مقالات بازی

بهترین بازی های گیم پس؛ ایکس باکس و کامپیوتر

بهترین بازی های گیم پس را همین الان دانلود کنید و از تجربه آن ها لذت ببرید! Xbox Game Pass (ایکس باکس گیم پس) یکی از بهترین سرویس های اشتراکی بازی های ویدیویی است. استفاده از این سرویس جذاب، در کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس/ایکس و کامپیوتر های شخصی مقدور می باشد. این سرویس به شما امکان تجربه ده ها بازی مختلف را با هزینه کمتر می دهد. در این مقاله قرار است تا به معرفی کامل بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس بپردازیم. پس حتما در ادامه با مجله ویولت گیمرز همراه باشید.

در صورتی که با ایکس باکس گیم پس آشنایی ندارید، ابتدا این سرویس را به صورت مختصر معرفی می کنیم. سپس به سراغ لیست بازی ها می رویم. در صورتی که به خوبی با این سرویس آشنایی دارید و صرفا می خواهید با بهترین بازی های گیم پس آشنا شوید، به سراغ بخش بعدی مقاله بروید.

بهترین بازی های گیم پس چیست؟

سرویس اشتراکی بازی ایکس باکس گیم پس چیست؟

سال ها پیش قبل از گسترش اینترنت در جهان، گیمر ها دیسک بازی های مد نظر خود به را تهیه می کردند. با گذشت زمان و به لطف اینترنت، خرید و استفاده از بازی های دیجیتالی(اکانت) افزایش یافت. حالا پس از چند دهه حضور هنر بازی های ویدیویی، سرویس های اشتراکی بازی نسل جدید خرید و استفاده از بازی ها هستند. ایکس باکس گیم پس یکی از این سرویس هاست. شما می توانید با خرید اشتراک ایکس باکس گیم پس با قیمت مقرون به صرفه، از بهترین بازی های گیم پس لذت ببرید.

استفاده از سرویس های اشتراکی بسیار ساده است. شما یک هزینه بسیار کمتر از خرید بازی را می دهید و اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله را تهیه می کنید. سپس یک کالکشن(مجموعه) بازی های زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما می توانید هرکدام از بازی های مجموعه بازی های گیم پس را که دوست داشتید، بدون پرداخت هزینه اضافی و فقط با داشتن اشتراک، به راحتی بازی کنید.

ما در این مقاله برای تمام سبک های محبوب بهترین بازی های گیم پس را معرفی کردیم. پس می توانید به راحتی فقط بازی های سبک مورد علاقه خود را ببینید.

بهترین بازی های گیم پس تیراندازی(Shooter)

عملکرد خوب ایکس باکس در بازی های شوتر و عملکرد ضعیف اش در باقی سبک هایی مانند اکشن ادونچر، باعث شده تا بسیاری از گیمر های این کنسول از طرفداران سبک تیراندازی یا شوتر باشند. پس اگر شما هم دوست دار بازی های هیجان انگیز تیراندازی یا شوتر هستید، بهترین بازی های گیم پس تیراندازی را از دست ندهید!

Deathloop یکی از بهترین بازی های گیم پس

Deathloop

یکی از بهترین بازی های تیراندازی چند سال اخیر، بازی Deathloop یا دثلوپ می باشد. این بازی که توسط استودیوی بتسدا ایکس باکس ساخته شده، یک سال انحصاری پلی استیشن 5 بود. اما پس از یک سال برای ایکس باکس هم منتشر شد و هم اکنون در بین بهترین بازی های گیم پس در دسترس است. این بازی داستانی جذاب درباره یک لوپ را روایت می کند.

گیم پلی خوب Deathloop با سیستم ها و امکانات مختلف، سرگرم کننده است. اگر از طرفداران سبک اکشن هستید، این بازی را حتما تجربه کنید. در مقابل المان های مخفی کاری بازی به گیمر ها اجازه می دهد تا بتوانند تجربه ای لذت بخش در سبک مخفی کاری نیز داشته باشند. اگر به این بازی علاقه مند شدید، پیشنهاد می کنم حتما با کلیک بر روی بررسی بازی Deathloop، بیشتر با این عنوان آشنا شوید.

halo master chief collection در گیم پس

Halo: The Master Chief Collection مجموعه ای تیراندازی های خوب در بهترین بازی های گیم پس

مجموعه Halo، یکی از قدیمی ترین و بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس می باشد. Halo: The Master Chief Collection یا همان هیلو مسترچیف کالکشن، مجموعه ای از عناوین قدیمی این فرانچایز است. این مجموعه که از نظر گرافیک فنی بهبود یافته، تجربه ای نوستالژی و جالب را به شما ارائه می دهد. هیلو مسترچیف کالکشن در بین بهترین بازی های گیم پس، یکی از بهترین تیراندازی ها می باشد. همانطور که احتمالا می دانید، نسخه های قدیمی هیلو که استودیوی Bungie آن ها را توسعه داده، بسیار بهتر از نسخه های جدید هستند. نسخه های جدید Halo را استودیوی 343 Industries ساخته که نشان داده تبحر خاصی در ساخت بازی های باکیفیت ندارد.

بازی Halo: The Master Chief Collection، نسخه بازسازی شده 6 بازی قدیمی هیلو می باشد. پس اگر به دنبال بهترین بازی های تیراندازی گیم پس می گردید، هیلو مسترچیف کالکشن را از دست ندهید. با دانلود این بازی، به 6 بازی قدیمی خوب هیلو دست پیدا می کنید و می توانید از آن ها لذت ببرید.

Wolfenstein 2: The New Colossus در بهترین بازی های گیم پس

Wolfenstein 2: The New Colossus

اگر از علاقه مندان سبک شوتر(تیراندازی) هستید، احتمالا مجموعه(فرانچایز) ولفنشتاین(Wolfenstein) را بشناسید. یکی از بازی های با کیفیت این مجموعه، Wolfenstein 2: The New Colossus می باشد. گیم پلی روان، جذاب و خشن بازی، می تواند دل شوتر بازان را ببرد. داستان ولفنشتاین، درباره نازی ها و جنگ جهانی دوم می باشد. نسخه دوم این بازی نیز که در لیست است(هشتمین نسخه مجموعه) داستان پیروزی نازی ها را در جنگ جهانی دوم روایت می کند.

این بازی را استودیوی ماشین گیمز توسعه و شرکت بتزدا(Bethesda) آن را منتشر کرده است. پس از خریده شدن بتزدا توسط مایکروسافت، تمام بازی های این شرکت وارد گیم پس شد. یکی از این بازی ها همین Wolfenstein 2: The New Colossus بود. پس همین الان می توانید در بین بهترین بازی های گیم پس، این بازی را دانلود و تجربه کنید.

Battlefield 1 در بهترین بازی های گیم پس شوتر

معرفی بازی Battlfield 1 به عنوان یکی از بهترین بازی های گیم پس در سبک شوتر

قطعا یکی از بهترین بازی های گیم پس در ژانر شوتر که می توانید تجربه کنید، Battlfield 1 می باشد. این بازی توسط الکترونیک آرتز برای کنسول های نسل هشتمی منتشر شده است. داستان بازی Battlfield 1 در زمان جنگ جهانی اول روایت می شود. شما در این بازی در نقش شخصیت های مختلفی داستان بازی را جلو خواهید برد و ماموریت های متنوعی را انجام خواهید داد. یکی از نکات جالب این بازی، سندباکس بودن برخی مراحل است. یعنی در برخی مراحل و قسمت های بازی، شما می توانید به نقشه بزرگی دسترسی داشته باشید و هر جا که می خواهید بروید. همچنین به ترتیب مورد علاقه خود مراحل را انجام دهید.

تنوع در مراحل بازی Battlfield 1، به خوبی به چشم می خورد. ماموریت ها با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و فقط شامل یک تیراندازی ساده نمی شوند. از طرفی گیم پلی بازی نیز به خوبی مراحل متنوع است. بازی Battlfield 1 به شما اجازه می دهد تا با تانک و اسب و… جابجا شوید و و با اسلحه های مختلفی که در زمان جنگ جهانی اول وجود داشتند، تیراندازی کنید. گرافیک و طراحی هنری بازی نیز با توجه به مکان های مختلف مراحل، متفاوت بوده و در سطح خوبی قرار دارد.

معرفی Atomic Heart

Atomic Heart

یکی از جدیدترین بازی های شوتر، قلب اتمی یا همان Atomic Heart می باشد. Atomic Heart در روز اول عرضه، بر روی سرویس گیم پس منتشر شد. قلب اتمی قصد داشت تا یک شوتر جدید با الهام از شاهکار بایوشاک بسازد. با صحبت های سازندگان و تریلر هایی که پیش از عرضه بازی منتشر شد، انتظارات از بازی بالا رفت. اما بازی Atomic Heart متاسفانه نتوانست آن طور که باید، انتظارات طرفداران را برآورده کند. تکراری شدن، پویا نبودن فضا، افت فریم و باگ های زیاد فقط برخی از مشکلات این بازی هستند.

اما چرا این عنوان در بین بهترین بازی های گیم پس حضور دارد؟ چون بعد از انتشار تعداد زیادی آپدیت های حجیم که مجموعا به چند صد گیگ می رسند، به ثبات مناسبی از نظر بخش فنی رسیده است. هرچند بخش های هنری بازی هنوز اشکالاتی دارند. اما اگر از طرفداران بازی های شوتر هستید و ایکس باکس گیم پس دارید، پیشنهاد می کنیم این بازی جدید را تجربه کنید.

بهترین بازی های گیم پس اکشن ماجراجویی(ادونچر)

اکشن ماجراجویی، پر طرفدار ترین سبک بازی های ویدیویی در جهان است. اما متاسفانه مایکروسافت و ایکس باکس به این سبک اهمیتی نمی دهند. به همین دلیل ایکس باکس بازی های انگشت شماری آن هم با کیفیت ضعیف در این سبک تولید کرده است. اما برای جبران این کمبود و ضعف، خوشبختانه ایکس باکس با برخی سازندگان از جمله یوبی سافت قرارداد هایی بسته است. به لطف بستن قرارداد های مختلف، تعدادی بازی اکشن ماجراجویی در گیم پس در دسترس هستند.

هرچند کیفیت این بازی ها، خیلی خوب یا عالی نیست. اما اگر فقط ایکس باکس دارید و نمی توانید بهترین بازی های اکشن ماجراجویی را در پلی استیشن تجربه کنید، از هیچ بهتر است. پس در ادامه مقاله و بهترین بازی های گیم پس در سبک اکشن ماجراجویی همراه ویولت گیمرز باشید.

Grand Theft Auto

بازی GTA V، شاهکاری ممنوعه در بین بهترین بازی های گیم پس

کامل ترین، پرطرفدار ترین و پرفروش ترین بازی AAA تاریخ جهان را همین الان بر روی گیم پس دانلود کنید. پس از مدتی دوری، شاهکار GTA V دوباره به Gamepass برگشت. جی تی ای وی حالا آمده و می خواهد دوباره بر روی بازی های سرویس ایکس باکس گیم پس، سلطنت کند. اگر با جی تی ای 5 آشنا نیستید که محال است که نباشید، یک معرفی کوتاه از این عنوان در ادامه خواهیم کرد. Grand Theft Auto V بزرگترین بازی منتشر شده در تاریخ بشر است. شما می توانید در این بازی خانه، ماشین، شرکت و هرچیزی که فکرش را بکنید را بخرید. این بازی شبیه ساز جهان واقعی می باشد. پس آزادی عمل کامل دارید.

مثلا می توانید یک کسب و کار خلاف مواد مخدر راه اندازی کنید یا نقشه یک سرقت بزرگ را بچینید. بخش آنلاین و داستانی بازی، هر دو شاهکار هستند. بخش آنلاین GTA V، یکی از بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس و پلی استیشن است. اما اگر تیتر را به درستی خوانده باشید، به ممنوعه بودن شاهکار جی تی ای 5 اشاره شد، اما چرا؟ بازی GTA V به دلایل مختلفی که در بازی های ممنوعه به آن اشاره شده، در برخی از کشور های جهان با محدودیت هایی مواجه است. اما چیزی از ارزش های بازی کم نکرده و تقریبا تمام گیمر ها یا آن را تجربه کرده اند، یا با این عنوان خوب آشنا هستند.

اگر به تجربه بخش آنلاین این بازی می پردازید، آموزش پولدار شدن در Gta v Online می تواند برای شما مفید باشد.

Hellblade Senua Sacrifice

Hellblade Senua Sacrifice

اولین عنوان اکشن ماجراجویی بهترین بازی های گیم پس، Hellblade می باشد. این بازی که توسط نینجا تئوری توسعه داده شده، داستان دختری جنجگو را روایت می کند. گیم پلی بازی Hellblade Senua Sacrifice شامل حل کردن معما ها و مبارزات می شود. متاسفانه سازندگان روی گیم پلی بازی به خوبی کار نکرده اند و نتیجه بسیار حوصله سر بر و تکراری شده است. به طوری که پس از مقدار کوتاهی تجربه بازی، احساس می کنید که دیگر چیزی برای رونمایی به شما ندارد.

نحوه حل کردن معما ها و یا کشتن دشمنان و حتی ظاهر آن ها، دقیقا مانند یکدیگر است. انگار که یک معما را چند بار حل کنید یا یک دشمن را بار ها بکشید. اما باز هم بازی نقاط مثبتی دارد. در نهایت این بازی در گیم پس در دسترس است. همچنین نسخه دوم این بازی توسط ایکس باکس در حال توسعه می باشد. تاریخ انتشار نسخه دوم مشخص نیست اما احتمالا تا آخر ۲۰۲۴ منتشر شود.

Marvel’s Guardians of the Galaxy در بهترین بازی های گیم پس

Guardians of the Galaxy

گاهی اوقات برخی بازی ها در زمان انتشار، آن طور که باید مورد استقبال قرار نمی گیرند. اما رفته رفته کاربران بیشتری را جذب می کنند و بیشتر مورد توجه قرار گرفته می شوند. یکی از این بازی ها، Guardians of the Galaxy است. نمرات بازی Guardians of the Galaxy هرچند مثبت بود، اما به تنهایی نتوانست عامل موفقیت این بازی شود‌. در واقع فروش کمتر از انتظار، مانع رسیدن این بازی به موفقیت شد.

اما با این حال، فروش نه چندان زیاد چیزی از سرگرم کننده بودن بازی کم نمی کند. علاوه بر منتقدین، بیشتر گیمر هایی که گاردین را تجربه کردند، از آن راضی هستند. به همین دلیل حتما ارزش تجربه بر روی سرویس گیم پس را دارد. پس پیشنهاد می کنیم که اگر دنبال بهترین بازی های گیم پس اکشن ادونچر(ادونچر=ماجراجویی) هستید، Guardians of the Galaxy را تجربه کنید.

بهترین بازی های گیم پس ریسینگ(Racing)

ریسینگ، یکی از جذاب ترین سبک های بازی های ویدیویی می باشد. در بین بهترین بازی های گیم پس، عناوین ریسینگ خوبی دیده می شود. این بازی ها در گیم پس نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند. پس اگر شما هم مثل من، عاشق ماشین و رانندگی و سبک ریسینگ هستید، همراه ویولت گیمرز باشید.

بهترین بازی گیم پس Forza Horizon 5

Foza Horizon 5 پادشاه بهترین بازی های Xbox Game Pass ریسینگ

شاید تاحالا بازی Forza Horizon 5 یا همان فورزا هورایزن را تجربه کرده باشید. در غیر این صورت، این پیشنهاد را به هیچ وجه از دست ندهید! Forza Horizon 5 نه تنها یکی از بهترین بازی های گیم پس، بلکه یکی از بهترین بازی های ریسینگ تاریخ می باشد! پس اگر تا الان این بازی را تجربه نکرده اید و گیم پس دارید، منتظر چه هستید؟ همین الان یه کامنت خوب برای مان بگذارید و سریعا بروید و بازی را نصب کنید😁

فورزا هورایزن، یک فرانچایز(سری یا مجموعه) بازی قدیمی و شاهکار در سبک ریسینگ است. تقریبا هر نسخه از این مجموعه، یک اثر فوق العاده در سبک رانندگی و ماشین و ریسینگ محسوب می شود. بنابراین اگر تا الان جدید ترین نسخه های این فرانچایز را تجربه نکرده اید، تجربیات تان از صنعت بازی های ویدیویی ناقص است.

و اما به برخی دلایل برتری بازی Forza Horizon 5 نسب به باقی بازی های ریسینگ بپردازیم. گرافیک هنری و فنی بسیار قدرتمند، توجه به جزئیات در ساخت ماشین ها، صد ها ماشین مختلف(حتی اگر یک ماشین باز حرفه ای باشید، احتمالا همه ماشین های مورد علاقه خود را در این بازی پیدا می کنید.) از برند های مختلف، صداگذاری بسیار دقیق و مسابقات متنوع برخی از این دلایل هستند.

حتما بررسی بازی Forza Horizon 5 را در ویولت گیمرز بخوانید تا تصاویر بیشتری از این بازی ببینید و بیشتر با آن آشنا شوید.

گیم پلی بازی Need for Speed Heat در گیم پس

Need For Speed Heat

با اینکه بازی فورزا هورایزن می تواند شما را از دیگر بازی های ریسینگ تقریبا بی نیاز کند، اما باز هم تجربه کردن بازی های خوب دیگر چیز بدی نیست. یکی دیگر از بهترین بازی های گیم پس در سبک ریسینگ، بازی Need For Speed Heat(نید فور اسپید هیت) است. این بازی که با نام  NFS Heat نیز شناخته می شود، یکی از خوب های ریسینگ چند سال اخیر می باشد. شما می توانید در این بازی از ده ها ماشین مختلف استفاده کنید. افکت های گرافیک چشم نواز Need For Speed Heat، یکی از نکات مثبت آن می باشد.

موسیقی های جذاب، داستان متوسط و تعدادی از ماشین های پرطرفدار، برخی ویژگی های نید فور اسپید هیت هستند. شما می توانید هر کدام از ماشین های خود را هر طور که دوست دارید ارتقا دهید. ارتقا در بازی فقط مختص به قدرت نیست و ظاهر ماشین نیز بسیار قابل شخصی سازی است. اتفاقا یکی از نکات مثبت بازی، همین شخصی سازی جذاب ظاهر ماشین ها می باشد.

داستان بازی نیز که درباره پلیس های فاسد است، در وضعیتی متوسط قرار دارد. حتما بررسی بازی Need For Speed Heat را بخوانید تا بیشتر با این بازی آشنا شوید.

بهترین بازی های گیم پس دو نفره

بازی های دو نفره، لذت خاصی دارند. این بازی ها معمولا برای جمع های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب هستند. به همین دلیل، بهتر است بهترین بازی های گیم پس که دو نفره هستند را تجربه کنید. مطمئن باشید لحظات جذاب و خاطرات خوبی را برای تان خواهند ساخت. پس همراه ویولت گیمرز و بهترین بازی های دو نفره که در گیم پس هستند، همراه باشید.

داستان کامل بازی It takes two

It Takes Two

خوشبختانه یکی از بهترین بازی های دو نفره که می توانید به تجربه آن بپردازید، در گیم پس وجود دارد. بازی It Takes Two یکی از جذاب ترین بازی های دو نفره چند سال اخیر است. جوزف فارس کارگردان بازی ایت تیکس تو(It Takes Two) توانسته اوج خلاقیت خود را در آخرین اثر خود نشان دهد. پس از اینکه نیم ساعت اول بازی را به همراه دوست یا معشوقه خود تجربه کنید، از باحال بودن این بازی شگفت زده خواهید شد.

شما و یارتان در این بازی، در نقش یک زن و شوهر هستید. زن و شوهری که قرار است طلاق بگیرند و ناراحتی دختر کوچک شان، باعث می شود تا به عروسک های کوچکی تبدیل شوند! حالا برای اینکه از عروسک بودن دربیایند، باید با همکاری همدیگر کار های زیادی کنند. در بین این همکاری ها، پیوند عاطفی عمیق تری بین این زن و شوهر ایجاد شده و باعث می شود تا از تصمیم های خود صرف نظر کنند.

گیم پلی جالب، هیجان انگیز و متنوع این بازی، جذابیت همکاری هایی که باید دو نفره انجام دهید را افزایش می دهد. شما می توانید داستان بازی It takes Two را از اینجا بخوانید.

Dirt 5 دو نفره

Dirt 5

یکی از بهترین بازی گیم پس دو نفره Dirt 5 می باشد. این عنوان را می توان جزء بهترین بازی های ریسینگی که در Xbox Game Pass وجود دارد حساب کرد. دیرت 5(Dirt 5) یک بازی مسابقه ای ماشین های آفرود است. شما می توانید در این بازی در بخش های مختلفی مانند باگی، رالی، مسابقات روی یخ، استادیوم و جاده های ناهموار مسابقه دهید. علاوه بر امکان بازی کردن به صورت تک نفره، بخش های آنلاین و چند نفره برای بازی طراحی شده است. در صورتی که می خواهید با دوست خود به صورت لوکال(آفلاین و بدون اینترنت) با دو کنترلر و یک صفحه نمایشگر بازی کنید، این امکان نیز در Dirt 5 وجود دارد.

ماشین های مختلف و امکان ارتقا دادن آن ها، شخصی سازی ظاهری و مسابقات متنوع، برخی از ویژگی های این بازی هستند. پس اگر به بازی های هیجان انگیز ریسینگ علاقه دارید و می خواهید بازی های دو نفره را نیز تجربه کنید، دیرت 5 را در گیم پس از دست ندهید.

بازی Unravel 2 از بهترین بازی های گیم پس

Unravel 2 یکی از بهترین بازی های Xbox Game Pass

اگر به دنبال یه بازی بامزه، زیبا و دوست داشتنی دو نفره می گردید، حتما Unravel 2 را بازی کنید. آنرول 2 (Unravel 2) یکیاز بهترین بازی های گیم پس چند نفره است. شخصیت های این بازی، گلوله کاموا هایی بامزه هستند که به یکدیگر گره خورده اند. پیشروی و حل کردن برخی پازل ها به صورت دو نفره در این بازی، می تواند لحظات خوبی را برای شما خلق کند. یکی از ویژگی های این بازی، شاد بودن اتمسفر آن و بامزه بودن شخصیت های آن است. شما می توانید به راحتی در گیم پس، به هر دو نسخه این بازی دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید این بازی در سایت ویوکریتیک، توانسته نمره 7.8 را از آن خود کند.

البته توجه کنید که نسخه اول این بازی، گیم پلی تک نفره دارد. پس اگر به دنبال بازی های دو نفره می گردید، نسخه دوم را تجربه کنید. اما به طور کلی، تجربه تک نفره نسخه اول Unravel هم خالی از لطف نیست.

سخن نهایی

گیم پس با ده ها بازی مختلف، یک سرویس عالی برای تجربه بازی ها با کمترین هزینه است. شما می توانید با پرداخت اشتراک، به مجموعه ای خوب از بازی ها دسترسی داشته باشید. حتی می توانید برخی بازی ها را مانند عناوین استودیو های ایکس باکس در روز اول عرضه تجربه کنید.

امیدواریم از بهترین بازی های گیم پس معرفی شده در مقاله لذت ببرید. لطفا برای حمایت از ما، در انتهای این مطلب یک کامنت بگذارید و این مقاله را برای دوست های تان بفرستید. بسیار ممنونیم که تا پایان مقاله همراه ما بودید. تا مقاله ای دیگر درباره Xbox Game pass، بدرود.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آیدا
آیدا
1 سال قبل

مقاله خوبی بود ممنونم. واقعا گیم پس فوق العادس. یک سرویس بی نظیره که گیمر رو از خرید خیلی از بازی ها بی نیاز میکنه. من الان دو سالی هست گیم پس دارم خیلی خوبه دیگه کمتر بازی میخرم.

karen
karen
1 سال قبل

بازی بلتفیلد 1 رو حتما دان کنین خیلی خوبه مفته توی گیم پس