اخبار بازی

ثبت اختراع جدید EA برای رفع باگ

ثبت اختراع جدید EA سیستم بسیار جالبی را ارائه میدهد!به تازگی شرکت بازی‌سازی Electronic Arts درخواست ثبت اخراع بسیار کاربردی را داده است.این اختراع در واقع یک سیستم است که میتواند تمامی باگ ها و مشکلات فنی یک بازی را میدا و انها را گزارش کند.همپنین گفته میشود این اختراع راه هایی را نیز برای از بین بردن این باگ ها به سازندگان ارائه میدهد.

با ثبت اخراع جدید EA تصور همچین سیستم درون بازی ها بسیار جالب میتواند باشد.شاید پس از خواندن این مطلب از خود بپرسید ایا با این سیستم میتوانیم بازی‌هایی بدون باگ را تجربه کنیم یا خیر؟هنور هیچ‌چیز در این باره مشخص نیست اما باید دید ته این اختراع چه تاثیری بر صنعت گیم خواهد گذاشت!

با وجود همچین سیستم دیگری خیلی از اثار بخاطر پر باگ بودنشان تحت فشار قرار نمیگیرند. برای مثال کمپانی UBISOFT که خیلی از افراد بازی های این شرکت را بخاطر باگ هایش بی‌ارزش میدانند.البته باید گفت این کمپانی از پرطرفدار ترین کمپانی های بازسازی در جهان است.اما با وجود همچین سیستمی دیگر در اثار این شرکت طبیعتاً باگ های بسیاری دیده نخواهد شد.

اصلا چرا راه دور برویم.همین بازی CYBERPUNK 2077 از نظر خیلی‌ها مهم ترین عامل شکست این بازی ،وجود باگ های فراوان درون بازی است.عملکرد فنی ضعیف بازی، گلیچ های فراوان، هوش مصنوعی به شدت ضعیف NPC ها میتواند از عوامل دیگر شکست این بازی باشند.

باز هم میگوییم با وجود همچین سیستمی دیگر این مشکلات در بازی دیده نخواهند شد. این سیستم همانطور که گفته شد میتواند به سازندگان کمک بسیار زیادی در رفع مشکلات فنی و از بین بردن باگ های بازی میکند.

نظر شما درباره این اختراع چیست؟بنظر شما با کمک این سیستم صنعت ویدئو گیم چقدر دچار تحول میشود؟نظر خود را برای ما کامنت کنید.همچنین شما میتوانید اخبار بازی را از اینجا دنبال کنید!

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments