفا آنلاین بازی کنم هر دی ان اسی میزنم نمیشه باید چه دی ان اسی بزنم که بتونم فیفا آنلاین رو راحت بازی کنیم

مبین
مبین
7 ماه قبل

میشه درمورد تنضیم پورت ایکس باکس هم توضیح بدید و بگید اصلا برای چیه
ممنون از سایت خوبتون

amir
amir
7 ماه قبل

بچه ها بالا 8.8.8.8 , پایین 8.8.4.4 بالا 8.8.8.8 , پایین 1.1.1.1 فوق العاده هستند با نت ایرانسل حدودا 40 مگابیت(5 مگ) شبا بهم دانلود میدن، وقتی سرور ها خلوت هستند مثلا 2 تا 7 یا 6 تا 12 و ….
با نت گوشی هستم میزارمش پیش پنجره رو 4.5g حرف نداره به ترتیبی که نوشتم وارد کنید لذت ببرید اولی سرعت بهتری داره
به امید روزی که گیمر هامون بدون محدودیت بازی کنن، همین الانش با پینگ بالای 100 دارن غوغا میکنن.

امیرمهدی کرمی
امیرمهدی کرمی
6 ماه قبل

سلام، مگر میشه اینقدر عالی باشین؟ من خیلی وقته سایت شما رو دنبال میکنم. امروز هم به DNS ایکس باکس پرسرعت نیاز داشتم. از سرویس خرید DNS شما استفاده کردم و خیلی عالی بود. هم پشتیبانی خوبی دارین و هم سرعت سرور ها بالاست. خداروشکر از نظر تعداد سرور هم اونقدر زیاده که من با امتحان سه چهار تا کاملا کارم راه افتاد. چون قبلا واقعا دیگه کلافه شده بودم و هیچ دی ان اسی بیشتر از 5 مگابیت سرعت نداشت ولی الان به 60 تا رسیدم.