اخبار بازی

تاد هوارد عقیده دارد Fallout 76 عرضه بهتری را تجربه می کند

امروز در یک گفتگوی مستقیم بین مدیران ایکس باکس و بتسدا در مورد همکاری جدیدشان ، تاد هوارد ، مدیر استودیوی Bethesda Game ، در هنگام ورود به سال 2018 ، در مورد وضعیت Fallout 76 صریح صحبت می کرد. ما بسیاری از مردم را فروپاشیدیم و خوب ، کمترین چیزی بود که ما صادقانه آنها را سرزنش نکردیم. “

Fallout 76 با مشکلات فنی بسیار زیاد بود و در هنگام راه اندازی عملکرد ضعیفی داشت. همچنین بسیاری از چیزهایی که ما در بازی های Fallout بتسدا دوست داشتیم ، از دست رفته بود ، مانند NPC هایی که باعث می شد دنیا احساس سرزندگی کند. به هرحال برای هوارد ، اکنون که بتسدا زیر بال های محافظ و به اندازه پلتفرم Xbox قرار گرفته است ، باید از این کار ساده ای جلوگیری کرد. هوارد امیدوار بود که خرید توسط مایکروسافت به آزمایشات بهتر Bethesda در زمان راه اندازی کمک کند و دسترسی به اکوسیستم Game Pass مواردی مانند بتای عمومی را با سهولت بیشتری امکان پذیر می کند.

هاوارد تا آنجا پیش رفت که تلویحاً در دسترس بودن در Game Pass در هنگام راه اندازی ، ماه های نخست Fallout 76 را بسیار آسان می کند. هوارد قبلاً اظهار داشت که از نداشتن بتا رایگان برای Fallout 76 ابراز تأسف می کند. وی همچنین گفت که Game Pass به عنوان یک مدل تجاری ، انواع خاصی از بازیها را که استودیویی مانند بتسدا در گذشته توسعه داده و در ساخت آنها تردید داشته ، عملیاتی تر می کند. Fallout 76 در ژوئیه سال 2020 به Game Pass آمد.
او داستان پرتاب Fallout 76 را به رابطه مداوم بتسدا با مایکروسافت گره زد و گفت که در آن زمان او با فیل اسپنسر ، رئیس برند Xbox تماس گرفته بود. اسپنسر هوارد را با افرادی که در Xbox قادر به جمع آوری داده های مربوط به بازی های مشابه بودند کمک کرد تا به Bethesda برای حل مهمترین مشکلات خود کمک کند.
جالب اینجاست که هوارد با اشاره به اینکه Fallout 76 اکنون “یکی از پربازدیدترین بازی های Xbox” است ، نظرات خود را جمع بندی کرد.
اولین بار نیست که هوارد و بتسدا در مورد مسائل مربوط به Fallout 76 بسیار صریح رفتار می کنند ، حتی فقط چند روز پس از پرتاب از آنها عذرخواهی می کنند. هوارد قبلاً خاطرنشان کرده بود که این بازی در طول ساخت با مشکلات زیادی روبرو بود و بتسدا از مسائل آگاه بود و برای شروع خشن آماده بود.
تاریخچه بتسدا در زمینه مسائل مربوط به پرتاب همچنین به لحظات مشهوری مانند پچ Skyrim Special Edition برای رفع پچ گسترش می یابد – بازی های گسترده استودیو دارای شهرت قابل قبولی برای اشکالات هستند. شاید بتسدا با پیشرفت ادغام با ایکس باکس ، این شهرت را از بین ببرد.

ارشیا جمشیدی

سلام من ارشیا جمشیدی هستم :) کمپانی مورد علاقم مایکروسافته. بازی های مورد علاقم لست آف آس ، سری هیلو ، سری مافیا ، ردد ۲ و ال ای نویر هستش. بین بازی ساز ها به شدت به راکستار و توکی گیمز علاقه دارم :)

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments