اخبار بازی

جزئیات دو دی ال سی جدید بازی Hyrule Warriors

جزئیات جدیدی از دو دی ال سی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity به نام های Ancient Heartbeat و Guardian of Recollection به دست ما رسیده است. همچنین از لباس محافظ و شمشیر نگهبانی که از خرید دی ال سی های بازی به دست می آید رونمایی شده است. در ادامه با ویولت گیمرز همراه باشید.

از دو دی ال سی جدید بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity که در بهمن گذشته معرفی شدند، جزئیات جدیدی به دست ما رسیده است. این دو دی ال سی Ancient Heartbeat و Guardian of Recollection هستند که به ترتیب در ماه های خرداد و آذر 2021 منتشر می شوند. همچنین با خرید دی ال سی ها می توانید لباس محافظ و شمشیر نگهبان را در بازی به صورت رایگان دریافت کنید. که می توانید جزئیات آن را در زیر مشاهده کنید:

دی ال سی اول: Ancient Heartbeat شامل یک شخصیت قابل بازی جدید، یک نوع سلاح و سبک اکشن جدید. و یک چالش به نام Ancient Laboratory خواهد بود که در اواخر خرداد منتشر خواهد شد. دی ال سی دوم: Guardian of Recollection که در ماه آذر منتشر خواهد شد. شامل یک خط داستانی به همراه مراحل جدید خواهد بود.

(اکانت رسمی توییتر زلدا)

اضافه شدن یک شخصیت جدید به بازی Hyrule Warriors. به همراه سبک بازی جدید برای همه شخصیت ها به نظر هیجان انگیز است. فعلا باید برای جزئیات و گیم پلی دی ال سی های جدید منتظر بمانیم.

نظر شما دوستان ویولت گیمرز چیست؟ آنها را با ما درمیان بگذارید.

 

حمیدرضا شریفی

عاشق بازی های ویدیویی و انیمه.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments