اخبار بازی

بازی Back 4 Blood به اتصال دائم اینترنت نیاز دارد

استودیو Turtle Rock به دنبال راهی است که بازی Back 4 Blood از اجرای آفلاین نیز پشتیبانی کند. ولی در زمان عرضه اتصال دائم اینترنت برای اجرای بازی لازم است. در ادامه برای جزئیات و اطلاعات بیشتر با رسانه ویولت گیمرز همراه باشید.

توسعه دهنده بازی، استودیو Turtle Rock، اعلام کرده است که بازیکنان برای اجرای این عنوان شوتر کو _ آپ یعنی Back 4 Blood به اتصال دائم اینترنت نیاز دارند. همچنین باید بدانیم بازی یک بخش تک نفره نیز دارد. که در آن بازیکنان با 3 هم تیمی AI (هوش مصنوعی) بازی می کنند. به نظر می رسد که بازی قابلیت اجرا در حالت آفلاین را نخواهد داشت، حداقل در زمان عرضه.

به تازگی استودیو Turtle Rock در جواب اجرای بازی به صورت آفلاین، در  اکانت توییتری رسمی خود تایید کرد فعلا که امکان پذیر نیست:

ما در آینده به دنبال راه هایی هستیم که بازی از قابلیت اجرای آفلاین پشتیبانی کند، اما فعلا در زمان عرضه برای اجرای بازی به اتصال دائم اینترنت نیاز خواهید داشت.

Back 4 Blood در تاریخ 20 مهر 1400 برای پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان. پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود.. همچنین کاربران ایکس باکس گیم پس در از روز عرضه به بازی دسترسی خواهند داشت.

نظر شما دوستان ویولت گیمرز چیست؟ آنها را با ما درمیان بگذارید.

حمیدرضا شریفی

عاشق بازی های ویدیویی و انیمه.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments