اخبار بازی

آمار جدیدی از بازی Ghost of tsushima به مناسبت اولین سالگرد این بازی

امروز اولین سالگرد بازی شبح سوشیما است و استودیو سازنده این بازی یعنی sucker punch، برای جشن گرفتن این روز، اسکین های حالت Legends، الهام گرفته از فرنچایز های کلاسیک سونی مثل God of War و Horizon zero dawn را دوباره فعال کرده است. با ویولت گیمرز همراه باشید.

استودیو سازنده این بازی در شبکه های اجتماعی اعلام کرده است: « برای هر روباهی که نوازش کرده اید، هر عکسی که از طریق photo mode به اشتراک گذاشته اید، هر استندآفی که کامل کرده اید یا هر راه دیگری که مارا در این سفر همراهی کرده اید، از صمیم قلب از شما برای این سال فوق العاده متشکریم!

برای جشن گرفتن، ما این اسکین های Ghost of tsushima: legends را دوباره فعال کرده ایم که الهام گرفته از شخصیت های نمادین پلی استیشن در Shadow of the colossus ، Horizon zero dawn ، God of war و bloodborne هستند! شما میتوانید این لباس هارا با کامل کردن داستان Legends و یا ماموریت بقا (survival) با هر کلاس، باز کنید. »

سازنده بازی از این فرصت استفاده کرد و حقایقی از آمار این بازی در اختیار ما گذاشت. در این 1 سال، 679.2 میلیون استندآف انجام شده است، 333.1 میلیون دوئل، 68.5 هایکو نوشته شده است و 61 میلیون عکس در بازی گرفته شده است.

همچنین بازیکنان 60.1 میلیون روح سگ احضار کرده اند، به اندازه 4241 سال اسب سواری انجام داده اند، 40.76 میلیون حالت چندنفره انجام داده اند (Ghost of tsushima Legends) و 55.63 میلیون روباه را نوازش کرده اند!

نسخه ویرایش شده جدید بازی، داستان اوریجینال بازی را به همراه تمام محتوای اضافی منتشر شده دارد. همچنین یک جزیره کاملا جدید برای بازیکنان Ps5. نسخه director’s cut این بازی شامل جزیره IKI هستش و یک چپتر کاملا جدید که در سفر جین است که جین به جزیره IKI میرود تا شایعاتی در مورد حضور مغول هارا بررسی کند.

قیمت بازی

قیمت نسخه ghost of tsushima director’s cut این بازی 66.99$ برای Ps5 و 59.99$ برای Ps4 است. اما اگر در حال حاضر بازی شبح سوشیما را در ps4 خود دارید میتوانید در روز انتشار، آن را با قیمت 19.99$  به روز رسانی کنید.

منبع : Gamesrader

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments