اخبار بازیمنتخب سردبیر

جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شد؛ صدرنشینی نسخه سوییچ Minecraft

هفته دیگری گذشت و جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شد. هفته ای بسیار شلوغ در بازار انگلستان نبود. اما خب شلوغ نبودن بازار به نفع بازی های نینتندو‌ شده است.شرح جدول فروش این هفته به صورت زیر است.

عنوان Minecraft for Switch با افزایش 29 درصدی فروش هفته در صدر جدول نمودارهای فیزیکی انگلستان قرار گرفت. عنوان Mario Kart 8 Deluxe هم با 16 درصد افزایش در رتبه 2 باقی ماند. همچنین عنوان Animal Crossing: New Horizons در این هفته توانست رتبه 5این جدول را از آن خود کند.

به طور کلی ، فروش سوئیچ هفته ای 5 درصد افزایش یافت ، در حالی که بازار به طور کلی 6 درصد در واحد کاهش یافت. در بین عناوین PlayStation 5 هم Ratchet and clank: rift Apart با افزایش فروش 38 درصدی توانست رتبه 4 این جدول را بدست بیاورد و نسبت به هفته پیش 8 پله صعود کند.

عنوان F1 2021 که با کاهش قیمت مواجه شده بود. این عنوان به واسطه افزایش فروش 51 دصدی توانست از رتبه 17 به رتبه 8 این لیست صعود کند. همچنین عنوان Focus ‘Aliens: Fireteam Elite هم که در جدول هفته گذشته رتبه 1 را در دست داشت اکنون به رتبه 12 رسید و با کاهش 77 درصدی فروش مواجه شد.

جدول فروش این هفته انگلستان
نام بازیرتبه فعلیرتبه هفته گذشته
Minecraft for Switch13
Mario kart 8: Deluxe22
Grand theft auto 534
Ratchet and clank: Rift Apart412
Animal crossing: New Horizons57
Marvel’s Avengers68
Marvel’s Spider Man: Miles Morales75
F1 2021817
FIFA 2196
Super Mario 3D world+ Bowser’s Fury1013

نظر شما کاربران ویولت گیمرز درباره جدول فروش هفتگی بریتانیا در این هفته چیست؟ میتوانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. همچنین برای مطلع شدن از دیگر اخبار دنیای گیم میتوانید به اینجا سر بزنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments