اخبار بازی

اطلاعاتی از بهبود عملکرد بازی days gone در رایانه ها منتشر شد

دیشب طی بیانه ای در تویتر شرکت bend studios اعلام کرد که بازی days gone در بهار امسال بر روی راینه های شخصی نیز عرضه خواهد شد. اما به تازگی با خبر شده ایم که عملکرد بازی بر روی رایانه ها همراه با تغیرات قابل توجهی میباشد. با ویولت گیمرز همراه باشید.

طبق اخرین گزارش ها عرضه شدن بازی days gone فقط مختص به پورت شدن این بازی بر روی رایانه های شخصی نمیباشد. بلکه بازی دارای تغیرات فراوانی خواهد بود. این تغییرات به شرح زیر میباشند:
1) افزایش قابل توجه نرخ فریم بازی
2) بهبود عملکرد بازی
3)بهبود گرافیک و جزیات بازی
4) پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض
5)اضافه شدن اسکین های جدیدی از موتور
6)اضافه شدن حالت ها و چالش های جدیدی مانند حالت بقا

همچنین این خبر به طور خاص بیان می کند که شما می توانید جزئیات بیشتری را در کنار صفحه نمایش خود مشاهده کنید. تا پردازش مناظر و طبیعت بازی از جمله شاخ و برگ درختان در لبه های مانیتورها به صورت مات نمایش داده نشود.

بازی days gone در آوریل 2019 به عنوان یک بازی جهان باز انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. که ماجرای آن پیرامون زندگی Deacon St. John و گروه های متفرقه بازمانده از مردم در امریکایی است. پسا اخرالزمانی که دو سال پس از یک بیماری همه گیر مرگبار در تلاش برای بقا هستند. البته که این بازی یکسری سکانس های احساسی نیز دارد .

این بازی گرچه در زمان انتشار از مشکلات فنی متعددی رنج میبرد. اما با پشتیبانی فوقالعاده شرکت bend studios تا به امروز و اپدیت های هدفمند به یک بازی تقریبا بی نقص و عاری از مشکل بدل گشته است.

نظر شما درباره این بازی چیه؟ به نظر شما این بازی نسخه دوم نیز خواهد داشت؟ نظر خودتون رو در زیر این پست بنویسید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments