اخبار بازی

بازی Alan Wake Remastered در لیست اپیک گیمز استور مشاهده شد

طبق به روزرسانی جدید لیست بازی های اپیک گیمز استور، به نظر می رسد که بازی های Final Fantasy 7 Remake و Alan Wake Remastered در راه PC باشند. در ادامه برای جزئیات و اطلاعات بیشتر با رسانه ویولت گیمرز همراه باشید.

به تازگی لیست بازی های اپیک گیمز استور به روزرسانی شده است و به نظر می رسد که دو بازی بزرگ در راه PC باشد. این دو بازی Final Fantasy 7 Remake و Alan Wake Remastered هستند که در این لیست با به روزرسانی نام آنها حذف شده است. ولی همچنان نام دو استودیو Square Enix و Remedy Entertainment مشاهده می شود. آنها را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

در همین حال استودیو رمدی مشغول کار بر روی پروژه جدید است که ناشر آن Epic Games خواهد. گزارشات زیادی از ادامه نسخه قبلی یعنی، Alan Wake 2 خبر می دهند. پس منطقی به نظر می رسد که ریمستر نسخه اصلی بازی Alan Wake به زودی برای PC منتشر شود. و به صورت انحصاری در اپیک گیمز استور قرار خواهد گرفت. جف گراب نیز در توییتی از ریمستر این عنوان خبر داده است و گفته است که آن واقعیت دارد.

همچنین بازی Final Fantasy 7 Remake هم اکنون در انحصاری پلی استیشن قرار دارد. عنوان Final Fantasy 7 Remake Intergrade نیز تا 6 ماه (دی ماه) در انحصاری زمانی پلی استیشن خواهد بود. دیدن این عنوان بر روی PC و استفاده آن از پتانسیل های این پلتفرم جالب خواهد بود.

نظر شما دوستان ویولت گیمرز چیست؟ آیا به زودی شاهد معرفی Alan Wake 2 توسط رمدی خواهیم بود؟ نظراتتان را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.

حمیدرضا شریفی

عاشق بازی های ویدیویی و انیمه.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments