بازیمقالات بازی

بهترین استریمر های ایرانی؛ از آریا کئوکسر یا میاپلیز

بهترین استریمر های ایرانی؛ سوالی سخت که در ذهن هر مخاطبی که پا به رسانه های ویدیویی گذاشته باشد و با لیست بی پایان فعالان ویدیویی مواجه شود، ایجاد می شود. ما آمده ایم تا به این سوال پاسخ بدهیم اما خب بگذارید کمی آرام تر پیش برویم. اصلا استریم چیست؟ استریم (یا پخش زنده)، یک فعالیت جالب و سرگرم کننده است که بازیکنان می توانند با آن، تجربه و لذت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. بهترین استریمر های دختر و پسر ایرانی، معمولا یا ترسناک ترین بازی های تاریخ را تجربه می‌کنند، یا به سراغ بهترین بازی های آنلاین می‌روند و یا به استریم های فان و خنده دار می‌پردازند.

در این مقاله رسانه ویولت گیمرز، قصد داریم به شما بهترین استریمر های ایرانی را معرفی کنیم. افرادی که با کار های خفن و باحالی که در استریم های خود انجام می‌دهند، دل هزاران نفر رو بردند و حالا به صف شده اند تا به شما معرفی شوند. پس با ما همراه باشید.

آریا کئوکسر(ARIA KEOXER) یکی از قدیمی ترین و بهترین استریمر های ایرانی

با آریا کئوکسر، یکی از بهترین استریمر های ایرانی شروع میکنیم. استریمری که اگر گیمر باشید یا به یوتیوب‌گردی علاقه داشته باشید، حتما نام او را شنیده‌اید. او در استانبول ترکیه زندگی می‌کند. استریم های آریا موضوعات مختلفی دارند. اما او بیشتر به بازی های ترسناک، سخت ترین بازی های جهان و یا بازی های آنلاین می‌پردازد. مثل اکثر استریمر ها و یوتیوبر های دیگر، آریا کئوکسر نیز سعی دارد تا استریم های خود را با چاشنی خنده و طنز انجام دهد.

این استریمر ایرانی معروف، 26 سال دارد و در تهران، در روز 28 آذر 1375 به دنیا آمده است. در نهایت، جالب است که بدانید نام اصلی او، آریا رحمتی می باشد.

پربازدیدترین، معروف ترین و بهترین استریمر ایرانی دختر کسی نیست بجز میاپلیز(Mia Plays)!

پربازدیدترین، معروف ترین و بهترین استریمر ایرانی دختر کسی نیست بجز میاپلیز(Mia Plays)!

میاپلیز با نام واقعی کیمیا، در یوتیوب بیش از 512K فالور دارد. او بیشتر با کوروش در یوتیوب و گاهی توییچ به استریم می‌پردازد. میا پلیز جزء اولین گیمر های فارسی زبانی است که به استریم رو آورد. او در حال حاضر در صدر بهترین استریمر های ایرانی می درخشد. کانال او با بیش از 150k دنبال کننده در توییچ، به پرطرفدار ترین کانال توییچ معروف است. همچنین Mia Plays لقب معروف ترین و پربازدیدترین استریمر دختر ایرانی را نیز دارد. این استریمر جوان، معمولا به استریم های طنز و خنده دار و همچنین تجربه بازی های آنلاینی مثل فورتنایت می‌پردازد.

میاپلیز در تاریخ 15 آبان 1371 به دنیا آمده است و اکنون 31 سال دارد. به گفته خودش، در کودکی عاشق طراحی بود. سپس به رشته موسیقی علاقه پیدا کرد و در نهایت ساز پیانو را ادامه داد. جالب است بدانید که او توانسته رتبه 2 کنکور را کسب کند!

فرهاد ایکس ری(FARHAD XRAY)

فرهاد ایکس ری(FARHAD XRAY)

فرهاد ایکس ری یک استریمر و تولید کننده محتوای ایرانی است. این هم وطن استریمر، در مسابقات CS:GO موفق شده تا 31 عنوان قهرمانی را برای خود کسب کند. جالب است بدانید که فرهاد در توییچ بیش از 160 هزار دنبال کننده دارد و یکی از پرطرفدار ترین استریمر های کشورمان به حساب می رود. او اغلب مشغول استریم بازی هایی مثل WARZON و Call of Duty می باشد.

در بین بهترین استریمر های ایرانی، سام صابری(SAM SABERI) یکی از بهترین بازیکنان Call of Duty است

در بین بهترین استریمر های ایرانی، سام صابری(SAM SABERI) یکی از بهترین بازیکنان Call of Duty است

سام صابری یکی دیگر از استریمر های معروف ایرانی می باشد. با اینکه تقریبا دو سال است که استریم را شروع کرده، اما توانسته به معروفیت خوبی دست پیدا کند. سام در سال 1373 به دنیا آمده(29 سال) و ساکن شهر تهران است. علاقه به بازی های ویدیویی در کودکی و کسب درآمد از آن، انگیزه اصلی آقای صابری برای ورود به استریم بازی ها می باشد. به گفته خودش، حامی اصلی او برای ورود به استریم، فرهاد ایکس ری یکی از بهترین استریمر های ایرانی بوده است. پیش‌تر، به آقای فرهاد ایکس ری هم پرداختیم.

برخی از بازی های مورد علاقه سام صابری، Call of Duty، Dota 2 و GTA Online که یکی از بازی های ممنوعه می باشد، هستند. او بیشتر به بازی های مولتی پلیر(چند نفره) آنلاین علاقه دارد. اسنایپ(تک تیرانداز) کردن خوب، یکی از مهارت های مثال زدنی او در بازی های آنلاین چند نفره است. اگر شما هم به بازی های آنلاین علاقه مند هستید، بهتر است حتما بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس را بخوانید.

تاکسیک گرل(Toxic Girl)

تاکسیک گرل(Toxic Girl)

تاکسیک گرل، دختر موفق یوتیوبر و یکی از بهترین استریمر های دختر ایرانی می‌باشد. نام واقعی او کوثر عزیزی بوده و لقب او ننه بیلدر ایران است. کوثر در سال 1373 به دنیا آمد و الان 29 سال دارد. یکی دیگر از لقب های معروف این استریمر محبوب کشورمان، سلطان کیل می باشد.

کوثر در سن 6 سالگی وارد دنیای بازی های ویدیویی شد. اما به صورت کامل و حرفه‌ای بازی کردن را از 16 سالگی شروع کرد. او در بازی Fortnite جزء 400 بازیکن برتر است. تاکسیک گرل به بازی هایی مثل فورت نایت و پابجی علاقه زیادی دارد. او عاشق بازی های ترسناک است و گاهی ترسناک ترین بازی های تاریخ را استریم می‌کند. کوثر عزیزی و آریا کئوکسر یک زوج موفق گیمر هستند که در یوتیوب یا توییچ، استریم های مشترک زیادی انجام می‌دهند. Toxic Girl در توییچ بیش از 60 هزار دنبال کننده دارد و کانال او در یوتیوب نیز به بیش از 200 هزار دنبال کننده رسیده است. گاهی بیش از یک میلیون نفر، از ویدیو های این دختر استریمر بازدید می‌کنند!

RWINshow اروین شو(RwinShow)

اروین شو، یوتیوبر معروف ایرانی است که بیش از 71 هزار نفر دنبال کننده دارد. این یوتیوبر و استریمر جوان از طریق استریم در یوتیوب به شهرت زیادی رسیده و یک منبع درآمد عالی را نیز برای خود به وجود آورده است. اروین شو از ایران، به کشور سوئد مهاجرت کرد. این روز ها اروین بیشتر از استریم، به تولید محتوای ویدیویی می پردازد. یکی از نکات جالب پیرامون اروین، برنامه نویس بودن آن می باشد. این برنامه نویس استریمر، حتی یک نرم افزار به نام گیفت دونیت را نیز برای سایر استریمر ها توسعه داده است.

یکی از باحال ترین و بهترین استریمر های ایرانی فرشاد سایلنت(Farshad Silent) است

یکی از باحال ترین و بهترین استریمر های ایرانی فرشاد سایلنت(Farshad Silent) است

اگر به صورت حرفه ای استریم های ایرانی را دنبال می کنید، نام قدیمی فرشاد سایلنت، حتما برای شما آشناست. فرشاد یکی از با سابقه ترین و بهترین استریمر های ایرانی است. او همیشه در توییچ و یا یوتیوب به استریم کردن بازی های مختلف می‌پردازد. فرشاد گاهی با استریمر های نام آشنای دیگری همچون آریا کئوسر یا اروین شو(که به آن ها اشاره کردیم) استریم خود را انجام می‌دهد. Farshad Silent در چنین استریم هایی، به سراغ بازی های چند نفره می‌رود. تعداد دنبال کنندگان فرشاد سایلنت در توییچ، به بیش از 70 هزار نفر رسیده است.

همچنین فرشاد متولد سال 1367 است و هم اکنون 36 ساله می‌باشد. او در شهر بندر عباس به دنیا آمده است. زمانی فرشاد به پیش خواهرش که در سوئد زندگی می کند مهاجرت کرد و پنج یا شیش سالی در آنجا ماند. اما به ایران برگشت تا به تحصیلات خود را ادامه دهد.

آرمان جهانگیری یا اورکا(FK_Orca)

آرمان جهانگیری مقلب به اورکا یا همون (FK_Orca)، یکی دیگر از استریمر های شناخته شده، در بین ایرانی ها است. او در ابتدا، کار خود را با استریم کردن بازی فورتنایت شروع کرد. در واقع بازی مورد علاقه آرمان، Fortnite است. او به دلیل برخی مشکلاتی که در جامعه گیمر های ایرانی وجود دارد، تمام بازی های کامپیوتری خودش را پاک کرد. به گفته خود او، دلیل پاک کردن بازی ها تمرکز بر روی پیدا کردن شغلی مناسب بود. آرمان عاشق نوشتن است و به زودی اولین کتاب خودش را چاپ خواهد کرد. سن او کمی بیشتر از 24 سال است.

خنده دار ترین استریمر ایرانی را بشناسید! علی بیگ ازموگ(Bigezmoge) محبوب

خنده دار ترین استریمر ایرانی را بشناسید! علی بیگ ازموگ(Bigezmoge) محبوب

علی که به تازگی و با نام Bigezmoge، در بین بهترین استریمر های ایرانی معروف شده، محبوبیت زیادی دارد. شروع استریم او، به آپارات گیم بر می گردد. اما در ادامه به یوتیوب و توییچ پیوست و سپس از آپارات خداحافظی کرد. علی در استریمر های خود به گپ زدن با دوستان، شوخی های خنده دار و سرگرمی کردن مخاطب می پردازد.

سن این استریمر محبوب، بین 22 تا 25 سال است. علی با بیش از 156 هزار دنبال کننده در توییچ، بازی های مختلفی را مثل GTA V استریم می‌کند. رکورد بازدید ویدیو های توییچ علی به 2 میلیون هم رسیده و او توانسته دومین استریمر موفق در سال 2021 شود. کانال علی بیگ ازموگ در سال 2021 حدودا 290 رو بازدید داشته است. با وجود اینکه علی به تازگی استریم در توییچ را شروع کرده، اما سرعت رشد و پیشرفت او بسیار چشمگیر می باشد.

امیر فانتوم(AmirPhanThom) حرفه ای ترین استریمر کشور

امیر حسین محبوبی که به امیر فانتوم معروف است، یک استریمر معروف ایرانی می‌باشد. او با فعالیت حرفه‌ای در زمینه بازی و استریم، توانسته در برخی مسابقات قهرمان شود و افتخارات زیادی را کسب کند. امیر فانتوم جزء بهترین استریمر های ایرانی، در زمینه بازی های آنلاین است. معروفیت این استریمر 30 ساله، حاصل تجربه و استریم بازی های مختلف در طول زمان می‌باشد.

البته استریم ها و زمینه کاری امیر، مقداری با سایر استریمر های معروف ایرانی متفاوت است. چون او بیشتر بجای تولید محتوای خنده دار یا سرگرمی، روند مسابقاتی و حرفه‌ای را دنبال می‌کند. به هر حال اگر به این موضوعات علاقه مند هستید، استریم های امیر فانتوم را از دست ندهید!

علی ایکس شات(Ali X Shot)

علیررضا محمدی یکی از بهترین استریمر های ایرانی است که به علی ایکس شات(Ali X Shot) معروف می‌باشد. او در 8 فروردین سال 1380 به دنیا آمده و یعنی در حال حاضر 22 سال دارد. او از جعبه گشایی(Unboxing) و ویدیو های مربوط به گیم کارش را شروع کرد. در حال حاضر در آپارات هیچ کانالی ندارد. اما در یوتیوب 230 هزار نفر فالور و 85میلیون بازدید و در اینستاگرام بیش از 185k فالور دارد. از دی 1399 به کار در پلتفرم یوتیوب پرداخت. او در زنجان به دنیا آمده است و با دنیا گیم بسیار آشنایی زیادی دارد.

و این هم از بهترین استریمر های ایرانی؛ اینک نوبت شما دوستان ویولت گیمرزی است. بنظر شما بهترین استریمر های ایرانی چه کسانی هستند؟ دنبال شدگان شما را کدام استریمر ها تشکیل می دهند؟ خوشحال میشویم اگر نظر خود را با به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments