مقالات بازی

بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید

اقامت در جزیره‌ای بدون فرار احساسی است که هیچ‌کس دوست ندارد با آن روبرو شود. با این حال، نشستن در خانه خود در حالی که یک شخصیت را کنترل می‌کنید، چندان بد نیست. به خصوص اگر آن شخصیت بتواند سلاحی برای دفاع از خود پیدا کند یا هدفی برای حضور در آنجا داشته باشد. بازی‌های زیادی وجود دارند که بر روی یک جزیره به عنوان مکانشان تمرکز می‌کنند، بازی‌هایی مانند Animal Crossing یا Minecraft بیشتر بر جنبه لذت‌ و خلاقیت در آن جزیره تمرکز دارند. این لیست بر مبارزات و ترس‌هایی که از حضور در یک جزیره ناشی می‌شود متمرکز است. شخصیتی که شما کنترل می‌کنید با چیزی یا شخصی مواجه می‌شود که باعث می‌شود بخواهد آن‌جا را را ترک کند. این سختی‌هاست که داستان ما آشکار می‌شود. در این مقاله به معرفی بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید، می‌پردازیم؛ همراه ویولت گیمرز باشید.

Ark: Survival Evolved

بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید
بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید

همانطور که در ساحل Ark، جزیره ای که در آن دایناسورهای عظیم می خزند از خواب بیدار می شوید، با آینده ای نامعلوم روبرو می‌شوید. غافل از مکانی که از آن آمده‌اید و همچنین جزیره‌ای که به تازگی در آن ساکن شده‌اید، Ark یک بازی بقا واقعی است که شما در آن در پایین حد خود شروع به کار می‌کنید.

شما خود را در خط ساحلی، کاملا برهنه می‌بینید. این به شما بستگی دارد که جزیره را کاوش کنید، سلاح‌ها و تجهیزات جمع آوری کنید تا خود را در برابر جانوران ماقبل تاریخ که اکنون ادعای فرمانروایی جزیره را دارند ایمن کنید.

The Forest

بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید

عنوان The Forest یکی از متحجرترین بازی‌های موجود امروزی است. این یک بازی بقا با طراحی‌ انقلابی دشمن است. همانطور که هواپیمای شما در یک جزیره وسیع پر از جنگل‌های عمیق سقوط می‌کند، باید به دنبال فرزند خود بگردید که فکر می‌کنید توسط یک مرد مرموز که در میان درختان زندگی می‌کند گرفتار شده است.

این یک بازی است که در آن از خود خواهید پرسید، “من به چه چیزی نگاه می‌کنم؟” برخی از موجودات اهریمنی که در The Forest با آنها روبرو می‌شوید ترسناک هستند و باعث می‌شوند که بخواهید در جهت مخالف بدوید یا بازی خود را کاملاً ببندید و قبل از ورود مجدد به آن منتظر بمانید تا خورشید طلوع کند. این جزیره ای است که نمی‌خواهید خود را در آن گرفتار کنید.

Tomb Raider

بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید

شما به عنوان لارا کرافت در اولین ماموریت او بازی می‌کنید. همانطور که وارد بازی می‌شوید، خود را در یک کشتی می‌یابید که در حال تقسیم شدن به دو قسمت است. درست مانند هر بازی دیگری در این لیست، کشتی غرق می‌شود و لارا خود را در جزیره‌ای می‌بیند. Tomb Raider یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین مجموعه‌های ماجراجویی در صنعت بازی است و این داستان منشأ یکی از بهترین‌های ماجراجویی‌های لارا است.

مبارزه، تیراندازی و صعود در این بازی بسیار روان به نظر می‌رسد، به خصوص اگر نسخه Definitive Edition را بازی کنید. با این حال، جایی که این بازی بیشتر می درخشد، جهانی است که لارا در آن است. او نه تنها باید با تغییرات شدید آب و هوا و پیمایش چالش برانگیز کنار بیاید، بلکه جزیره نیز پر از آدم‌هایی است که خواهان مرگ او هستند. خوشبختانه برای شما، لارا یک جنگجوی کامل است که می‌تواند از خود در برابر هر دشمنی دفاع کند.

Olija

بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید

عنوان Olija یک ساید-اسکرولر دوبعدی با اکشنی خیره‌کننده و داستانی ساده اما جذاب است. فارادی و خدمه کشتی شکسته اش خود را در جزایر ناآشنا Terraphage به دام می افتند.

در آغاز بازی تنها سلاح فارادی یک شمشیر است اما به زودی یک هارپون جادویی را کشف می‌کند که به شدت حرکت و توانایی‌های جنگی او را بهبود می‌بخشد. هنگامی که هارپون بدست می‌آید، Olija به یک بازی خاص تبدیل می‌شود. فارادی باید با اسلحه‌ای که به تازگی به دست آورده است، به ترس‌های خود غلبه کند و سراسر جزیره را به دنبال خدمه گمشده خود بگردد.

Far Cry 3

بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید
بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید

هنگامی که شما و دوستانتان برای یک گردش به جزیره می‌روید، چیزهایی که در ابتدا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسیدند، ناگزیر قبل از اینکه به سمت خانه حرکت کنید، وارونه می‌شوند. بازی با یک مونتاژ سرگرم کننده شروع می‌شود، زیرا شما و دوستانتان در حال چتربازی هستید. وقتی متوجه می‌شوید که در حال تماشای یک قطعه ضبط شده در حالی که در قفس گیر افتاده‌اید، این به سرعت وهم‌آور می‌شود. این به شما بستگی دارد که از قفس خارج شوید، دشمنان جزیره را از بین ببرید، دوستان خود را پیدا کنید و فرار کنید.

فار کرای 3 یک شوتر اول شخص نمادین است. اکثر طرفداران Far Cry می‌گویند که این نسخه مورد علاقه آن‌هاست و حتی برخی می‌گویند که یکی از شوترهای مورد علاقه آن‌ها است که تا به حال ساخته شده است. به دلیل لذت خالصی که این بازی در تمام عناصرش به اشتراک می‌گذارد است. برای مثال متوجه خواهید شد که در ماموریت جانبی تسخیر پایگاه‌ها گم می‌شوید و به طور تصادفی مأموریت‌های اصلی را که بازی ارائه می‌کند فراموش می‌کنید.

Cuphead

بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید
بهترین بازی‌هایی که در آن در یک جزیره به دام افتاده‌اید

بازی Cuphead که توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساید-اسکرولر تمام دوران در نظر گرفته می‌شود، یک بازی run-and-gun چالش برانگیز است. این بازی است که شما را با تمام سختی‌های خود با یک انیمیشن کارتونی ادغام می‌کند.

در این بازی شما به عنوان Cuphead بازی می‌کنید، یک فنجان جذاب که با شیطان معامله می‌کند. Cuphead چیزی است که ما آن را قماربازی می‌نامیم که در تلاش‌های شرط بندی خود کمی بیش از حد پیش رفته است. پس از باخت به شیطان، Cuphead به جزایر Inkwell تبعید می‌شود. جایی که او باید روح سایر قماربازانی را که به شیطان بدهکار هستند، پس بگیرد.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments