اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی 2042 Battlefield تأخیر خورد

الکترونیک آرتز « ea» به طور رسمی اعلام کرد که این نسخه از Battlefield با تاخیر عرضه خواهد شد.

این عنوان حالا با چند هفته تأخیر، یک تاریخ انتشار جدید دارد. Battlefield 2042 در ابتدا قرار بود در تاریخ تاریخ ۲۲ اکتبر عرضه شود. اما این تاریخ با چند هفته تاخیر مواجه شد و به تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) تغییر پیدا کرد. شرکت الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند محصول مورد بحث را در تاریخ عرضه‌ی قبلی (۲۲ اکتبر/۳۰ مهر) به بازار عرضه کند.

شرکت EA علت به وجود آمدن تأخیر در عرضه Battlefield 2042 را رخ دادن اتفاقات پیش‌بینی‌نشده دانست. استودیو بازی‌سازی DICE گفته است که در خصوص ساخت این عنوان در دوران شیوع کووید ۱۹ با مشکلات بسیار زیادی همراه بوده است. همچنین چالش های بسیار زیادی را به همراه داشته است. تیم سازنده امیدوار بود که پیش از رسیدن به تاریخ عرضه این عنوان فرصت کار حضوری و دسته‌جمعی داخل استودیو به شکل سابق را به‌دست بیاورد. اما هنوز این اتفاق نیافتاده است.

به همین خاطر با کار از خانه سازندگان احساس کردند که برای آماده‌سازی کامل بازی Battlefield 2042 به چند هفته وقت بیشتر احتیاج دارند. آن‌ها به تشکر از طرفدارها پرداختند و چند روز دیگر اطلاعات مربوط‌به بتا عمومی بتلفیلد 2042 را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند. این بازی بر روی کنسول های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت و PC عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران ویولت گیمرز در خصوص تاخیر Battlefield 2042 چیست؟ آیا در انتظار این بازی هستید ؟ میتوانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. همچنین برای مطلع شدن از دیگر اخبار دنیای گیم میتوانید به اینجا سر بزنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments