اخبار بازی

شبیه ساز پرواز مایکروسافت بالاترین نمره را بین بازی های Xbox دریافت کرد

بازی جدید استودیو Asobo یعنی بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت (Microsoft Flight Simulator) برای کنسول های ایکس باکس سری X/S با استقبالی عالی مواجه شد. به نظر میرسد این بازی در متاکریتیک، بیشترین نمره را میان بازی های ایکس باکس سری X دریافت کرده است. با ویولت گیمرز همراه باشید.

بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت، هم اکنون نمره 91 را دارد. بازی It takes two هم نمره ی 89 را دارد که بسیار به نمره این بازی نزدیک است. مایکروسافت به تازگی یک به روز رسانی جدید از این بازی برای پی سی منتشر کرد. در این به روز رسانی از برخی لوازم های جانبی رسمی بازی نیز رونمایی کرد (کنترل کننده های پرواز _ کیبورد و موس اختصاصی). اما بازی هایی مثل فورتزا هورایزن 5 و هیلو اینفینیت هم بازی های بسیار مورد انتظار و پر طرفداری هستند که احتمالا بعد از انتشار، نمراتشان از این بازی بیشتر بشوند. جالب خواهد بود که ببینیم شبیه ساز پرواز تا چه مدت موفق به حفظ این جایگاه خواهد بود.

نظر شما کاربران عزیز ویولت گیمرز چیست؟ به نظر شما بعد از انتشار هیلو اینفینیت و فورتزا هورایزن 5، این بازی همچنان بهترین نمره را خواهد داشت؟ میتوانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments