مقالات بازیمنتخب سردبیر

بررسی رویداد State of Play سونی 25 فوریه 2021

شب گذشته شاهد پخش شدن آخرین رویداد State of Play بودیم. در این رویداد 30 دقیقه ای پلی استیشن حدود 10 نمایش دیدیم. چند روز قبل نیز در ویولت گیمرز انتظارات خودمان را از این مراسم گفتیم. اما آیا این رویداد در حد دیگر رویداد های State of Play بود؟ با ما همراه باشید.

رویداد های پلی استیشن به صورت های مختلفی برگزار می شوند. رویداد های State of Play نیز هستند که معمولا کمتر از یک ساعت زمان دارند. این رویداد ها از نظر محتوا نیز با رویداد های بزرگ تر پلی استیشن، معمولا محتوای سطح پایین تر و کمتری دارند. پس ما انتظارات کمتری از این مراسم ها داریم. اما ما از مراسم دیشب چرا انتظارات بیشتری داشتیم؟ با نگاهی ساده به رویداد شب گذشته همه چیز آشکار می شود. این مراسم با تریلر هایی از بازی هایی که قبلا معرفی شدند پر شده بود یا از نسخه پلی استیشن 5 بازی های نسل هشتمی! البته که در این بین یک یا دو نمایش خوب و کاملا جدید نیز وجود داشت.

در دل State of Play

اما بنظر این رویداد تنها یک سرنخ برای رویداد بزرگ آینده پلی استیشن بود. سرنخی از در حال ساخت بودن بازی P.T که دومین سرنخ آن را دوباره در نمایش جدید بازی Retrunal دیدیم. این بازی در نمایش جدید خود بهتر از قبل نیز نمایش داده می شد. اما در آخر بر خلاف دوربین این بازی که سوم شخص است، لحظاتی اول شخص نشان داده شد. بسیاری از بازی بازان و افرادی که این رویداد را دیده اند، آن را نسخه VR این بازی می دانند. اما ما با یک نگاه دیگری به این نمایش از آن نتیجه می گیریم. تصویر اول شخص در نمایش بازی سوم شخص، با انمیشین های P.T و راه رو و خانه ای کاملا و کاملا شبیه این دمو معروف، برای چند ثانیه، چه معنی دارد؟

به نظر ما قطعا این نمایش دومین تکه پازل بازی Silent Hills یا همان نسخه کامل P.T است. اما اگر از این نمایش نیز بگذریم، نمایش جدید و فوق العاده بازی Kena ما را بسیار هیجان زده می کند. این بازی که تاریخ انتشار آن نیز مشخص شد با تریلر گیم پلی زیبای خود بسیاری از هوادارانش را بیش از پیش هیجان زده کرد. اما بازی های دیگری نیز تاریخ انتشارشان مشخص شدند. با توجه به تکه پازل های موجود در این رویداد و مشخص شدن تاریخ انتشار بازی ها این رویداد، نمایشی عالی بود. شاید با انتظارات ما کاملا متفاوت بود. چون ما انتظارات متفاوتی از یک رویداد پس از سکوت طولانی پلی استیشن داشتیم. اما اگر به خوبی به این رویداد نگاته کنیم. به عنوان یک State of Play با 30 دقیقه زمان حداقل قابل قبول بود.

نظر شما راجب این رویداد 30 دقیقه ای چیست؟ از آن خوشتان آمد یا نه؟ نظرتون و با ما به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مستر گیم
مستر گیم
3 سال‌ قبل

بنظره منم عالی بود