اکس باکسمقالات بازی

بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس 💚

بازی های آنلاین در ایکس باکس در طرفداران زیادی دارند. بیشتر افرادی که ایکس باکس میخرند، برای تجربه برخی بازی های آنلاین معروف است. اما کیفیت بازی های آنلاین نیز متفاوت می باشد و فقط برخی از بازی های آنلاین خوب هستند. به همین دلیل، در این مقاله به معرفی بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس می پردازیم. پس اگر شما هم ایکس باکس دارید و به دنبال بازی های آنلاین خوب هستید، حتما همراه سایت ویولت گیمرز باشید.

توجه مهم: این مقاله در رابطه با کل بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس است. در صورتی که از سرویس گیم پس استفاده می کنید، حتما مقاله بهترین بازی های گیم پس را بخوانید. در این مقاله اشاره شده، صرفا به بازی هایی که در گیم پس وجود دارند اشاره کردیم. همچنین در نظر داشته باشید بازی معرفی شده در مقاله، بر اساس رتبه بندی نمی باشد. توجه داشته باشید که اتصال به بازی های آنلاین در ایکس باکس، نیاز به دی ان اس دارد. پس برای افزایش سرعت دانلود و اینترنت خود، حتما دی ان اس برای ایکس باکس را بخوانید.

Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone

بازی Call of Duty: Warzone یک بتل رویال رایگان است که 150 بازیکن را همزمان در یک نقشه(مپ) بزرگ قرار می دهد. تعداد زیاد گیمر ها در هر مچ(هر سری بازی کردن) در یک نقشه بزرگ، باعث افزایش جذابیت این بازی می شود. کالاف دیوتی وارزون دارای حالت های مختلف(انفرادی، دو نفره، سه نفره، چهار نفره)، سلاح ها و انواع وسایل نقلیه است. امکان ارتقا و شخصی سازی ظاهری و قدرتی اسلحه ها و امکانات، از نکات مثبت این بازی می باشد.

جالب است بدانید که نقشه های بازی و امکانات آن ترکیبی از Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Black Ops Cold War است. در نهایت، بازی Call of Duty: Warzone یکی از بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس مخصوصا برای گیمر هایی که به بازی های اکشن و تیراندازی علاقه مند هستند می باشد.

بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس، GTA Online

بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس: GTA Online

اگر بگوییم GTA Online بهترین بازی آنلاین می باشد، شاید اشتباه نکرده باشیم. این بازی حالت چند نفره آنلاین GTA V است که به بازیکنان این امکان را می دهد در جهان Los Santos و Blaine County به گشت و گذار، همکاری، جنگ و مسابقه و… بپردازند. شما با شروع بازی جی تی ای آنلاین، به دنیایی جدید وارد می شوید! در دنیای جذاب این بازی، می توانید شخصیت اصلی خود را آنطور که دوست دارید بسازید. از جنسیت آن گرفته تا لباس و اکسسوری و تمام موارد ظاهری در این بازی قابل شخصی سازی هستند.

پس از ساخت شخصیت خود، می توانید به انواع کار ها و فعالیت های مختلف بپردازید. سرقت از بانک، جنگ های خیابانی، ساخت کسب و کار های غیرقانونی در هر زمینه ای از سرقت های بزرگ گرفته تا چاپ پول و یا مواد مخدر و حتی قاچاق یا ساخت اسلحه های غیرمجاز و ده ها کسب و کار دیگر. با به دست آوردن پول، می توانید ماشین های مورد علاقه خود را بخرید. امکان خرید پنت هاوس، کلاب ها، برج ها، خانه های ویلایی و هر ملک دیگر در بازی وجود دارد.

خلاصه اگر دوست دارید در یک دنیایی شبیه دنیای واقعی اما بدون محدودی ها زندگی کنید، GTA Online برای شماست. این بازی قطعا یکی از بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس است.

فورزا هورایزن 5 در بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس
طعم یک شاهکار خالص را با تجربه این بازی بچشید!

Forza Horizon 5 بهترین بازی های آنلاین Xbox در سبک ریسینگ

یکی از شاهکار ترین ریسینگ های تاریخ، فورزا هورایزن 5(که البته برخی دوستان فورتزا تلفظ می کنند.) یا همان Forza Horizon 5 است. فورزا هورایزن 5، نه تنها یکی از بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس، بلکه به صورت کلی یکی از برترین بازی های تاریخ می باشد. صد ها ماشین مختلف، صد ها قابلیت و امکانات برای شخصی سازی ظاهری و فنی ماشین ها و گرافیک فوق العاده بالا، فقط سه ویژگی از ده ها ویژگی این بازی شگفت انگیز می باشند.

مکزیک، جایی است که سازندگان نسخه پنجم فرانچایز Forza Horizon، به سراغ آن رفتند. طراحی مکان های واقعی مکزیک با بالاترین گرافیک ممکن در بازی، یکی از دستاورد های استودیوی پلی گراند گیمز سازنده این بازی است. آب و هوای پویا، صد ها مسابقه مختلف در کلاس های متفاوت و یک جامعه(کامیونیتی) فعال بازیکنان به لذت تجربه بازی می افزایند. خلاصه بدون توضیحات اضافه، اگر دوست دارید طعم یک بازی ریسینگ شاهکار را بچشید و در عین حال به صورت آنلاین بازی کنید، Forza Horizon 5 را از دست ندهید!

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege، یک تیراندازی(شوتر) تاکتیکی است که دو تیم پنج نفره از گیمر ها را در مپ ها مختلف برای رسیدن به اهداف متفاوت در برابر یکدیگر قرار می دهد. از نظر سناریو، رینبو سیکس سیج یکی از بهترین بازی های چند سال اخیر سبک تیراندازی و استودیوی یوبی سافت(Ubisoft) می باشد.

هر راند از بازی، شامل دو تیم است که یکی به حمله پرداخته و دیگری باید دفاع کند. هر دو تیم باید با استراتژی های خوبی این کار را انجام دهند. در نهایت یک تیم برنده خواهد بود. تیم دفاعی، معمولا باید از یک بمب، محموله یا گروگان دفاع نماید. این دفاع فقط شامل تیراندازی نمی شود. تقویت دیوار ها، گذاشتن تله ها و دفاع از طریق تیراندازی برخی از وظایف تیم دفاع کننده هستند. از طرفی تیمی که باید حمله کند، وظایف کاملا متفاوتی دارد.

اگر به بازی های تیراندازی و استراتژیک علاقه مند هستید، پس حتما باید Tom Clancy’s Rainbow Six Siege را تجربه کنید. رینبو سیکس سیج هیجان و سناریو های متفاوتی از باقی بازی های تیراندازی دارد و همین موضوع، آن را منحصر به فرد می کند.

معرفی Fortnite

Fortnite؛ یکی از بهترین بازی های آنلاین رایگان ایکس باکس!

بعید است که گیمر باشید و اسم بازی Fortnite را نشنیده باشید. فورتنایت یک بازی آنلاین رایگان بتل رویال است که میلیون ها بازیکن دارد. این بازی که در سال 2017 منتشر شده، تحولی عظیم در بین تمام بازی های آنلاین جهان ایجاد کرد. سبک جدید بتل رویال، گیم پلی جذاب، امکان ساخت و ساز و از همه مهم تر، رایگان بودن بازی باعث شد تا به سرعت در دنیا محبوبیت پیدا کند. به طوری که ماهانه ده ها میلیون نفر بازی Fortnite را تجربه می کنند. این بازی رایگان از طریق پرداخت های درون برنامه ای برای خرید آیتم های تزئینی میلیارد ها دلار برای سازنده اش که Epic Games می باشد، سود آوری می کند.

فورتنایت، انواع مود های مختلف را برای تجربه دارد. از تیم های تک نفره گرفته، تا دو، سه، چهار و حتی بیست نفره با یکدیگر به نبرد می پردازند. در حالت عادی و مود بتل رویال معمولی، 100 نفر بازیکن از اتوبوس فضایی بر روی نقشه بازی پرواز کرده و از جایی بازی خود را شروع می کنند. سپس باید به دنبال جمع آوری منابع و سلاح ها باشند و در نهایت زنده بیرون بیایند. تیم یا فردی که در نهایت زنده بماند، برنده بازی است. تمام تیم ها و بازیکن های کشته شده از بازی حذف خواهند شد. از آنجایی که این بازی هیجان انگیز، یکی از بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس است، حتما آن را تجربه کنید!

red dead online در بهترین بازی های آنلاین Xbox

معرفی Red Dead Online در بهترین بازی های آنلاین Xbox

بازی Red Dead Redemption 2، یک شاهکار تمام عیار و یکی از بهترین آثار هنری تاریخ بشریت می باشد. بخش آنلاین این بازی، Red Dead Online نام دارد. رد دد آنلاین، یک بازی مولتی پلیر در دنیای بازی Red Dead Redemption 2 است. گیم پلی و برخی اجزای این بازی، مانند GTA Online می باشد که در بالا معرفی کردیم. شما می توانید در این بازی انواع ماموریت ها، سرقت ها، شکار، معاملات و … انجام دهید.

در Red Dead Online که یکی از بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس می باشد، می توانید آزادانه در طبیعت و جهان زیبای غرب وحشی، به هر کاری که دوست دارید بپردازید. مبارزه یا مسابقه با دیگر بازیکنان، خرید و فروش اسلحه، اسب و … برخی دیگر از امکانات این بازی هستند. شاید مدتی است که جی تی ای آنلاین را تجربه کردید و به دنبال یک بازی آنلاین متفاوت، اما با کیفیت می گردید. در این صورت Red Dead Online مخصوص شما ساخته شده است.

بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس؛ 4 Forza Horizon

بازی Forza Horizon 4، شاهکاری در بین بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس

در صدر بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس شاهکار های هورایزن می درخشند. بعد از معرفی بازی فورزا هورایزن 5 در این مقاله، حالا نوبت به Forza Horizon 4 رسیده است. تجربه نسخه پنجم فورزا هورایزن، اصلا دلیل بر کنار گذاشتن یا تجربه نکردن شاهکار Forza Horizon 4 نمی شود. فورزا هورایزن 4 بعد از گذشت 6 سال از انتشار بازی، هنوز آنقدر فوق العاده است که نباید آن را از دست داد. برخی ویژگی های متفاوتی که در این ریسینگ نسبت به نسخه پنجم وجود دارند، دلیل محکمی برای تجربه این بازی است.

مثلا چرخش فصل ها، برخی ماشین ها و رقابت های منحصر به فرد و یک نقشه متفاوت در دل اروپا، باعث می شود تا هنوز هم Forza Horizon 4 همچون یک الماس در کنار نسخه پنجم بدرخشد. گرافیک فوق العاده عالی، طراحی هنری چشم نواز، خودرو های زیاد، مسابقات متنوع و امکان شخصی سازی کامل فقط برخی از ویژگی های این بازی هستند. پس اگر شما هم ایکس باکس دارید و طرفدار سبک ریسینگ هستید، این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید!

بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس، Battlefield V

Battlefield V

نسخه پنجم(اصلی) فرانچایز بتلفیلد یعنی Battlefield V یکی از بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس می باشد. زیر این بازی حالت های مختلف آنلاین از جمله مولتی پلیر و بتل رویال دارد. هر کدام از این حالت ها خود به چند شاخته فرعی نیز تبدیل می شوند. فضا(اتمسفر) و داستان بازی درباره جنگ جهانی دوم است. نقشه های آنلاین بازی، بیشتر به نبرد های بزرگ و البته کمتر شناخته شده می پردازند.

نقشه های مختلف تعداد زیاد بازیکنان و انواع وسایل نقلیه، هر سری(مچ یا دست) از بازی را بسیار لذت بخش می کنند. موارد اشاره شده باعث می شوند تا احساس واقع گرایانه بودن بازی به گیمر دست بدهد. یکی دیگر از مواردی دیگری که به واقع گرایانه بودن بازی می افزاید، تخریب پذیری خوب محیط است. در ابتدای این مقاله، بازی وارزون را خدمت تان معرفی کردیم. اما اگر از طرفداران بازی ها و آثار مرتبط با جنگ جهانی هستید و به نبرد های گسترده و واقع گرایانه تر علاقه مندید، حتما بازی Battlefield V را تجربه کنید.

البته خیلی از گیمر ها بازی Battlefield 1 را بیشتر از این نسخه دوست دارند. در آینده نزدیک به معرفی این عنوان و سایر بازی هایی که در این مقاله جایشان خالی است، خواهیم پرداخت.

جمع بندی بهترین بازی های آنلاین Xbox

تشکر ویژه از شما دوست عزیز که تا پایان مقاله بهترین بازی های آنلاین Xbox همراه ما بودید. لطفا تجربیات خود را با ما و سایر دوستان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. همچنین توجه داشته باشید که این مقاله در آینده بروزرسانی خواهد شد. پس حتما دوباره برای معرفی بازی های بیشتر به این مقاله بازگردید. خوشحال می شویم که مقالات بازی دیگر ویولت گیمرز را نیز بخوانید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
karen
karen
1 سال قبل

فورزا عالیه. اگه کسی بازی میکنه و خواست با هم پلی بدیم آیدی ایکس باکسشو بده.