اخبار بازی

مدیر عامل Take Tow: زمان معرفی gta vi نرسیده است

آقای استراوس زلنیک مدیر عامل تیک- تو ( شرکت مادر راکستار کیمز و توکی گیمز) گفت: که هروقت راکستار صلاح بداند GTA VI را معرفی خواهد کرد.

آقای زلنیک اخیرا در کنفرانس تکنولوژی ، رسانه و تلکام مورگان استنلی شرکت کرده بود. در آن کنفرانس تعدادی از سهامداران تیک تو هم حاضر بودند. یکی از سهامداران راجب عرضه و معرفی GTA VI از زلنیک سوال پرسید. استراوس زلنیک در جواب گفت: راکستار هنوز چیز جدیدی را نمیخواهد معرفی کند. هروقت زمان عرضه GTA VI برسد خبر آن را از خود راکستار میشنوید.

روشن است که راکستار و تیک تو نمیخواهند بازی را ناقص تحویل دهند و دارند هایپ را کنترل میکنند. اخیرا شرکت سی دی پراجکت بازی سایبر پانک ۲۰۷۷ را به صورت ناقص و با مشکلات زیاد روی کنسول های نسل هشتمی و PC عرضه کرد که اعتراض بسیاری از هواداران را در پی داشت. حال مثل اینکه راکستار و دیگر شرکت ها از اشتباهات سی دی پراجکت درس گرفته اند و بسیار محتاط عمل میکنند. به هرحال معلوم است که تا معرفی نسخه بعدی GTA فاصله زیادی داریم.

نظر شما کاربران ویولت گیمرز چیست؟ بالاخره چه زمانی راکستار GTA VI را معرفی میکند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارشیا جمشیدی

سلام من ارشیا جمشیدی هستم :) کمپانی مورد علاقم مایکروسافته. بازی های مورد علاقم لست آف آس ، سری هیلو ، سری مافیا ، ردد ۲ و ال ای نویر هستش. بین بازی ساز ها به شدت به راکستار و توکی گیمز علاقه دارم :)

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments